Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rozšíření pro hru: |
World of Warcraft: Desková hra |
Počet hráčů: | 2 - 6 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 240 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Fantasy Flight Games Heidelberger Spieleverlag |
Autoři: | Christian T. Petersen John Goodenough |
Rok vydání: | 2006 |
Sdílej: |
Dotaz k pravidlům
Zdravíčko, mohl bych prosím Vás požáadat někoho kdo má této hry již něco odehráno, abych si ujistil pár drobností ohledně pravidel?nějáké odpovědi
Ahoj,
ke kartám osudu Ti neodpovím, toto rozšíření nemám. Ale co se týče bossů tak ty zůstávají dokud boss není zabit. víceméně většina karet událostí zůstává dokud nejsou vyřešeny či na kartě není napsáno jinak. Například bossové, války a jiné události (bonusové xp za modré kreatury).
Co se týče boje, kreatura/boss/overlord umírá okamžitě jakmile je v sekci zranění stejně nebo více žetonů zásahu v kroku 1 druhé obranné fáze. Takto můžeš na dálku zabít klidně jednu potvoru z více, takže v kroku 2 mají zbývající potvora/y menší útok.
Trochu mě zarazilo tvé vyhodnocení útoku potvory. Žádné žetony obrany (zelené) ani zásahu (bílomodré) se neodebírají z kruhu obrany. Pouze blokují (snižují) útok potvory. Až v kroku 3 se odeberou zelené žetony obrany a zbytek všech žetonů zásahu se přesune do kruhu zranění. A vyhodnotí se zda potvora ještě žije či nikoliv. Ale toto vše je krásně popsáno v pravidlech.
Gotrek
Karty osudu
Karty osudu mají na sobě číslo, které říkají kolik kol budou ve hře. Značí se to nějakým žetonem. Tj. např. na začátku prvního kola vytáhneš kartu na 2 kola. Na třetí kolo dáš žeton aby jsi věděl, kdy to končí. Na začátku třetího kola se vytáhne nová karta osudu a stará odstraní (tuším tam může být nějaký postih např. za to že se něco nestihlo splnit).
Ostatní již myslím bylo zodpovězeno.
poražení nestvůry na dálku
Jak už bylo odpovězeno, je možné příšeru zabít na dálku ještě dříve než zaútočí. To je jasné.
Jak je to ale u společného boje?
Když první hráč nahází do sekce zranění díky modrým kostkám dost žetonů, aby příšeru sundal na dálku, stejně musí potom házet kostkami druhý (případně třetí) hráč, je to tak? Některé příšery mají totiž schopnost vzít život, energie, dát ochromení, kletbu apod. např. za každou 1, nebo 2 co padne. A potom by o tuhle šanci uškodil byly "ochuzené" :)
Porazeni na dalku
Otázka patří asi spíše do pravidel základní hry, nicméně:
V pravidlech v sekci Krok útoku na dálku (Ranged strike step) je jasne napsano:
Pokud je poražena poslední zbývající bytost, boj okamžitě (a úspěšně) končí.
Logicky si to představuju tak, že šípem na dálku zastřelená příšera už těžko může někomu udělovat nějaké kletby, jedy, zranění...
Proto je také důležité aby se v každém kole hráči dohodli v jakém pořadí budou bojovat (např. právě proto aby např. hunter dorazil poslední příšeru na dálku).
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Zaklínač: Starý svět, Deluxe (CZ)
Akt. cena: 2425 Kč
Končí za: 5 dnů