nepřihlášený

přihlásit

registrovat

World of Warcraft - Burning Crusade

Rozšíření pro hru: World of Warcraft: Desková hra
Počet hráčů: 2 - 6
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 180 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: není
Vydavatelé: Fantasy Flight Games
Autoři: Christian T. Petersen
John Goodenough
Rok vydání: 2007
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Lady Vashj

O víkendu jsme hráli poprvé na tuhle Lady a přišla mně velmi silná,proto se chci ujistit,že jsme ji pochopili správně.

Pravidla boje:
1.když Vám padne 1 a 2 (jak při prvním hodu ,tak při re-rollu nesmíte je ,jakkoliv měnit!!Tzn.neplatí re-roll,pokyn ignoruj všechny 1 a 2,změň 1 na 8?

2.za každou 1 a 2 dostanu žeton prokletí,které nemají stejnou fci jako ve hře např.při boji s přízrakem,ale místo toho 1 žeton prokletí= -1 žeton ze sekce zranění?

3.když mám něco na odstranění žetonů prokletí znamená to 1 odstraněný žeton prokletí = -1 zdraví

My jsme zaútočili ve 3 lidech ,já sem měl myslím ňákou schopnost co odstraňovala žetony prokletí +spoluhráči mě vyléčili,takže po prvním kole jsem žádnej žeton neměl,ale spoluhráči měli 5 respek.6 žetonů ,což pak dál bylo nehratelné a ve 3 kole jsme to museli po 8 hodinách hraní zabalit(i přesto jsme se skvěle bavili).

Zásadní otázky jsou pro mě tedy dvě .Opravdu ty 1 a 2 neměníte,nelikvidujete... Pokud ne ,jaké jsou Vaše zkušenosti ,jak na ní.

Díky za reakce


10.4.2012 11:17:51

ad časování a dispel
Ano. Použití dispelu/fear wardu znamená, že o ty kostky ve své útočné fázi přijdeš - což je ale pořád lepší, než za každou inkasovat žeton prokletí (příp. jiný postih) a problematicky se jich zbavovat.

Této tvé větě nerozumím:

"To přece nevyřeší dispel(který odnímá 1 žeton z každé spřátelené postavy,to musí být něco jako ignoruj všechny hozené 1 a 2 ( a o to mi jde můžu tohle kouzlo,předmět,schopnost využít?)."

(Kouzelnický) Dispel a (klerický) Fear ward dělají právě "ignoruj všechny hozené 1 a 2", přičemž je navíc odeberou (ale pak třeba nemůžeš používat změny barvy kostek, pokud bys je vyčerpal všechny). Odeberou ti ty kostky, ale jen tobě pro dané kolo. Další hráč má pak k dispozici opět plný bank - tj. 30 kostek (v Outlandu).

1) Použití schopnosti reroll je vždy dobrovolné, vždy můžeš použít její libovolnou část (až do výše své hodnoty reroll).

2) Časování schopností, zda v dice pool stepu nebo reroll stepu, je pevně dané a nelze ho zaměňovat/posunovat. Co proběhne v dice pool stepu, už platí v reroll stepu, ale naopak pochopitelně ne. Může být dále upřesněno jako beginning/end of your X step
(začátek/konec tvého kroku X...).

Nezaměňovat schopnost reroll a reroll step. Reroll step nastane vždy. Během něj provádíš (dobrovolně) schopnost reroll, ale zároveň se mohou aktivovat další schopnosti nezávisle na tom, jestli jsi rerolloval.

Pokud má více efektů proběhnout během stejné fáze, příp. části fáze např. end of reroll step, nebo jen reroll step, aktivní hráč určí jejich pořadí.

Viz např. časování dispelu a schopnosti LV. Obě se odehrají na konci reroll stepu, ale ty si určíš, že dispel se vyhodnotí dřív než LV schopnost, jinak bys byl sám proti sobě :-).

11.4.2012 15:53:48

ještě jedna věc :Illidan,Kelthas
teď mě napadla jedna věc:

mám ňákou super schopnost,kterou můžu použít po re-rollu ,ty žetony se dávaj po dice poolu

1.můžu se vzdát re-rollu ,i když mám např.re-roll +6 (já myslím,že ano),třeba,abych nezvyšoval počet 1 -3??

2.pokud se vzdám nebo nemám re-roll můžu využít "schopnosti po re-rollu "už po dice pool stepu" ?

11.4.2012 12:30:45

časování
asi sem zabedněnej,ale zeptám se myslíš si,že po dice pool stepu můžu re-rollovat ty 1 a 2 ??(já myslím,že ne) Protože pokud ne ,tak mi přijde v tom mým příkladě tzn.po dice poolu mám 5x 1-2 ty odložím a rerolluju zbytek kostek padnou mi další 2x 1-2 .To znamená na konci veškerých hodů mám 7x kostek 1 nebo 2 .Jsme 3 hrdinové tzn.21 kostek za bojové kolo .To přece nevyřeší dispel(který odnímá 1 žeton z každé spřátelené postavy,to musí být něco jako ignoruj všechny hozené 1 a 2 ( a o to mi jde můžu tohle kouzlo,předmět,schopnost využít?).Podle toho co si mi psal,tak chápu,že ano.

Mě prostě zmátla ta první věta u LV tzn.characters may not reroll or "change" any 1 and 2. Z toho jsem si odvodil,že hodíš 1 nebo 2 ,ať už po dice poolu nebo po re-rollu,tak ji dáš stranou.Po tvém vysvětlení jsem pochopil,že change se nerovná ignorovat .

Ten rozdíl ,že víc schopností odnímání,ignorování kostek je po re-rollu velmi dobře chápu:-D

11.4.2012 12:19:44

časování u LV...
Asi jsme si úplně nerozuměli ohledně časování:

U LV se přidělování žetonů prokletí a kontrola počtu hozených 1 a 2 dělá na konci reroll stepu, takže např. dispell a fear ward stihne špatné kostky odstranit dřív, než ty žetony dostaneš. Obecně existuje mnohem víc schopností "upravující" hody kostkou v reroll stepu než v dice pool stepu.

U Illidana a Kelthase se kontrola hozených kostek a přidělování žetonů děje už na konci dice pool stepu. Můžeš je sice měnit a rerollovat, ale jen během dice pool stepu - a takových schopností/vybavení je mnohem, mnohem míň. Proto jsou tito Overlordi (podle mě) mnohem nebezpečnější než LV.

11.4.2012 11:22:16

laredo
díky za odpověď,

po tvém objasnění byl náš kámen úrazu v tom,že jsme si mysleli,že ty 1 a 2 nemůžeme odstranit(viz.tvůj příklad dispel apod.) ,i když schopnosti na to byly.

ale na druhou stranu Tvá věta "Jelikož se to u Vashj ověřuje až na konci Reroll stepu, je to pohoda." ....Mno nevím,když vezmu v potaz,že hodím např.24 kostkama,tak průměrně hodím 1 a 2 ,tak pětkrát,tzn.že po dice-poolu mám už 5 žetonu prokletí,které můžu jenom zrušit,ale ne re-rollovat nebo changovat,pak házím re-roll a tam pak padnou dejme tomu dvě....tzn.musím se zbavit 7 žetonů prokletí uf,uf:-D

co se týká Kelthase a Illidana,tak ty 1,2,3 po dice-poolu můžeš change nebo je zničit,ale ne re-rollovat je tomu tak?

jinak díky za reakci s rozšířením jsme hráli poprvé a je fakt,že tu hru nemáme ,tak nahranou a naše znalosti talentů,předmětů,schopností nejsou asi tak velké,aby jsme se mohli postavit outlandovým lordům:-DD

ale dungeony byly super a hru jsme si užili a že lady Vashj bude žít dál,čert to vem...stanou se i horší věci!!!

ahoj


11.4.2012 08:43:00

jak na lady Vashj...
Tento overlord mi přijde z těch outlandových jako nejlehčí :-), ale k věci:

1) ano, to je správně. Hozené 1 a 2 libovolné barvy nelze "rerollovat" ani "changovat" na jinou hodnotu. Myslím, že do toho spadají i "rerolly", které jsou "oddělené" od normální reroll hodnoty. U pořádnýho Overlorda by to tak mělo být.

2 a 3) Žeton prokletí má pořád stejnou funkci: tj. za každý tento žeton: -1 kostla z tvého banku kostek, -1 attrition a -1 na reroll. Žetony prokletí lze odstraňovat pomocí jistých schopností/talentů, což víš. Vtip je v tom, že zatímco v 99 procentech normálních případů je jejich odstranění "bezbolestné", tak u Outlandových ovelordů je to spojené navíc se ztrátou životů.

Rada: Při boji s Vashj je dobré mít mezi sebou klerika či mága, kteří mají schopnosti, které dokáží odstranit z dice poolu všechny hozené 1 a 2 (dispel a fear ward). Jelikož se to u Vashj ověřuje až na konci Reroll stepu, je to pohoda. Určitě existují i další schopnosti či vybavení, které to (v omezené míře) umožňují, ale tyhle 2 jsou tutovka.

U Kelthase a Illidana je to jiný kafe, ty rozdávají žetony omráčení/prokletí na konci dice pool stepu a na to výše uvedené schopnosti nestačí :-o.

Tam už se musí od začátku hry vyvíjet postavy "správným" směrem.

10.4.2012 21:10:42