Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 4 |
Doporučený věk: | od 13 let |
Herní doba: | 180 min |
Herní svět: | neuvedeno |
Herní kategorie: | desková hra, strategická, budovatelská, ekonomická |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | ADC Blackfire Entertainment Fantasy Flight Games Galakta |
Autoři: | Kevin Wilson |
Rok vydání: | 2010 |
Sdílej: |
Technologie
http://www.fantasyflightgames.com/edge_news.asp?eidn=1609to Sydo
Myslím, že to bude tak akorát. Kdo si má furt pamatovat všechny ty schopnosti, které mu všechny ty technologie přinášejí, aniž by se pokaždé musel dívat na stůl, jak to vlastně bylo a jestli si to náhodou nepamatuje z minulé hry. Těch 14 už i tak bude dost na zapamatování.
sydo
No tak 15 ma dohrani mi prijde na deskovku docela OK. Otazka je, kolik ruznych technologii bude ve hre, aby to bylo dostatecne variabilni a clovek mohl zkouset nove cesty vyzkumu;)
nebo nastane klasika
a bude za půl roku velkolepé rozšíření i s technologiema...
aneken
To j epravda, nějak m i nedošlo, že tam těch techů bude víc než 15, po ránu jsme nablblý :)
Kadaver - no, myslím, že průměrně inteligentní člověk by si mohl 14 věcí zapamatovat, v TI3 je toho mnohem víc a také to jde. Navíc u toho určitě bude nějaký přehled.
to sydo
Tak já mám dost často problém si vůbec pamatovat a uplatňovat třeba speciální schopnost hrdiny, se kterým hraju, když je ve hře tolik věcí, nad kterými přemýšlet. 14 věcí si člověk určitě zapamatuje, ale to nesmí být kolem toho hromada taktizování, strategizování, vymýšlení a downtimu :-)
Kadaver
Tak to se vr, ale po pár hrách se to zlepší :) Ella má stejně pravdu, rozšíření o nové techy nás nemine :)
Kultura
Na stránkách FFG se zjevilo další preview, tentokrát o kultuře a jejím vlivu na hru:
http://www.fantasyflightgames.com/edge_news.asp?eidn=1673
Už aby to tu bylo, vypadá to hodně dobře!
Kadaver
To mi povídej, slintám jako Pavlovův pes:). zatím se mi system zdá hodně elegantní
Kadaver
Na to se da rict jen WOW!;) Zatim jsem cim dal vic nadsenej, jediny, co to muze pohrbit, je soubojovej system, toho se porad trosku bojim...
aneken
Tak tak, nebudu mít klid dokud neodhalí pravidla.
I can see what you see not
Aneb je tady FFG video preview k Civce, pojďme jásat a provolávat Hosana!
http://www.fantasyflightgames.com/edge_news.asp?eidn=1692
co k tomu říct...
moc hezké video :)
pravidla
Už aby chlapci ve FFG pustili na svět pravidla.
video
Achjo, proč mi to dělají... Wishlist...
Hra
Chlapci z FFG uz vypustili i hru, prvnich par kousku prodavali tu v Essenu, ale dostat se k nim se nam nepovedlo...:(
to Aneken
Velká škoda, mohli jste poreferovat. Snad se vám aspoň podaří ji zahrát v nějakém demu.
Kadaver
No na zitra mame plan poslat tam kluky s presskartama, aby to zasedli predtim, nez se oficialne otevre veletrh. Tak snad se nam to podari;)
Test
No tak ani presskarty nepomohly, uz tam sedel nekdo pred tim, nez tam nasi novinari dosli:( Podle prvnich ohlasu je to pekne, prvni zjistene dojmy jsou zprostredkovany v reportu, ktery brzo dobastli Zeus;)
Test
Yes!!!! Na BGG jsou nové fotky (bohužel jen 4)
Popis boje z BGG
Combat in this game is kept pretty simple and uses cards. There are "figures" which are moved around the map and there are "units" which are the cards you have in your hand.
When you move a figure into a space with an enemy figure you start combat. Both players draw 3 cards (can be altered with some tech) and then the defender plays a card face up to start a new "front". The opponent can then place a card opposite that card or start a new front.
If he places it in front of an existing card then those 2 units fight. If one is weak to the other then it's damage is applied first (the number on the card) and it's opponent will only do damage if it was not killed. A units health is equal to it's attack.
This is repeated until both players have played all their units and then the attack value of both sides is added up. The higher total wins the fight and the opponent loses their figure in the space.
If a unit is killed in combat (it's card takes damage equal to its health) then it is discarded. Otherwise all cards used go back into your "army" (your deck of unit cards)
If you have less units than 3 then you draw as many as you can. Units can be purchased, which just means you draw a card and add it to your army.
Having more cards does not mean a better army just that you have more options and your opponent has less idea of what types of units you have (infantry -> artillery -> mounted -> infantry, rock paper scissors type thing but it only determines whether or not you damage first, is not an auto win)
There are buildings and techs which add to your total strength at the end of combat.
The combat cards have 4 values, one for each level of tech. If you upgrade your archers then you can start using the level 2 side of the artillery cards.
So the figures on the board are just where your armies are located and the cards are the units which you fight the combat with.
If you cannot win a fight then you can try to take down some of the opponents units in order to weaken their army. The card values go from 1-3 (in level 1) and if you use 3 1 strength units to kill 1 3 strength unit then your opponent has one less good card and you have removed three low cards.
You can have multiple figures in one space and if they attack at once then they add to your strength, if you lose then you lose all your figures (figures are always the same cost, unit cards go up in cost as you get better ones)
I quite liked the combat since it was quick, we only played for a short while so far and so haven't got outside of level 1 units but it seems very good to keep the game moving.
Video presentation z Essenu
Kevin říkal, že se hra začne prodávat někdy v polovině listopadu... takže doufám, že do konce listopadu bude tady
Další preview
V němž se tentokrát konečně dozvídáme, jak to je vlastně s ekonomikou a ekonomickým vítězstvím. Je to takové "Jack of All Trades" vítězství, které přichází z toho, že děláte všechno najednou v malé míře a na nic specifického se nespecializujete. I když dobrá ekonomická základna hodně pomáhá při vývoji technologií, takže se trochu obávám rozumné realizace vítězství na prachy. Ale to jen teoretizuju, nejprve se bude muset odprubovat.
http://www.fantasyflightgames.com/edge_news.asp?eidn=1712
Kadaver
Uvidime, jsem taky zvedav, jak to bude vypadat v praxi;) Ja jsem porad zvedavej na tu vojenskou prevahu, tu kluci, co to hrali, zminovali jako nejvetsi problem, kterej v te hre videli...
Aneken
Tak němec dostane jenom jednoho pěšáka místo dvou a bude...
Component Breakdown
Na BGG se objevilo Component Breakdown pro novou FFG Civku od Drakkenstrika a rozhodně je o co stát. První videjko ukazuje komponenty hry a v druhém popisuje průběh kola hráče, tak na to hoďte okem.
http://boardgamegeek.com/video/3871
http://boardgamegeek.com/video/3872
Ještě už se tam objevily dvě PDFka s přehledem technologií a divů světa. A mohu vás uklidnit, atomovka inside :-)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Azul
Akt. cena: 750 Kč
Končí za: 13 dnů