Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 3 - 6 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 480 min |
Herní svět: | Sci-fi |
Herní kategorie: | strategická |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Corey Konieczka Dane Beltrami Christian T. Petersen |
Rok vydání: | 2017 |
Sdílej: |
Pos - 2x obrana
Zdravím, chci se zeptat, jak to je v případě posu. V průvodci hrou je napsané:POS ústup
A co v situaci, kdy někdo ustoupí do systému sousedícího s POS II? Lodě se tam přesunou, systém se aktivuje, takže se dá považovat ústup za "pohyb", nebo ne?
POS
Ahoj,
1) Zjednodusene ano, POS utoci dvakrat. Ale neutoci dvakrat za boj. Prvni utok je pri pohybu behem takticke akce (coz neni soucast boje) a POS strili po lodich ve vesmiru. Dalsi utok probiha uz behem boje a to pri invazi a POS strili po pechote, ktera utoci na planetu, kde se POS nachazi.
Tyhle drobne detaily muzou obcas hrat roli pro zahrani karet akci nebo plneni ukolu.
2) Ne. Tady by se daly najit asi dve oduvodneni proc POS v tuto chvili nestrili:
a) v prehledu takticke faze je presne napsano kdy POS strili tj. po pohybu lodi, pred soubojem - krok 2) ii) nikoliv behem nebo po souboji
b) POS strili pouze do (prave) aktivovaneho systemu, pri ustupu sice umistujes zeton rozkazu, ale nepovazuje se to za aktivaci systemu
Oskar,
občas se objevuju v JOUOB.castu
.> Děkuji - Rybina
Můžu aktivovat systém soupeře, když mám POS v dostřelu, lodi se tam nepohnout a pouze do systému vystřelit?
Ještě bych doplnil, že POS střílí pouze po aktivním hráči (ten, který aktivoval systém = útočník)
@Krotitel Vopic @Oskar999 Tak tyhle dvě věci se navzájem vylučují. Kdyby to bylo jak říká Krotitel, tak bych to udělat nemohl, jelikož ten sektor bych aktivoval já.
po kroku pohybu lodi (at se skutecne hybou nebo ne) probiha faze vesmirneho kanonu, kterou mohou vyuzit vsichni hraci.
hraci jini nez aktivni umistuji zasahy do lodi aktivniho hrace.
aktivni hrac umistuje zasahy do lodi hrace, ktery je v aktivovanem systemu
zdroje pravidel
living rules 2.0:
77.2
During a tactical action, after the “Move Ships” substep of the “Movement” step, beginning with the active player and proceeding clockwise, each player may use the “Space Cannon” ability of each of their units in the active system by performing the following steps…
77.5
STEP 2—ASSIGN HITS: The player whose units have been targeted by “Space Cannon” must choose and destroy one of their ships in the active system for each hit result produced against their units.
a Players other than the active player must target the active player’s units.
b If the active player is using the “Space Cannon” ability of their units, they choose a player who has ships in the active system. That player must choose and destroy one of their ships in the active system for each hit the space cannon roll produced.
Oskar,
občas se objevuju v JOUOB.castu
Super, díky, tak jsme to hráli dobře :)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Vegas Showdown
Akt. cena: 200 Kč
Končí za: 1 den