Warhammer Quest: Dobrodružná karetní hra

xxxxxxxxoo hodnoceno 132x (Seznam vlastníků)

Warhammer Quest: Dobrodružná karetní hra - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 4
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: karetní hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: ke stažení
Vydavatelé:
ADC Blackfire Entertainment - logo
Autoři: Adam Sadler
Brady Sadler
Rok vydání: 2015
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Úkol č. 1 - Nemesis

Při zeleném ohrožení, vychází Nemesis z doupěte. Pak se nám podařilo ji během dvou kol zabít. Ve třetím kole se do hry dostává žluté ohrožení, které píše "Nemesis si výléčí všechna zranění". Mám to ignorovat protože je Nemesis mrtvá nebo nějakým způsobem vzkřísit? Tady se trošku hádají zlaté pravidla s běžnýma a zase se zlatýma.
8.9.2016 09:18:37

D.A.M
Ale někde na kartě scénáře je napsáno, že když Mrzouta (nemesis) zabijete, tak on prchá do doupěte (a na lokaci přidáte 4 žetony postupu) -> Mrzouta v tomto scénáři nikdy nezabijete.

8.9.2016 09:41:21

nemesis
Teď nevím, jak se jmenuje... protivný mrzout nebo tak nějak :-)
Je potřeba číst, co je napsáno na úkolu:
pokud je protiva zabit, přidejte na aktuální úkol 4 žetony postupu a vraťte mrzouta do doupěte nemesis

Takže ho vlastně nezabijete, ale vrátí se do doupěte a u žlutého ohrožení je zase zpátky.

8.9.2016 09:41:28

Děkuji
Tak, díky. To jsem nějak přehlédl. Včera jsem to hrál prvně, tak těch informací bylo moc. Tím je vše vysvětleno.

8.9.2016 09:57:10

Další špek
Mám jeden dotaz respektive upřesnění zda to hraji správně. Jsem vůdce družiny a ve střetnutí mám 3 nepřátele. Ti už byli aktivováni, dostáváme se k posunu nebezpečí. Posunem se aktivuje Nemesis. Dle pravidel je vyložena a to k vůdci družiny. Již nemám místo tak si udělím 2 zranění. Jenže nebezpečí uvádí, že se také Nemesis má připravit a aktivovat. Lišta účinků říká zásah a oběť. Za zásah další 2 zranění a oběť se také týká mě, ale jsem stále plný, takže další 2 zásahy? Když to tedy sečtu tak 6 zranění za jednoho nepřítele?

11.10.2016 15:30:18

je to tak
Hraješ to správně. Není dobré mít u sebe plný počet a už vůbec ne, pokud jsi aktivní hráč.

11.10.2016 17:15:01

...
A pokud je nemesis poražena (ne nutně Mrzout) a vrácena do zásobníku, jak se vyhodnoceje symbol nemesis na kostce?

12.10.2016 15:23:25

Rezet
Symbol nemesis se vyhodnocuje, pokud je nemesis ve hře, tj. v doupěti / stínu / ve střetnutí s nějakým hrdinou.
Po pravdě si teď nejsem jist, co se stane, když padne symbol nemesis a je ve hře víc nemesis (třeba ve druhém úkolu) - aktivují se oba?

12.10.2016 19:42:09

Jo takže...
Pokud tedy nemesis není ve hře- kaput- tak tedy symbol na kostce nijak nevyhodnocuji? Dobrý. No a pokud je tam více symbolů nemesis, tak se vyhodnocují bohužel všechny.

13.10.2016 10:40:48

Rezet
Ano, když není nemesis ve hře, tak symbol nemesis na černé kostce nic nedělá.

Nemám teď před sebou pravidla, ale jsem přesvědčenej o tom, že se tam píše, že když padne víc symbolů nemesis, tak se vyhodnocuje jen jednou.
Předpokládám, že když je ve hře víc nemesis, tak se symbolem na kostce aktivují všechny (ale vždy jen 1x).

Kdyžtak večer kouknu do pravidel.

13.10.2016 11:15:01 | Upraveno autorem (porovnej)

Duirin
Je to tak, že se symbol vyhodnocuje jen jednou. Jak je to s více Nemesis, tak to nevím. Ale tvůj názor dává smysl. Prostě se spustí všechny, také jen jednou. Nedokážu si představit, že by se jeden upřednostňoval před druhým.

13.10.2016 11:43:58

Duirin
Jj máš pravdu, já se jen špatně vyjádřil. Nezáleží kolikrát mi padly na kostkách, ale na počtu vyložených nemesis. Takže v poslední hře když jsme měli vyloženýho (lícem nahoru) Mrzouta s Unkelem, provedli jsme oba efekty.

13.10.2016 14:37:36

více nemesis
V pravidlech se přímo píše, že když padne symbol nemesis, tak se na kartách nemesis vyhodnotí dané účinky. Tedy na všech kartách nemesis (ve stínu, doupěti, ve střetnutí).

14.10.2016 23:51:14

Nemesis
len pre istotu = v prvom scenari, ak hodim v prvom, alebo druhom kole na cierne kocke ikonu Nemesis, nic sa nedeje, nakolko Nemesis este nestupil do hry? (vstupuje az v tretom kole, kedy sa na peril tracku posunie ikona ohrozenia na zelene policko). Alebo, uz sa povazuje, ze Nemesis je v lair/doupeti a vyhodnocujem dany efekt?

Zaroven - ak mam vyhodnotit Nemesis napr. v prvom scenari - prirad zranenie/wound, predpokladam, ze namozem dane zranenie odvratit ak mi na bielej kocke padol stit, ktory som pri vyhodnocovani uspechu nepouzil. Jednoducho musim si dat zrenenie (podobne ako to funguje u nepriatelov, kde ich resistance/brnenie ignorujem ak napr. karta prikaze udel jedno zranenie).

dakujem

19.10.2016 08:29:29

TomCatSVK
Je to vše popsáno níže. I pokud je Nemesis v doupěti, je ve hře, tedy pokud padne symbol Nemesis na kostce, tak ho vyhodnocuješ a nejde ho nijak vykrýt symbolem štítu.

19.10.2016 09:09:33

Mrzout
Hele, jde mi teď o slovosled.

Mrzout je ve hře, byl aktivovanej a vyčerpal se. Ve fázi nebezpečí se posuneme na modré pole a hra říká, že se aktivuje a připraví. Jak se může aktivovat, když je vyčerpaný, a to, že se připraví, už až na nějakou shodu okolností nemá vliv ne?


28.1.2017 20:08:09

ad Pernicek
Na konci fáze nepřátel se všichni nepřátelé připraví. Až pak se přechází na fázi hrozby. Takže Mrzout nemůže být ve fázi hrozby vyčerpaný.

28.1.2017 20:30:45 | Upraveno autorem (porovnej)

Do pekla> Ta hra je past vedle pasti, díky =) - Pernicek

Vybíráme z Bazaru

Mists of Bilehall IT verze nerozbalená
Mists of Bilehall IT verze nerozbalená
Akt. cena: 1400 Kč
Končí za: 1 den

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas