Summoner Wars: Mistrovská sada

xxxxxxxxxo hodnoceno 105x (Seznam vlastníků)

Summoner Wars: Mistrovská sada - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 9 let
Herní doba: 30 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: karetní hra, strategická
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
MindOK - logo
Autoři: Colby Dauch
Rok vydání: 2011
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Dotazy k pravidlům

Pokud nebude něco jasné ohledně tohoto Master setu...
29.12.2012 15:23:08

Dotaz
Mám otázku k dvěma kartám.

1. Mirage (Goblinský event)
"One at time, you may place each Wall that you control on any empty space on your side of the Battlefield. Remove up to 3 Wound Markers from each Wall placed in this way. You may Summon Units during this event phase."

Vzhledem k tomu, že má angličtina není nejlepší, chápu tu kartu správně tak, že každý Wall který mám pod kontrolou si můžu přemístit a odstranit z něj 3 zranění?

2. Splub (Champion of the Swamp Orcs)
"When Splub destrys an enemy Unit, place Vine Wall on the space that Unit occupied."

Jeho schopnosti rozumím, ale co se stane když zabije nepřátelskou jednotku na své polovině battlefieldu? Podle pravidel mohou být totiž Vine Wally pokládány pouze na soupeřově polovině.

29.12.2012 15:31:45

Kaerdrak
1. ano - můžeš přemístit, ale jen na své polovině, z přemístěných odstraníš 3 zranění a hlavně můžeš pak vyvolávat ještě jednotky(v tom je asi největší síla karty-vyvoláš jednotky i tam, kde to soupeř nemůže čekat)

2. žádné omezení, že nemůžeš dávat Vine Wall na svou stranu bojiště není. V pravidlech je jasně napsané, že můžou být umístěny kdekoliv, i na straně soupeře(což normální Wall být nemůže).

29.12.2012 15:51:38

další dotaz
díky za odpovědi, mám další otázku:

1. Mimic (event Benderů)
"Choose an opponent and look at the chosen opponent hand. You may choose an event card, excluding any type of wall, from the chosen opponent´s hand and place it in your hand."

Pokud si vezmu např event Taunt od Goblinů, který říká že mám po jeho zahrátí přesunout až 2 jednotky k nějakým sand goblinům, kteří jsou od těchto jednotek na 3 a méně polí vzdálené. Jaký to bude mít efekt když jej zahraju za Bendery? Logické by bylo, kdybych posouval nepřátelské jednotky k Benderům, ale karta hovoří že je mám přesouvat k Sand Goblinům. A takových eventu je více, třeba ten co dává summonerovi od Vargathu Command na 4 pole? Mohou ho Bendeři vůbec použít?

9.2.2013 16:50:22

Kaerdrak
Musíš je zahrát tak jak je na eventu uvedeno, některé eventy určitě použít nemůžeš např. ten Taunt ti říká, že musíš jednotky umístit k Sand Goblinovi, kterého kontroluješ. Když žádného Sand goblina nekontroluješ, tak Taunt nepoužiješ. Potom je to pro tebe alespoň jeden magický bod a soupeři bude event taky určitě chybět:)

9.2.2013 17:12:00

Sunderved - Command
Chtěl bych se zeptat .
Summoner Varghů Sunderved má command podporu
jednotek v dosahu 2 (příp. 4 pomocí eventu).
Sahá tato podpora i skrz zeď ?

díky za odpověď

28.5.2013 17:13:55

číňan
Určitě- vlastnost můžeš využít do vzdalenosti dvou polí, nezavisle na tom, co na těch polich je.

28.5.2013 23:20:34 | Upraveno autorem (porovnej)

Pár dotazů
Ahojte , mám pár dotazů.
1.- za orky z bazin muzu nebo musim davat do hry zive ploty vzdy kdyz k tomu mam moznost?
2.- u normalní zdi muzu vyvolavat na 4 volne pole kolem zdi , ale když se dostanu do situace ze jsou na tech polich zive ploty , takze je nomalni zed jimi obklicena , nemuzu tedy u te zdi uz vyvolavat ? pisou ze vyvolavat na zive ploty nejde .
3.- jde vyvolavat jednotky vedle zivych plotu jak u normalni zdi ? a i na souperove strane ? stalosemi ze jsem se dostal do obkliceni me jedne zdi zivými ploty a musel jsem cekat na dalsi zed , hrali jsme to spravne ?
4.-u žoldnéřů při zahráni eventu rozšířené vyvoláváni můžu s golemama hýbat a utocit ?
5.- je nějaký limit pro počet karet v ruce ? nebo pro maximalni mozny utok ? u vyvolávače žoldnéřů, pri zahrání eventu magicke posileni s kombinaci jeho schopnosti je tedy mozne dat utok treba za 10 ?
6.-schopnosti treba u vyvolávače kozorohu nebo jak , ktera prida +1 k utoku jednotkam do vzdalenosti 2 poli . musi byt v primem smeru ? nebo i k jednotce ktera je k nemu jakoby rohem k rohu karty sikmo
6.- sice se netyka master setu , ale tohle taky nevim . je mozne pouzit dve stejne udalosti zasebou ? treba 2x vysati magie nebo u pralesich elfu 2x choral rychlosti , ktery rika ze muzu pohnout 3 jednotkama o dalsi 2 pole a tak pohnout treba 3 lvicemi o 6 poli ? :D


Jsou to asi slozitejsi otazky a byl bych moc vdecny za odpovedi aspon na nejaky . diky

13.1.2016 18:57:53 | Upraveno autorem (porovnej)

skat
Dobré dotazy. Zkusím odpovědět.
1. U bujení révy asi nemá smysl - nechci-li plot, událost nehraji. Otázka však má smysl u Spluba a Muggluga. Nevím. Originál je stejný a ani ve FAQ, které jsme v době překladu měli, to taky není. Myslím intuitivně, že by to mělo být dobrovolné.
2. No to je smolík, ale vyvolávat můžeš přece u těch plotů. Jsou to taky zdi. I proto si ale myslím, že stavět živé ploty musí být dobrovolné.
3. Ano, ovšem. Píše se, že plot funguje jako zeď s vyjmenovanými odlišnostmi. Vše ostatní je stejné jako u normální zdi.
4. Ne, z čeho tak soudíš? Jenom platí jako zdi. EDIT - ano, ve fázi hraní událostí fungují jako zdi a ve fázi pohybu jednotek a útoku jsou zase jednotkou jako obvykle. KONEC EDITU.
5. Ne. Jediný limit je, že na začátku svého tahu dobíráš do pěti. Máš-li pět nebo víc karet, nedobereš nic.
6. Ne. Nemusí být přímo. To by tam bylo jinak napsáno.
7. (ta opakovaná 6) Jasně, proč by ne? Když není nikde napsáno, že se něco nesmí, tak tomu nic nebrání.

13.1.2016 19:24:16 | Upraveno autorem (porovnej)

rozšířené vyvoláváni
Moc děkuji za odpovědi . u otázky č 4 tak soudím , protože na kartě událostí se píše : v této fázi hraní karet událostí jsou všichni kamenní golemové, které kontrolujete považováni také za zdi . a teď v závorce napsané (vztahují se na ně pravidla působící na zdi i na jednotky ) tedy jsou zdmi i jednotkamy zároveň .jako že ve fázi hraní karet událostí je použiju jako zdi a vyvolám jednotky a pak s nima v dalších fázich hýbu a utočím . pokud jsem to tedy pochopil dobře , proto se ptám .

13.1.2016 19:41:24

skat
Aháá, takhle. Tak to samozřejmě. Promiň, z nějakého důvodu jsem myslel, že se ptáš, jestli se můžou pohybovat jako ostatní jednotky a pak ještě útočit. Mohou jen natolik, jak jim to jejich schopnost dovolí. Tedy útočit jen tehdy, pokud se nepohnou o více než 1 pole. Jinak přesně tak, jak píšeš. Jinými slovy, jejich schopnost se nemění.

13.1.2016 19:55:50 | Upraveno autorem (porovnej)

btk

ad Živé ploty
Umísťování živých plotů dobrovolné není. Pokud je na kartě napsáno "Umístěte ... živý plot" (v originále "Place a Vine Wall..."), opravdu se tím myslí, že ho tam má hráč umístit, ne, že si může vybrat, jestli se mu to hodí. Jinak obecně se to Orkům hodí vždy, protože rozsáhlá síť živých plotů je základem jejich strategie.

13.1.2016 20:50:16 | Upraveno autorem (porovnej)

Výhodné vers. povinné
Český text na kartě zní v každém případě stejně jako originál. Přesto se nemohu zbavit určitého pocitu nesouladu. Když je něco pro hráče výhodné, obvykle stačí, že je to dobrovolné. Vždyť kdo by se vzdával výhody, na kterou má nárok? Povinné bývá právě to, co se musí provést, i kdyby to mělo být nevýhodné. Hru neznám natolik, abych mohl soudit, zda je vůbec možné, aby postavení plotu bylo nevýhodné, pak by tato otázka postrádala smysl. Představit si to ale dovedu. Asi by to bylo na dotaz přímo na autora.

14.1.2016 08:07:34

btk

Pokud je akce dobrovolná,
je to na kartě vždy výslovně uvedeno. Obvykle to bývají takové akce, které mohou, ale nemusejí být pro hráče výhodné. V takovém případě se může hráč rozhodnout, jestli v konkrétní situaci akci využije, nebo ne. Opravdu bych v tom nehledal žádné záludnosti, rozkazovací způsob v textu karty je prostě vždy jednoznačným pokynem k provedení akce.

14.1.2016 15:29:03 | Upraveno autorem (porovnej)

...
Colby potvrzuje, že je to povinné, i kdyby to bylo nevýhodné.

15.1.2016 12:34:40

Píseční goblini- Hryzec
Ahoj mám dotaz ohledně schpnosti hrdiny Hryzce z Písečných goblinů. Vpravidlech popsána takto:Sousedí- li hryzec s nepřátelskou jednotkou nesmí se pohybovat Ta jeho schopnost je negativní? Tedy, že se nemůže pohybovat on v sousedství s nepřátelskou jednotkou a nebo se nemůže hýbat nepřátelská jednotka? Předem díky za odpověď.

19.4.2017 08:51:02

...
On. V českém textu zde žádná chyba není.
Překladatel pravidel nejen pro fu Mindok

16.4.2018 11:50:30

Hryzec

Také mě zajímá jak je to stou kartou "Hryzec"
U písečných goblin zda se hryzec nesmí pohybovat nebo zda ani jeho sousedící nepřátele či všichni?

24.10.2020 18:47:31

...
Hryzec se nesmí pohybovat.
Překladatel pravidel nejen pro fu Mindok

26.10.2020 13:48:08

Vybíráme z Bazaru

Starcadia Quest - KS verze (Core Box + SG Box)
Starcadia Quest - KS verze (Core Box + SG Box)
Akt. cena: 1990 Kč
Končí za: 7 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas