Root: Mechanické rozšíření

xxxxxxxxxo hodnoceno 18x (Seznam vlastníků)

Root: Mechanické rozšíření - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Rozšíření pro hru: Root
Počet hráčů: 1 - 4
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy, Zvířátka
Herní kategorie: desková hra
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: Fox in the Box
Leder Games
Portal Games
Autoři: Benjamin Schmauss
Cole Wehrle
Rok vydání: 2020
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Pár otázek k mech.markýze 2.0

Ahoj!

Zatím jsem hrál první hru proti markýze a bylo to celkem dobré.

Mám však nějaké dotazy a pravidla Rootbotiky mi nepřijdou tak srozumitelná jako zákon hry.

1.Stavba - (na mýtině kterou bot ovládá a má na ní nejvíce svých bojovníků) Chápu to dobře, že i zde platí pravidlo padajícícho ho*** a tedy když na mýtinách s nejvíce bojovníky už nemůže stavět, staví i na mýtině kde je např. jen jedna kočka a nikdo jinej? Hrál jsem to tak. Ale pak tedy jen tak nedojde na bod “Rozšíření se” pod č.5 v bílém dni

2. Pohyb - (všemi kromě tří bojovníků z každé přikázané mýtiny na sousední mýtinu s nejvíce nepřátelskými komponetami). A co když hraje proti ní jen jeden hráč a na žádné sousedící mýtině s těmi přikázanými nejsou komponenty hráče? Přesunou se i tak na mýtinu s nejvyšší prioritou nebo ne?

3. Pohyb v intenzivním bílém dni (všemi kromě tří bojovníků z každé mýtiny na sousední mýtinu s nejvíce nepř.komponentami. Poté bot vyvolá bitvu na každé mýtině, na kterou se přesunul) Pokud odpověď k 2.otázce je že se i tak přesune podle priority i když tam není hráč, co když je např. mezi mnou a markýzou jedna prázdná mýtina a on má na své 8koček. Posune tedy nejdřív 5 na prázdnou s nejvyšší prioritou a pak ještě z této mýtiny dvě ke mně a tam dá bitvu? Nebo se to neřetězí?

 

Díky za všechny rady a odpovědi

 

24.9.2021 18:24:22

To opravdu nikdo nemá odpověď? Nehrajete s tímto rozšířením?

2.10.2021 08:42:21

Ahoj, tiež si nie som istý, ale:

  1. stavba, tam je nejasnosť v pravidlách, ale hrám to tak, že vyhľadám ďalšiu mýtinu, kde sa dá stavať a je na nej najviac bojovníkov. Príde mi to tak akurát :-)
  2. pohyb - tu určite áno, pohne sa aj na mýtinu s 0 (cize najviac) nepriateľskými komponentami, v prípade zhody na najvyššie prioritizovanú
  3. pohyb v intenzívnom bielom dni - tu to nereťazím (ale nie som si tiež istý), lebo pohyb riešim iba na z mýtin, kde bolo pred začatím pohybu viac ako 3 kusy bojovníkov. 

Snáď sa niekto pripojí a odpovie nám :-)))

25.4.2022 23:24:09

Ahoj,

odpovídám sice pozdě, ale pokud už se to nebude hodit Tobě, třeba alespoň někomu jinému.

Podle odpovědí designéra hry na BoardGameGeek je to následovně:

  1. Stavba se provede na mýtině s druhým nejvyšším počtem bojovníků (a je-li i ta plná, se třetím atd.)
  2. Pohyb se v tomhle případě vyhodnocuje podle priority, ale stoprocentně se pohnou. 
  3. Pohyb v intenzivním Bílém dni se vyhodnocuje podle priority. Pohnu tedy nejprve bojovníky z nejprioritnější mýtiny, kde jsou více než 3 bojovníci, pak z další mýtiny podle priority, kde jsou více než 3 bojovníci, dokud se nedostanu k poslední mýtině podle priority. Pak se bojuje. Může se tedy stát, že se bojovníci přesunou tam a zpátky mezi dvěma mýtinami, ale z již “vyhodnocených” mýtin se již znovu nepřesouvají.

9.11.2022 10:39:21

Vybíráme z Bazaru

Sid Meier's Civilization:The Boardgame 2002 ENG/CZ
Sid Meier's Civilization:The Boardgame 2002 ENG/CZ
Akt. cena: 1250 Kč
Končí za: 5 dnů

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas