nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Plánovaná odstávka Zatrolených her - 2. pokus o přestěhování

Ve čtvrtek v časnýchg ranních hodinách (= od 5:30) bude probíhat stěhování webu na jiné servery. Z toho důvodu nebou Zatrolené hry dostupné a doporučujeme od cca 5:20 (ráno) raději nic nedělat, abyste nepřišli o svá data.

Držte nám palce, snad to již tentokrát dopadne... Předpoklad dokončení prací je cca 7:30 (opět ráno).

Zeus

Twilight Imperium (Čtvrtá edice)

Počet hráčů: 3 - 6
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 480 min
Herní svět: Sci-fi
Herní kategorie: strategická
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: ADC Blackfire Entertainment
Fantasy Flight Games
Autoři: Corey Konieczka
Dane Beltrami
Christian T. Petersen
Rok vydání: 2017
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Gravitační propast

Cus, hru jsem ještě nehrál ale jak pročítám pravidla, tak mě napadá otázka. Pokud opoustim systém gravitačního pole se 2 transportery a 4 vojakama a 1 transportér mi propast zničí přijdu o všechny vojáky nebo se nějak rozlišuje kolik jich kde bylo nalodenych a muzu tak část nebo všechny zachránit?

21.1.2019 15:56:21

aisladocz

Ano, když se začínáš hýbat určíš co kdo veze, je to jen pro pohyb, jinak se to takhle konkrétně neřeší a stačí když dostačuje obecně kapacita.

0 | 22.1.2019 11:54:13

Kapacita behem prepravy

Dole to asi zapadlo, tak tedy znova.
Koukal jsem na to v pravidlech a v bode 22.4 se rika: Stíhače a pozemní síly nejsou přiřazeny k určité lodi, pokud nejsou přepravovány.
Chapu to tak, ze pokud jsou lode jen v systemu, tak se kapacita pocita dohromady a je jedno, kdo kam patri. Pokud se ale lode hybou ze systemu do systemu, tak musi byt jednotky prirazeny k lodim. Co vy na to?

0 | 22.1.2019 11:05:27

Seladean

Prave proto jsem se ptal :D ale nehledal bych ve všem logiku. Vem si pozemní jednotky při ohlášení ústupu.. taky je stahnes automaticky z planety i když na začátku boje ještě před ústupem prijdes o lodě (a to tam nemusí být ani transportér)

0 | 22.1.2019 09:31:55

presne tak

presne tak, nie je urcene, v ktorej lodi je kto, staci ak jedna z lodi odvezie potrebne mnozstvo jednotiek tak nadalej ziju.

0 | 22.1.2019 09:30:43

Seladean - chyba

1 transportér má kapacitu 4 pechoty, takže ak sú v systéme 2 transportéry, môžeš tam mať 8 vojakov pechoty. Ak o jeden prídeš, tak stále môžeš mať v systéme 4 pechoty.

Nerozlišuje sa, ktorá pechota je na ktorej lodi. Berie sa do úvahy iba celková kapacita.

----------------------------------
herný klub NITHRANIA z Nitry

1 | 22.1.2019 07:39:14

kapacita behem prepravy> Koukal jsem na to v pravidlech a v bode 22.4 se rika: Stíhače a pozemní síly nejsou přiřazeny k určité lodi, pokud
nejsou přepravovány. Chapu to tak, ze pokud jsou lode jen v systemu, tak se kapacita pocita dohromady a je jedno, kdo kam patri. Pokud se ale lode hybou ze systemu do systemu, tak musi byt jednotky prirazeny k lodim. - aisladocz

Určite?> Príde mi to nelogické - čo preskáču v skafandroch do inej lode kým ich loď je sťahovaná do priepasti? - Seladean

...

musíš mať predom definované v ktorej lodi je koľko posádky.

0 | 21.1.2019 16:02:46