nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Root

Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy, Zvířátka
Herní kategorie: desková hra
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Autoři: Cole Wehrle
Rok vydání: 2018
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Dílny výroba - upřesnění

Markyza
A)
Mám 3 dílny každou na jiné mýtině
Můžu teda vyrobit až 3 předměty, tzn. V každé dílně jeden? Za předpokladu že na to mám karty.

B)
Orly
Mám pro příklad 2 hrady na 2 mytinach stejne barvy. Můžu je aktivovat oba 2 a vyrobit 2 předměty?

Nebo platí obecně výroba 1x za kolo?

C)
Obecný dotaz
Karta predmetu ktera má požadavek na 2 výrobní prostředky znamená že na danych mytinach musí být dílna/hrad?
Výrobní karta předmětu - požadavek 2 červené mýtiny (pro priklad) znamená že musím mýt hrady/Dílny na 2 mytinach.
Podle me nestačí mít 1 dilnu od pozadovane barvy a na 2 jen nadvládu na mýtině kterou požaduje karta kterou chci vyrábět. Myšleno tak že mám 1 dilnu na červené mýtině a další ovládám, tudíž bych teoreticky splnil ten požadavek na 2.
Přijde mi to nesmyslné, ale kolega strašně apeloval abych se optal.





15.7.2019 08:07:36

obecně

Speett odpověděl správně. Jen dodám

A) i B) jsou defacto stejné dotazy. Abych mohl vyrobit předmět musím mít výrobní prostředky (dílny, sympatie, hřady, zahrady...) na daných mýtinách, které jsou předmětem požadovány. Pokud tedy mám předmět vyžadující jeden červený, musím mít výrobní prostředek na červené mýtině. Pokud mám dvě takové karty, potřebuji dva různé výrobní prostředky na červených mýtinách. (proto je teorie C naprosto mimo a nechápu, jak na to dotyčný přišel).
V případě karet vyžadujících několik barev musím mít opět na daných mýtinách potřebný počet stavebních prostředků - např služba lišek/myší/zajíců vyžaduje 3.
Nevím název té karty ale ta vyžaduje dokonce 4 jakékoliv barvy.
U Tuláka je situace trošku jiná a ten musí být na mýtině dané barvy fyzicky přítomen a mít u sebe potřebný počet kladívek - tudíž ty vícebarevné karty ani nemůže vyrobit.
___
redaktor Deskofobie

0 | 15.7.2019 10:47:09

@Yedle> Jo, to byla spis reakce na tu otazku, kde resil cosi o ovladani. A asi jo, da se to sledovat. Ale kdyz uz je takova mechanika u tulaka, ktery otaci kladivko, tak u tech ostatnich to mohlo byt taky...ale je to detail - Pepsson

pepson> Ne, nemusíš mýtinu ovládat, to tu snad ani nikdo netvrdí, jestli jsem něco nepřehlédl. S tím otáčením žetonů máš pravdu, ale dle mé zkušenosti se málokdy vyrábí více než jedna karta a není problém to jednoduše spočítat - Yedle

...> Myslim, ze ani nemusis tu mytinu ovladat, abys mohl pouzit jeji vyrobni prostredky, pokud se nemylim. Skoda, ze ty zetony vyrobnich prostredku jsou na obou stranach stejne. Bylo by dobre mit (podobne jako predmety od tulaka) na druhe strane nejakou "used" variantu, aby bylo videt, ktere hrady/dilny/sympatie atd. se uz pouzily pro vyrobu

Hm, mozna si udelam treba cerveny krizek a budu to po vyrobeni otacet... - Pepsson

Díky!> Ohledně toho bodu C jsem měl stejný názor, teď už snad kolega pochopí když uvidí vyjádření i od dalších hráčů. Strašně těžko se mu něco vysvětluje :D

Díky za dodatecne vysvětlení. - Jehla

Dílny

Zdravím,
já to chápu tak, že barvy výrobních prostředků musí být shodny s mýtinami, kde má markýza dílny, popř. orli hřady.

Tudíž, je-li požadavek na výrobu 1 jednotka dané barvy/karta a hráč má třeba 3 dílny na mýtinách shodujících se barev s kartami, může vyrobit všechny 3.

Je-li požadavek na výrobu 2 jednotky daných barev, musí mít hráč výrobní prostředky (dílny, hřady) na mýtinách daných barev.

A každá dílna (hřad) je použitelný 1x za kolo.

Upraveno autorem (porovnej)

0 | 15.7.2019 08:17:23

To spett> Diky! - Jehla