nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Root

Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy, Zvířátka
Herní kategorie: desková hra
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Autoři: Cole Wehrle
Rok vydání: 2018
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Tulák - karta dominance

"Karty dominance a koalice: Ve hře čtyř a více hráčů může Tulák aktivovat kartu dominance a vytvořit tak koalici s hráčem, který má nejméně vítězných bodů."
Znamená to, že jako Tulák sice zahraju kartu dominance, ale následně budeme v koalici hrát na 30 VB?

27.3.2019 08:55:30

Law 3.3.1

Karta dominance se aktivuje vyložením do prostoru hráče.
To znamená, že už ji nemůže aktivovat nikdo jiný.
Vagabund tím aktivuje koalici s frakcí, která má v tu chvíli nejméně bodů. Ta musí vyhrát na 30vb nebo si aktivovat svou dominanci a tulák vyhraje s ní.
___
redaktor Deskofobie

0 | 10.6.2019 23:20:02

děkuji> za jasnou a přesnou odpověď - iwen

karta dominance u Tuláka

dominance zahraná tulákem tedy není dále dostupná. leží před Tulákem, jako zahraná - chápal jsem to, tak že koalice vytvořená Tulákem má vyhrát na tuto kartu dominance, ale vypadá to tak, že na tuto kartu dominance vyhrát nesmí už nikdo, takže je tato podmínka dominance fakticky vyřazena ze hry?

0 | 10.6.2019 22:53:58

dominance


Ta karta by měla být vyložena před hráčem, aby každý věděl, na jakou dominanci hraje. Stalo se nám, že během hry hrály na dominanci dokonce 2 frakce. Kdo si pak má bez karty pamatovat, na co hrají, že?

0 | 10.6.2019 21:18:04

toto neodpovídá na dominanci> v případě Tuláka - iwen

iwen

Taková karta po aktivaci není dostupná - dostupnou se stává jen, když je použita "na symbol" - pravidla 3.3.3

-------------------------------
Deskoherní inkvizitor

Laureát Brahmíního Vemene 2018

0 | 10.6.2019 21:11:22

co

co se stane s tou kartou dominance, kterou tulák aktivoval spojenectví? jde ze hry, nebo je dostupná ostatním hráčům pro aktivaci?

0 | 10.6.2019 20:42:32

Ne


Ne. Může mít i méně bodů.

0 | 23.5.2019 10:06:26

Tulák

Tulák uzavírá koalici s hráčem který má nejnižší počet VB. To tedy znamená že i tulák sám musí mít více bodů než hráč na kterého tulák chce zahrát kartu dominance?

0 | 23.5.2019 08:52:39

ano

Ta karta je prostě spouštěcí podmínka pro uzavření koalice. Na dominanci Tulák ani hrát nemůže, protože nikdy nemůže žádnou mýtinu ovládat.

Upraveno autorem (porovnej)

1 | 27.3.2019 11:17:47

.


Jasný, díky. Šlo mi hlavně o potvrzení toho, že sice zahraju kartu dominance, ale na dominanci se hrát nebude.

0 | 27.3.2019 09:29:08

.

Po uzavření koalice odstraní Tulák své počítadlo bodů ze stupnice a sleduje už jen to od svého spojence. Tzn. těch 30 bodů musí nahrát spojenec, Tulák už mu žádné (např. plněním úkolů) nepřidá. Spojenec ale může později zahrát kartu dominance a ve spolupráci s Tulákem se mohou pokusit vyhrát na dominanci.

Upraveno autorem (porovnej)

1 | 27.3.2019 09:26:39