Star Wars: Destiny

xxxxxxxxoo hodnoceno 46x (Seznam vlastníků)

Star Wars: Destiny - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 2
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 30 min
Herní svět: Sci-fi
Herní kategorie: karetní hra, sběratelská
Čeština: undefined
Vydavatelé: ADC Blackfire Entertainment
Fantasy Flight Games
Autoři: Lukas Litzsinger
Rok vydání: 2016
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Prosba o radu pro začátečníka

Dobrý den

Prosím Vás o radu jak se hraje tato hra?

Jsem úplný začátečník a s hry podobného tipu nemám zkušenosti mohli byste mi pomoc a co nejsrozumitelněji mi vysvětlit pravidla?? Jak se tato hra hraje? Trochu se ztrácím.

Děkuji za odpověď
Antonín Horčička
12.7.2017 17:22:51

Ahoj
Jestli jsi prošel pravidla http://star-wars-destiny.cz/pravidla/ tak si najdi nějaké videa jak se to hraje (Playthrough). Nejlépe, najdi v okolí někoho kdo to má ať ti to ukáže.
V čem konkrétně se ztrácíš?
Jen bych chtěl na základě tvého příspěvku předem upozornit, že když nevíš jak se SWD hraje tak asi ani nevíš jestli tě bude bavit. SWD je vynikající hra, když se jí člověk věnuje a nevadí mu do ní investovat hodně času a peněz (tisíce kč). Začátečníka co si koupí 2 starter sety a pár boosterů může SWD rychle omrzet. Viděl jsem, že na bazaru se jí dost lidí zbavuje...
Jestli jsi na poli karetních her nový, doporučoval bych radši začít s něčím co nestojí tolik peněz, např. Star Realms.

13.7.2017 07:59:58

osobni predvedeni je nejlepsi
Ahoj,

nejlepsi urcite bude se potkat s nekym, kdo hru ma a zna a zahraje si s tebou. Odkud jsi?

Jinak ohledne investice - to tzalezi na tom, k cemu hru chces, pokud bys ji chtel hrat na turnajove urovni, tak je urcite potreba pocitat s vetsi investici casu a penez.

Nicmene hra je zabavna i bez vetsich investic, pokud ji mas s kym hrat. Se syny jsem nejakou dobu hral jen se 2 startery a bavilo nas to.

13.7.2017 09:17:30

Velká omluva,ještě větší prosba a poděkování
Ahoj