Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 4 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 120 min |
Herní svět: | Fantasy, Středověk |
Herní kategorie: | kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Krzysztof Piskorski Marcin Świerkot |
Rok vydání: | 2019 |
Sdílej: |
Pocit z hry po 2. Kapitole.
Rád by som sa spýtal akú máte vy skúsenosti.Faarha
Ahoj pokud bojujes a vis dopredu ze by se ti nevyplatilo bojovat dale kvuli ztrate vice zivotu nez ziskas pokrmu na nic necekej a utikej, jediny duvod proc bych ja osobne cekal a bojoval dal by byl zisk ZK, ktery potrebujes zda sse tomuhle chces vyhnout.
My jsme prvni 4 kapitoly hrali opravdu pomalu a spis jsme se venovali ziskavat ZK pro hrdiny a nakupu predmetu.
Pak uz je hra rychlejsi a snadsi. Pak das 1nickovy protivniky hnedka pri vylozeni prvnich karet :)
Takze nepln zadny Ukol v kapitole a venuj se pruzkumu okoli a farmeni :)
To je moje rada. Pokud mate Beora tak diky novym kartam bojovym tam bude vsechny kosit.
Tom33
Dík za radu. My máme Ailei a Areva.
Ideme po príbehoch iné nám ani neostava kedze ideme od Menhiru k menhiru. Keď vidím aké je ťažké nájsť predmet, bijem si hlavu o stôl že sme nenafarmili predmety u kováča.
Jedinú zbraň čo sme mali bol oštep a ten ako rýchlo prišiel aj odišiel.
Vlado "Kasi" z KE
Faarha
Taky jsem zezacatku nemeli zadny predmety, pak jsme jich meli zas tolik ze jsme nevedeli co snima delat :-D
My jsme hrali za Beor a Cerv a ted prave chceme zkusit variantu jako mate vy. Tak snad to pujde :-D
Zamyšlení nad hrou
Ber to takhle. Není to typická "hra na hrdiny", kde už od začátku se svojí postavou zaženeš partu zbojníků. Postavy tady jsou "antihrdinové". To co zbylo. Častokrát i odpad. A podle toho se ta hra i chová. Nedá nic zadarmo, za chyby zaplatíš. Ale tak se ta hra prezentuje už od začátku - jako survival hra s temnou atmosférou. Takže jak už tady zaznělo - častokrát budeš z boje utíkat, častokrát se budeš pohybovat na hranici vyčerpání nebo smrti a častokrát i zemřeš (v tomhle měl dobrou poznámku alladjex z jouobcastu, že to je vlastně způsob, jak hráč ten svět poznává). Ale to je zkrátka jádro téhle hry a podle mě i důvod, proč to nenaplnilo očekávání mnoha lidí. Tady platí víc, než kde jinde, že hrdinou se člověk nerodí, ale stává:)
Faarha
To co popisuješ, je normální znak TG. Ta hra je nádherná, příběh parádní, mechanismy neotřelé a zábavné. Ale celkově jako hra je průměrná. A to proto, že musíš podvádět, abys mohl pokračovat dál - díky neovlivnitelné náhodě. Alespoň ze začátku.
Když to srovnám s Gloomhavenem, tak tam sice příběh je nic moc, ale prohrát jeden scénář není fatální. Započteš získané zlato a zkušenosti a jedeš dál případně můžeš scénář zopakovat.
V TG po 10ti hodinách hry ti nemusí přijít karty v souboji, špatně hodíš mincí nebo nesesbíráš potřebné zdroje a ahoj, jedeš od začátku. Takže pokud ti nechodí karty nebo špatně házíš a nechceš podvádět, připrav se že můžeš i 5x znovu začínat po X odehraných hodinách hry.
Dojmy
Ta hra je spíše o tom objevovat možnosti jak to dohrát. Já to dohrál a upřímně jsem si z toho na zadek nesedl. Navíc příběh se dost upozadil nad hraním soubojů a hledáním jídla a běháním po mapě. Možná to někdy v budoucnu zkusím znovu, ale jedna hra mi zatím stačila - nemám chuť ten šílený zápas o život hrát znovu.
celyl
A hrál jsi to na story mód? My s manželkou zjistili, že to pro nás jinak nemá cenu. Chceme si užívat příběh. Když hrajeme ve dvou, při scalování přípravy kapitoly a nastavování menhirů to bereme jako pro 1 hráče, dá se to v pohodě (chvílemi až moc v pohodě - Menhiry hradíme klasicky).
Když jsme hráli minule, byla třeba Ailey lepší na souboje než Beor :D
--------------------------------------------------
No Game - No Life
Speet
Hrajeme na story mode. Len včera som zistil se je na to errata a nie je potreba používať T-čkovy ukazovateľ života. To pomohlo dosť. Podarilo sa nam nazbierať nejaké cennosti a nakúpiť pár predmetov i ked v kurze 3:1 tak sme radi ze niečo máme. Bavíme sa príbehom. Akurát sme stále v 3 kapitole uz cez 11h. Dobehlo nás asi pridlhé hranie ktoré bolo spôsobené zmenou nášho prístupu v rámci Vojny o Avalon. Máme kartu tajomstva č. 13 viac nebudem písať aby som nespoileroval.
Už teraz som si istý že hra nám ponúkne o dosť viac zábavy ako 40h kampaň :)
Každopádne pomohla mi rada deliť si dni ja gridovanie surovín a potom rozvoj príbehu. Neustále bsa však bojím že môže nastať moment ked budeme musieť resetovať hru. To by som nechcel m nejde aji tak o investovaný čas ako o tie vedomosti ktoré o tom svete už máme. Stretilo hy to to čaro objavovania a skúšania.
Vlado "Kasi" z KE
Reset
Hrani po resetu (pokud sis delal dobre zapisy) hru vyrazne urychli - uz nemusis investovat cas do objevovani objeveneho jdes vylozene po klicovych udalostech a nebo po eventech na ktere ti nezbyl cas/zdroje). Ja jsem resetoval v kapitole 4 (po cca 15h) a bylo to jednoznacne dobre rozhodnuti.. :)
Sethseth
Ak sa smiem spýtať čo.bol dôvod resetu?
Vlado "Kasi" z KE
Reset
Spatny zapisky a neodvratna smrt
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Úlomky nekonečna
Akt. cena: 420 Kč
Končí za: 1 den