World of Warcraft: The Adventure Game

xxxxxxxooo hodnoceno 62x (Seznam vlastníků)

World of Warcraft: The Adventure Game - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, vývoj postavy
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Bard - Centrum Gier
Fantasy Flight Games
Autoři: Corey Konieczka
Rok vydání: 2008
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

mat.kar

Runebound vs WoW Adventure Game

zdravim, rozhoduji se mezi Runebound a WoW Adventure Game. která hra je lepší??????
25.7.2008 12:16:45

Srovnáni
Dopředu se přiznávám, že jsem hrál zatím jen Runebound a WoW AD zatím jen překládám (pravidla). Celkově by hra WoW měla být rychlejší.

Hrdinové ve WoW mohou dosáhnout maximálně 4. úrovně (začínají na první). V Runeboundu je počet úrovní "neomezený". Na druhou stranu je ale systém zvyšování úrovní hrdinů ve WoW propracovanější a hrdinové také mají více speciálních vlastností (reprezentují je karty schopností). Runebound je má také, ale musíte si je dokoupit v podobě rozšíření.

Celkově mi Runebound přijde otevřenější, variabilnější a rozšiřitelnější (ale možná je to pouze můj pocit, WoW jsem pouze četl pravidla), WoW naopak slibuje intenzivnější zábavu (v Runeboundu opět také lze při hraní některé z variant pravidel - další důkaz variability hry).

Velice pravděpodobně si k Runeboundu pořídím i WoW Adventure Game :-)

25.7.2008 13:48:42

Reakce +
Ahoj, no já jsem začal na Talismanu od kamaráda, ale jelikož se nedal sehnat, šel jsem na Proroctví, tak ale mě trochu zamrzelo jak se vydání vleče a stále nic. Tak jsem šáhl po Runebound a zatím nelituji. Jak tu píše Zeus tak Runebound je rozhodně dlouhá hra, ale i to byl důvod proč jsem si ji koupil.
Na Runebound se mi hlavně líbí, jaké množsví rozšíření je k mání a taky ta variabilita. Ač jsem WoW AD zatím nehrál, rozhodně považuji Runebond za vrchol této trojky který jsem prošel.

26.7.2008 13:16:26

první hra
Včera jsem hrál první hru, sice jenom ve dvou hráčích, ale můžu říct že to odsejpalo všechno pěkně svižně.
O víkendu se chystám na dvě "čtyřky" a už teď se pěkně těšim. :))

9.3.2009 20:30:21

WOW AG dojem ze hry
Ahoj jsem hráč wow AG, hrál jsem to zatím 3x vždy ve čtyřech hráčích, jaký je rozdíl s runebound nemohu posoudit, ale na WOW ag oceňuji rychlost hry, jde to pěkně svižně, člověk ve čtyřech lidech si ani nestačí připravit nějaký ten tah- co by jako asi chtěl udělat, přeložit sem tam nějakou tu kartu a je na řadě, v tomto ohledu super, líbí se mi, že si hráč v každé hře najde nějakou tu svoji zábávu danou výběrem postav (mám již i rozšíření), dále jednotlivé questy - určí jiný průběh. Na rozdíl od WOW board game se mi líbí, že to odsejpá, boj je jednoduchý a přitom díky kartám schopností hrdinů je zábávný a hlavně přehledný, přesto se nám ale stává, že hra, kterou angličtí mluvčí dle popisu hrají 1,5 až 2 hodiny, tak my ji s přehledem hrajeme ke čtyřem hodinám (daň za překlad a neustále dotazy špatně se angličtinu učících spoluhráčů) tady bych upozornil- že hráč se znalostí odkázaný jen na překlad ability karet si moc hru neužije, trochu je pravda, že plán hry je poněkud omezený, hle i přesto bych řekl, že to není na škodu, ba naopak, hráči jsou v neustálem kontaktu a hrozí konfrontace PvP, coč dodává hře patřičnou jiskru, z hlediska dizajnu je wow ag super provedený. Takže tak k WOW AG, jen škoda, že rozšířující postavy jsou tak drahé, přesto doporučuji koupit.

26.3.2009 13:49:19

houmrsimsn

WoW
No, co sem já hral, tak ke střetům mezi hráči docházelo minimálně. Podle mě by šlo aby ta hra byla i pro víc hráčů, čtyři mi nepřijde moc.

26.3.2009 14:56:13

houmrsimsn
Ono asi dost záleží nakolik agresivně a konfliktně hráči hrají. Někteé questy hráče nutí jít spolu do střetu... Dále taky ability karty u některých postav jsou použitelné jen proti protihráči, což je další prvek nutící hráče útočit na ostatní postavy.
Hra jde určitě hrát ve více, než 4 hráčích (pokud člověk vlastní character packy).
Osobně jsem zatím WoW: AG hrál jen ve dvou, ale i tak to bylo docela svižné a fajn - jen je potřeba si dát pozor u hraní jiných postav, než válečníka, kvůli zaměření na protihráče a slabším vlastnostem... Ale to bych řekl, že je spíš otázka zvyku...

26.3.2009 15:14:06

Dalsi postavy
No hlavne FFG se s tema postavickama nezastavi na ctyrech, uz se na nas pomalu vali dalsi varky. Je treba vyuzit figurek z jejich jinych fantasy her:)

26.3.2009 15:44:10

ad Dalsi postavy
To jo, teď jsou 4, další čtyři se chystají na svět a podle informací, které jsou k dispozici budou ještě další 4 - tedy i se základem 16, což má dorovnávat WoW: tbg. V konečném důsledku by měly být korespondující povolání pro každou ze stran (horda a aliance).

26.3.2009 16:09:10

Lumirius

více než čtyři hráči
také jsem si ymslel že by to šlo hrát ve více lidech s dalšíma postavama ,ale osobní názor je ten že 4 jsou dostačující počet na to že hru budeš hrát skoro 4 hodiny.
Hru jsme si o víkendu rozložil a zkusil to v jednom hráči, trvalo to 18 kol když to vynásobíš 4 hráči a kolik času trva kolo je to prostě nějaká doba, už tak na hranici únosnoti pro mnoho hráčů.
Přeložil jsem karty schopností a zkusíme to hrát s překladama jestli to hru nezrychlí.
Taky se vám zdá že jiná postava jako bojovník je docela marná? Ve WOWku (PC verzi) měl každý kouzelnický charakter alespoň nějaké útočné kouzlo, ale tady jim maji jen pár a jak se jinak dostat k předmětu než porazit Setkání.
Mi se líbí teď charakter co jsem pořídil od Anakena ten Paladin je to bijec a hraní s ním šlo hladce. Navíc možnost za jednu energii hodit znovu bojovou kostkou je docela síla.

27.3.2009 06:36:13

více než 4 hráči
Nevím, jestli by se hrálo 4 hodiny ve čtyřech hráčích - záleží, jak mají hráči hru zahranou...
Co se týče válečníka, ten se hraje hodně přímočaře a ostatní postavy se musí soustředit na škození ostatním. Nejhůř je na tom asi warlock (mage má přece jen i útočná kouzla...). Ale řekl bych, že je to o zvyku a šanci na výhru má která koliv postava. O paladinovi jsem z doslechu slyšel, že je stylem hry podobný válečníkovi a je hodně našlapaný. Hold každá postava má něco a člověk jim musí přijít na kloub...

27.3.2009 07:58:15

nevyvážené postavy
právě že některé postavy hrajou složitěji a zahrát to s jinýma je složité a ty schopnosti mi přijdou nevyrovnané. Neviděl jsme teda ty jiné postavy z dalších Character packů, ale už ten Paladin je dost silný oproti postavám v základním balení. Jak již zmiňovaná schopnost na startovní straně charakteru - znovu hození kostkou za 1 energii tak i zvětšený pohyb na druhé straně karty charakteru. A otočení karty je zadarmo na začátku každého kola.
No a karta "oko za oko", která je myslim zadarmo energie a dělá že utočník dostane stejné zranění jako obránce, to je taky síla.
Charakter jsem si právě kupoval, kvůli toho, že jistí jedinci zabavili orka a vymlatili s ním celou mapu, btw. ork má dokonce možnost používat 4 druhy předmětů zato ostatní postavy jen 3 druhy.

27.3.2009 09:31:52

postavy
Ahoj, já jsem hrál za válečníka, paladina a druida. Všechny tyto postavy se vyzvačují velkým počtem životů a silným útokem již ve svém základu, což z jich doopravdy dělá favority hry. Velmi oblíbený je mezi spoluhráči hunter, který disponuje silným útokem na dálku, silnou zbrojí a jeho vlastnosti jsou mu hodně ku prospěchu. Horší je to s warlokem a kouzelníkem, se kterými si musí hráč doopravdy dlouho pohrát, nasbírat například dostatek předmětů, které může případně investovat do many. To se ale těžko řiká, když jste za tímto účelem třeba jen na prvním lvl a ostatní bukanýři kolem poletují na 3. lvl. PvP boj se mi tu náramně líbí, neboť z neuváženého útočníka se mnohdy během samého kola stane obránce a často i poražená postava. Paladina bych zase tak moc nepřeceňoval. Jeho možnosti rerolu jsou dobré, ale mnohdy nezbude mana na další schopnosti. Aspoň tak jsem mnohdy dopadl. Eye for eye jen Vám dopravdy nanic, když Vám rogue vybere celou ruku s ability kartami, které končí na odhazovacím balíčku Vašich ability karet :). Shaman a rogue jsou postavy, se kterými se hráč musí také více piplat, ale oproti kouzelníkovi a warlokovi nemají zase útok na dálku a shaman si musí dobře rozmyslet, kam ten který totem zabodne. Prostě si to člověk musí pořádně ohmatat a uvidí se.

27.3.2009 12:02:19

více než 4
Ještě se nám nepodařilo to sehrát ve více než 4 lidech (snad dnes), ale jistě nebude problém to tak zahrát. Musí se počítat s tím časem navíc. Na druhou stranu větší a snadnější možnost pro PvP :)

27.3.2009 12:04:08

postavy -pihorv
ja jsem ještě neviděl ty další 3 charaktery, proto jsem srovnával toho Paladina se "základem" podle toho co píšeš tak ty další postavy taky nebudou žádné mačky. Ale poukazuje to na mé podezření že v základu jsou slabší nebo méně vyvážené charaktery a nezbývá než koupit rozšiřující postavičky.

27.3.2009 13:59:35

postavy, PvP
My hráli WoW zatím asi jen třikrát, každopádně mi přijdou postavy dost podivně nastavené - válečník neměl nikdy žádnej zásadní problém a projel hrou jako nůž máslem. Já zkoušel kouzelníka a paladina, kouzelník mi výrazně nesedl (samý PvP kouzla).

Co se týče PvP, tak mi to nepřijde jako zásadní, proto mi přijdou k ničemu postavy, které mají většinu schopností zaměřenou proti ostatním hráčům (třeba onen zmiňovaný kouzelník - asi dvě nebo tři velice pěkné schopnosti, zbytek buď na PvP typu seber 1 život všem sousedícím postavám nebo schopnosti vhodné pro první třetinu hry, pak k ničemu - moc slabé). V tomto typu her logicky nemůže být PvP příliš přínosný, protože je vždy svázán přísnými omezeními - což je logické, protože pokud by nebyla omezení (někoho sejmeš, tak ho komplet obereš), tak by si postava jednou poražená v PvP do konce hry už nezahrála (aneb jakmile by něco získala, hned by dostala přes držku a sebrali by jí to). Proto mám z WoW Adventure chvílema trošku rozpačitý dojem ...

27.3.2009 14:15:18

Merlin
Já si stále myslím, že je to o zvyku. Kouzelník mi přijde vcelku fajn - je dobře hratelný s kouzly použitelnými proti příšerám (já si dokonce vystačil po většinu hry s elemntálem :-)). Warlock je na tom trošku hůř. Nicméně kouzla proti ostatním postavám jsou zaměřená na to, aby škodila, ne zabila protivníka. Jde o to, protihráče zdržet a poškodit, aby jsi zvládl získat body dřív, než on. Prostě musíš využít schopností a kouzel proti protihráčům tak, aby jsi mohl questy dokončit první...

27.3.2009 14:35:28

PvP
PvP je právě to, co podle mého názoru hru odlišuje od ostatních RPG deskovek. Prostě se musíš starat i o ostatní a snažit se jim znepříjemnit život...

27.3.2009 14:36:52

to Kedrigern
To je sice pěkný, ale přijde mi, že tak od první třetiny hry je to občasný škodění dost k ničemu a nemá patřičný efekt ... aneb sebrání jednoho života, když jich má postava 5 a každý tah se může snadno vyléčit, no nevím nevím ...

27.3.2009 17:16:53

Merlin
Léčení je jedna věc, ale to, že se musí léčit znamená, že nevyužije jiné zdroje na mapě a musí se zdržovat přístáním na políčku s léčením (pokud nemá flakón).
Obecně vzato je kouzelné postavy vždy těžší hrát, ale nechci tvrdit, že za válečníka není lehčí a rychlejší hra... Ale ne, že by mi to až tak vadilo, prostě to beru tak, že tok tomu patří...

27.3.2009 20:30:01

postavy
Tak včera jsme hráli: hunter, kouzelník, paladin, druid. Můžete si tipnout, kdo vyhrál. Paladin :) Udělal to nejjednoduší, co mohl. Co nejrychleší cestou se dostal na 4. lvl. Následně zabil dva bose a měl 8 bodů v kapse. Stačil mu trochu konkurovat hunter. Kouzelník se nestačil divit. Ale přesto se mi líbíl. Nevyváženost postav byla tedy v této hře jasná. Možná i jakýsi psychický blok za kouzelníka, když dlouho základní útok jen 1 a jak na potvoru ne a ne najít wandku. Toto si možná uvědomili i výrobci Fantasy flight games, když na svých stránkách každý měsíc vyvěsí zvláštní doplňující pravidla pro hru. První z nich bylo docela povedené a nutí hráče k PvP. Za každý splněný quest nemáte žádný bod, dokud nezraníte nějakého protihráče a za bose máte jen 3 body namísto 4. Tady vidím jakousi snahu, ale i přiznání FFG, že to nějak nezvládli.
Jinak ke včerejší hře ještě na chvíli. Pladin si šel pro trofej na Nefariana. Ten má zranění- výsledek hodu kostkou. Já byl poblíž Altarac Valey, takže jsem mohl teoreticky paladina například zdržet, možná ho zranit a hra by se mohla poněkud prodloužit. V tomto případě by kouzelník mohl i paladina potrápit. Holt nestalo se.
Dále je důležité využívat maximálně karty objevů-discovery. Je nemilé, když chcete dingnout, ale obrátíte objev- nedostaneš odměnu za tento quest.Myslím, že WOW AG potřebuje poněkud hodně hraní, aby člověk vychytal všechny možnosti či mnoho přemýšlení mimo. Takže třeba tu.

28.3.2009 12:24:52

pohorv
no jsem rád že jsi to napsal. Dneska snad testnem taky jednu hru musím se přiznat že jsme ještě nikdy hru nedohráli, protože to lidi prostě v průběhu zabalili a šanci hře už nedali. Tak uvidím dneska.
Asi je pravda že hru musíš vícekrát zahrát abys přišel na system hraní za každou postavu, ale to že kouzelník získá svou zbraň pouze soubojem a jeho základ ní útok bez kouzel je hodně mizerný tak tyhle postavy prostě "zabijí".
Jsem zvědav jak to dneska dopadne.

28.3.2009 17:46:24

k Lumiriusovi
Doufám, že poreferuješ.

28.3.2009 20:43:38

x
Kdyby jste se rozhodovali, jakou z techto dvou her koupit, kterou by jste zvolili?

9.9.2013 13:20:03

rozhodl bych se radši pro runebound
a to protože adventure wow je takový nemastný neslaný

9.9.2013 16:24:36

Vybíráme z Bazaru

Hannibal
Akt. cena: 2300 Kč
Končí za: 9 hodin

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas