Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 5 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 30 min |
Herní svět: | Sci-fi |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, strategická |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | Albi Czech Games Edition Heidelberger Spieleverlag REXhry Rio Grande Games |
Autoři: | Vlaada Chvátil |
Rok vydání: | 2008 |
Sdílej: |
Podobnost s XCOM
Je tam určitá podoba? Obojí je totiž real-time a XCOM je moje srdcovka.ackerman17
Nie, s XCOMom to nemá nič spoločné.
Existuje XCOM hra s týmto menom, ktorá používa aplikáciu.
Space Alert je simulátor obsluhy vesmírnej lode, ála Star Trek napríklad, kedy naplánuješ pohyb všetkých hráčov tak, aby ste spoločne odrazili všetky hrozby (streľbou laserov/rakiet na vonkajšie objekty, či bojom s "vnútornými" nepriateľmi v lodi), dopĺňali energiu tam, kde ju treba apod.
Podobnost
Je tam podstatný rozdíl v herní mechanice - v xcom každý hráč plní své samostatné úkoly ( jeden má výzkum, druhý mise, další plánuje vzdušnou obranu atp.), do kterých mu ostatní nezasahují. Ve space alert musí všichni spolupracovat a neustále komunikovat kdo aktuálně řeší jaký problém.
jiná hra
Za mě lepší. Alespoň Space Alert mě vyloženě chytil a jeden čas jsme ho hrávali hodně často - což ta hra tak nějak vyžaduje, aby hráči měli natrénováno. XCom jsme hrál, nebylo to špatný, ale do sbírky jsem to nesháněl... Pochopitelně, tohle má každý nastavené jinak.
Jak psal Joe - SA je simulace letu kosmickou průzkumnou lodí. Žádná appka není potřeba, jenom zvuková stopa na CD, mp3, nebo někdo se stopkami. Hráči během stopáže dostávají hlášení o přicházejícím ohrožení lodi a musí je vyřešit. Po skončení stopáže se vyhodnotí úspěšnost řešení a případný návrat na základnu.
XCom je spíše taková simulace správy základny. chtěl jsem k tomu napsat víc, ale nějak si to přesně nevybavuju, tak radši nebudu plácat nesmysly :)
Špatně jsem ten dotaz formuloval :)
Jde mi o to, jestli je tam ten časový pres jako v XCOMu, kdy se celý tým snaží co nejlépe reagovat na nastalé situace během real-time části a kdy pak potom nastává jakási fáze vyhodnocení a zjišťuje se, jestli vše proběhlo tak, jak mělo (XCOM defacto náhoda v podobě kostek).
časový pres
Je ve Space alertu daleĺko větší, pak následuje vyhodnocení ve kterém však není žádná náhoda - vše se vyhodnotí v přesně dané posloupnosti a s přesně danými hodnotami a v tom je právě celé kouzlo té hry.
Cas
Jop, v Space Alertu je to s casem na stiru mnohem vic. Protoze vlastne pokud bys mel hodne cas, tak to propocitas do nejmensiho detailu a mas jistotu perfektne provedene operace. U XComu i kdybys mel toho casu vic, tak leckdy udelas uplne ta sama rozhodnuti, a zalezi ve vysledku uz jen na mire uspesnosti hodu. Oboje ma sve kouzlo, mam obe hry rada, i kdyz Space Alert vic, ale jak uz bylo zmineno, musi se to hrat pravidelne a mit to natrenovane, aby to slapalo.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Válka květů (CZ, Kickstarter verze)
Akt. cena: 1190 Kč
Končí za: 5 dnů