Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 6 |
Doporučený věk: | od 10 let |
Herní doba: | 45 min |
Herní svět: | Současnost |
Herní kategorie: | kooperativní |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Kevin Lanzing |
Rok vydání: | 2011 |
Sdílej: |
Zážitky humorné i hrdinské
Rozhodl jsem se založit tuto diskusi, ve které se můžeme podělit o situace, do kterých nás tato hra dostala. Čímž dokážeme všem pochybovačům, že tato hra má super atmosféru:záchod
je v jednoduché verzi oblíbeným místem obětí. Moc jsme se ale nasmáli, když jsme odtud vynesli slečnu a jenom tak jsme prohodili na adresu záchranáře: " Dostal jsi si ven, ale teď ti řekla, žes tam zapomněl její kočku."
Hodili jsme kostkami na novou oběť a ta se objevila (kde jinde) na záchodě. Když jsme se tam dostali, našli jsme kočičku...
?
Je to lepšie ako Pandemic???
to springb
Je to jiné jako Pandemic.
Lepší nebo horší nelze říct - je to hodně subjektivní, opravdu je to spíše jiné, jak lepší nebo horší.
springb
Me to subjektivne prijde lepsi jak zakladni Pandemic.
nic moc
Náhodné generování kostkami přináší vskutku zvláštní situace. My jsme tahali postupně 3 oběti z toho samého místa. Že by propadávaly stropem? Jeden z plánů domu je taky super - ložnice, do které se vchází rovnou z ulice a uprostřed místnost bez oken. Tahle hra prostě dává realitě tak na frak, že mi to úplně kazí zážitek. Navíc kdo zná Pandemic a Red November, ten tam nic nového neobjeví.
Naše dva/tri zážitky...
Na úvod - náhodné generovanie postáv je podľa mňa práve vtipným prvkom tejto hry.
1. Dva z našich zážitkov sa totiž vzťahujú práve k tomuto generovaniu postáv. Jednu hru sme vyhrali za 10 minút s jednou stratenou postavou, pretože sa nám všetky postavy generovali v okolí jedálenského stolu - tak sme sa vtipne nasmiali, že pri prvom výbuchu sa všetci schovali pod stôl a potom postupne vyliezali.
Druhý bol podobný ale so spálňou. Dlho sme zvažovali, či máme (v pláne B) vyrúbať dieru do steny v spálni, pretože na začiatku sme tam mali dve osoby. Nakoniec sa toto rozhodnutie ukázalo ako kľúčové pre našu výhru, keďže sa tam "pod posteľou" skrývalo asi 6 ľudí (otázka znie, čo tam pred vznikom požiaru spolu robili).
2. ďalší zážitok sa týka rýchleho konca. Hrali sme asi 10 minút a naša hra vyzerala asi takto: vbehli sme dnu, našli sme 4 poplachy, zomrela nám jedna osoba, spadol na nás barák. To sme sa nestihli ani len spamätať - nasledoval jeden výbuch za druhým a barák padol asi v priebehu 3 kôl (hrali sme štyria). Za to sme sa poriadne pri tom nasmiali.
p.s. hráči, čo nemajú radi náhodu si túto hru neužijú - náhody jej v nej je veľa, lenže zároveň nie je asi v hodnejšia hra na to, aby v nej náhoda tak krásne pasovala - jednoducho oheň sa šíri nevyspytateľne - ten sa nedá dopredu vypočítať a strategicky vypočítať všetko, aby ste vyhrali - a kto má trochu humoru a zabaví sa aj na tom, že prejde okolo jednej postele trikrát a pri štvrtom obchádzaní tam nájde spiacu slečnu, tak u toho má táto hra vyhraté :)
Zážitky ze hraní
Tuhle hru jsem zkoušel už v testovací verzi na festivalu. Při hraní jsme se vždy pořádně vyblbli, ale nikdy se nám zatím nepovedlo vyhrát hru na nejvyšší obtížnost. Hráli jsme na tom normálnějším rozložení bytu. Jednou jsme byli však cíli blízko, místo toho jsme naučili kočku štěkat. :-)
Celou dobu jsme drželi dům jakž tak v pořádku, povedlo se nám zachránit díky dobrým hodům hodně lidí a už zbýval jen poslední. Jednalo se o kočku, která si dlouhou dobu spokojeně ležela na lahvích s nebezpečnými látkami přímo u dveří z ložnice. Celý pokoj doutnal, včetně místa s kočičkou, a byl již částečně zničen. Před dveře se postavil hasič s posledním tahem, radili jsme mu, aby si ho schoval do příště, nechtěl a místo toho otevřel dveře, poté si hodil... Jak asi tušíte, trefil se někam do pokoje, takže se rázem veškerý dým změnil v požár, nebezpečné látky vybouchly, vzaly s sebou i hasiče a kočička udělala jen "whaufff" a bylo po ní. Výbuchem bylo zničeno pár posledních zdí a my tak prohráli celou hru.
už jen špekáčky chyběli
co nás nejvíc pobavilo? jak nejrychleji jde zdemolovat barák, zakládat požáry jako pravý požárník a moc se netahat s obětmi, když už samy skáčou do ohně. zasmáli jsme se hodně, jinak tahle hra je děsná kravina.
Výhra a prehra zároveň
Séria šialených reťazových explózií v úvode hry spôsobila, že veľmi rýchlo sme minuli takmer všetky kocky označujúce statiku domu. Našťastie sa nám potom celkom darilo vynášať ohrozených ľudí von, privolávať sanitky (hrali sme pokročilejšiu verziu) a zároveň odďaľovať ďalšie výbuchy.
Čo čert ale nechcel, ku koncu sa nám opäť začali požiare kopiť. Spoluhráč akurát vyniesol posledného, siedmeho zachráneného von, keď pri šírení požiaru hodil tak, že nastala explózia, museli sme pridať poslednú kocku a dom sa zrútil. Keď sme otočili zvyšné žetóny poplachu, všetky boli plané. Čo bolo dobré, lebo už sme mali dve obete. Všetci sme boli vonku, v dome nik neostal.
Technicky sme nestihli privolať sanitku na záchranu, ale aj tak sme to brali ako čiastočný úspech.
A v ponorce jsme našli...
Hráli jsme rozšíření "ponorka"...
Stát se může cokoli, ale my jsme odtamtud vynesli akvárko :)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Hra o trůny : Karetní hra (LCG) Core set (CZ)
Akt. cena: 1600 Kč
Končí za: 9 hodin