Root - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy, Zvířátka
Herní kategorie: desková hra, strategická
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: Fox in the Box
2Tomatoes Games
Crowd Games
Leder Games
Matagot
MS Edizioni
Portal Games
Quality Beast
YOKA Games
Autoři: Cole Wehrle
Rok vydání: 2018
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Orli - výběr prvního generála

Zdravím,

Je nějaký důvod proč si za ptáky nevybrat prvního generála jako "charismatického" (při verbovani 2x více ptáků)? Vzhledem k prvotnímu rozjezdu mi přijde skoro jako nutnost. Respektive nevím proč bych vybral někoho jiného.
Jsem ale takřka začátečník, takže si rád poslechnu postřehy zkušených rootmasterů.
8.11.2020 11:59:58

Výběr generála
Asi bych se neoznačil za rootmastera :D ale já si třeba jako prvního spíš vybírám "despotu" (nevím jak přesně je český ekvivalent) jelikož má jako jediný vezíra na stavbě a k tomu pohyb. Takže během prvních několika kol hned začínám nabírat body za hřady. Markýza obvykle nedokáže ubránit všechny mýtiny co má na začátku, takže není problém se rozšiřovat. Problém ale pak nastává ve chvíli kdy už není kam/co stavět. Chce to tedy naplánovat tak aby člověk dosáhl 30 bodů ve chvíli kdy postaví poslední hřad.

8.11.2020 12:11:31 | Upraveno autorem (porovnej)

.
Taky si myslím, že "žolíková" stavba do začátku je rozumná. Root má poměrně vysoké tempo (počítal jsem, že hra trvá cca 7 kol), takže každé kolo, kdy Orli nestaví, jde poznat.

--
admin popisů a recenzí her ZH, překladatel FitB

8.11.2020 12:14:33

.
Souhlasím že pařat na stavbě je luxusní. Nicméně ve většině her tě alespoň jednou soupeři donutí k chaosu a když mi zůstanou ptáci na plánu, tak mám větší šanci ovlivňovat ostatní. Jediné co mě napadá je nejdřív vzít někoho jiného abych si vzal charismatického až když mám postaveno víc hřadů.

8.11.2020 12:45:28

antiq