Odhodlaní: Normandie

xxxxxxxxxo hodnoceno 205x (Seznam vlastníků)

Odhodlaní: Normandie - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 2
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: 2. světová válka
Herní kategorie: karetní hra
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
MindOK - logo
Autoři: David Thompson
Trevor Benjamin
Rok vydání: 2019
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Kampaň

Zdravím,
Funguje ve hře něco jako kampaň, že by výsledek jednoho scénáře měl vliv na start nebo průběh dalšího scénáře?
Klidně i v neoficiální podobě stáhnutelné z netu.
21.5.2020 16:20:14

Joe

kampan
Kampan v podstate ano (kedze scenare su radene ako sled udalosti po vylodeni v Normandii a postupe americanov), ale bez ovplyvnovania scenarov medzi sebou.

---------------
Prekladateľ Joe

21.5.2020 16:39:28

Gepvun
Scénáře jsou prý dost nevyrovnané, takže nějaký snowball efekt v kampaňovém hraní by mohl být zabiják veškeré zábavy.
Vsadim ale boty, že na BGG se něco najde, ať už teď, nebo později.

Co se dá udělat, je odehrát všechno každý za stejnou stranu, vést si výsledky, pak strany prohodit a výsledky porovnat. Na druhou stranu, pokud oba hrají bez chyby, tak to ukáže jen to, komu nadržuje Nuffle (bůh kostek).

21.5.2020 19:37:14

...
Naštěstí ne, scénáře jsou opravdu nevyrovnané. Ale o to je lepší pocit z dobré strategie a hlavně z padajícího kostek, o kterých to ve finále je...

21.5.2020 22:11:33

Nevyrovnané scénáře
Tak vlivem na další scénář nemyslím jen bonus pro toho, kdo vyhrál ten předchozí, naopak to může být formou lehké výhody pro toho, kdo prohrál, ale ideálně samozřejmě výhoda nebo nevýhoda pro oba, kterou mohou hráči v průběhu hry ovlivnit, jakou bude mít podobu. U deckbuildingových her mi to přijde v zásadě jednoduše řešitelné pomocí přenesení nebo vyřazení některé karty, nebo obecně nějakou jednorázovou akcí v rukávě, ale jak se U:N hraje jsem ještě do podrobna nezkoumal.

Nevyrovnané scénáře tomu myslím nevadí, naopak se s tím dá pracovat, zvlášť pokud jsou/budou nějaký rozsáhlejší statistiky jako udělal např. Stonemaier k Tapestry. Od "po vítězství jdem na scénář, který je nakloněný poraženému" až po rozhodovací strom beroucí v úvahu výsledek, výsledný deck/ztráty/whatever i navazující scénář vč. nevyrovnanosti a rozdílných cílů.

Tak nějak mi přijde, že jak hra samotná, tak i téma k tomu vyloženě vybízí.

22.5.2020 11:50:28

Vybíráme z Bazaru

Dobyvatelé vesmíru
Dobyvatelé vesmíru
Akt. cena: 600 Kč
Končí za: 6 dnů

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas