Tide of Iron - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: 2. světová válka
Herní kategorie: desková hra, strategická, válečná
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: 1A Games
Edge Entertainment
Fantasy Flight Games
Ubik
Autoři: Corey Konieczka
Christian T. Petersen
John Goodenough
Rok vydání: 2007
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Sierpe

Omrzí hra vůbec?:)

Jsem asi nováček...mám za sebou odehraný jen celý dlouhy víkend :) jen mě tak napádá....a to je dotaz na potřelé generály ....Omrzí vůbec tahle hra časem??
29.8.2010 02:58:57

Sierpe
To záleží s jakou partou to hraješ. U mě bohužel ustoupila jiným hrám, protože má dlouhou herní dobu, poměrně složitá pravidla a v řadách svých přátel jsem nenašel nikoho, koho by chytla tolik, že by jí chtěl hrát opakovaně :( Ale tobě jde asi o opačným problém - tzn. pokud jí hraješ často, jestli přestane bavit - hmmm řekl bych, že má dlouhou "životnost", ale jak je to asi s každou hrou, ne vždy musíš mít chuť na 2.sv.v.

29.8.2010 09:45:10

sierpe
Vše se dá omrzet, záleží za jak dlouho.
Já tuhle hru hraji již dva roky a mám štěstí na kamaráda, který je ochoten jí se mnou hrát a dokonce hrajeme scénáře ze základní hry již po třetí dokola a pořád nás to baví. My už si dokonce píšeme statistiky, v kterém kole kdo vyhrál, kolik mu zbylo jednotek, jak dlouho trval scénář a podobně...

29.8.2010 12:54:36

Sierpe

..
Rozhodně je to to co jsem hledal :)

29.8.2010 13:19:23

to Sierpe...
No, když uvážíš, že už je k dispozici více než stovka scénářů
(cca 25 oficiálních, 20 v knížce Designer series a několik desítek neoficiálních na webu FFG), a vzhledem k tomu, že si můžete po hře prohodit strany (nebo zkusit zahrát daný scénář znovu a lépe), tak si myslím, že máš do důchodu vystaráno :-).

30.8.2010 07:06:29

To all