Talisman: Dobrodružství meče a magie (Čtvrtá edice)

xxxxxxxxoo hodnoceno 498x (Seznam vlastníků)

Talisman: Dobrodružství meče a magie (Čtvrtá edice) - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 6
Doporučený věk: od 9 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: REXhry
ADC Blackfire Entertainment
Devir
Fantasy Flight Games
Galakta
Heidelberger Spieleverlag
Hobby Japan
Pegasus Spiele
Autoři: John Goodenough
Rok vydání: 2008
Sdílej: Facebook

Nejrychlejší vítězství

Autor: CharlieRed2 | 1 hodina 15 minut | 9.4.2011 | 2

Hra: Talisman: Dobrodružství meče a magie (Čtvrtá edice) + Talisman: Podzemí

Hráči: CharlieRed2, reaper3

Toho dne naše druhá hra. Postavy Gladiátora a Šermíře jsou připravené na nové dobrodružství.

Hned od začátku získává náskok Gladiátor, když se k němu prakticky všude přidávají spolubojovíci, nachází magické předměty a vyhýbá se nestvůrám. Zato Šermíř je v každé lokaci napadán nepřáteli a většinou i porážen. Po několika kolech má již Gladiátor slušnou armádu spolubojoníků a Šermíř slušně pošramocenou p...pověst. Gladiátor se  také jako první vydává do podzemí, ale zde se moc nedaří ani jemu a tak po několika kolech vylezá zpět na povrch a s sebou si přináší i paní Smůlu.

Od této chvíle se prakticky všechno obrátilo proti Gladiátorovi. Nejprve je čarodejnicí proměněn v žábu a přichází téměř o všechno. Asi po pěti kolech sice nabírá své společníky zpátky, ale o chvíli později potká starou babiznu, která všechny odežene pryč a spokojeně s ním cestuje dál. Ta se sice zamiluje do vesnického mnicha a zůstává u něj, ale Gladiátor už nikdy nezíská takovou armádu, jakou měl dřív.

Mezi tím po žebříčku slávy šplhá šermíř, který vzdává zlepšováních svých šermířských dovedností a místo toho se vrhá do studia magie. To se mi sice několikrát stane téměř osudným, ale několik kol před koncem hry má základí magickou sílu na 13 a pomalu spřádá plány na získání Koruny moci. Gladiátor mezi tím tvrdě trénuje a téměř žádná postava nemá šanci při útoku hrubou silou. Životy mu tak občas snižují jen magičtí nepřítelé, kterým většinou podléhá.

Šermíř se díky magické bráně přesouvá do střední části země a začíná plánovat cestu ještě výš. Tyto části země prochází i Gladiátor, ale nástup Šermíře už nezachytí. Ten lehce prochází Portálem síly, prosmýkne se okolo teleportu a pokračuje dál směrem ke Koruně. menší zdržení zažije jen s vampýrem, který ho nepustí dál bez jedné kapky jeho krve a poté při boji s démony, kde ztrácí další kapku, ale po té mu již nic nebrání v usazení koruny na svou hlavu...

 

 

Odehráno v: Praha (Okres: Praha)

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Railroad Ink: Azurově modrá edice
Railroad Ink: Azurově modrá edice
Akt. cena: 250 Kč
Končí za: 19 hodin

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas