Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 2 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 120 min |
Herní svět: | Středověk |
Herní kategorie: | válečná |
Čeština: | není |
Vydavatelé: | Columbia Games |
Autoři: | Jerry Taylor Tom Dalgliesh |
Rok vydání: | 2009 |
Sdílej: |
Karty udalosti
Ahoj,
mam dotaz k hrani sesti karet udalosti. Presne nevim jestli jejich hrani chapu spravne.
Napr. karta:
SHROMAZDENI
znamena, ze muzu po jejim zahrani posunout vsechny pratelske bloky do vzdalenosti dvou oblasti od cilove oblasti a presunout je na tuto cilovou oblast, za podminky neprekroceni limitu hranic?
UCINNY POCHOD
znamena, ze si vyberu jednu svoji oblast na ktere mam bloky a se vsema muzi pohonut az o tri oblasti a pritom kazdy blok muze se posunout do jine oblasti?
a podobne
ZRADA
vyberu bloky v jedne oblasti, pohnu s nimy a pokud budu v tomto tahu utocit, tak muzu zkusit hod na zradu? Nebo muzu hod na zradu pouzit nekdy v budoucnu a kartusi u sebe necham na znameni, ze jsem ji jeste nevypotreboval?
Popr. Co presne znamena na kartach slovo SKUPINA.
Karty udalosti
Já to vidím takto:
Muster (shromážděni): Označíš prázdné nebo přátelské území. Poté můžeš do tohoto území, přesunout bloky, které jsou toho schopny (podle normálních pravidel pohybu - tj. až o dvě pole, podmínky pro přechod hranic platí). Nelze takto uskutečnit pohyb po moři.
Force March (účinný pochod): Z jednoho území můžeš přesouvat bloky, přičemž se mohou přesunout až o tři území. Nelze takto uskutečnit pohyb po moři. Podmínky pro přechod hranic platí.
Treason (zrada): Z jednoho území můžeš přesouvat bloky. Smíš učinit jeden hod na zradu před jednou z bitev, které v daném kole proběhnou. Ve zvolené bitvě se nemusí nacházet vyjmenovaní jedinci. (Když se karta vyloží, je použitá.)
Skupina: Move one Group - normální pohybová akce za jeden bod, tj. z jednoho území můžeš přesouvat bloky.
to Jumbo
Jelikož jsem to v podstatě od té doby co jsem přeložil pravidla hrál asi jednou, tak snad to bude správně:
A) Shromaždění - chápeš správně. Přesuneš,při dodržení limitu hranic a pohybu max o 2 území, tolik bloků kolik chceš do vybraného cílového území. Jen pozor aby jsi v zásobovací fázi neutrpěl ztráty, kvůli tomu že jich tam budeš mít více než je limit (4 obyčejné území, 5 město)
B) ANO
C) Zradu musíš provést v tom tahu, ve kterém jsi ji vyložil. Nemusí se ale jednat o bitvu vyvolanou přesunem díky kartě zrada.
D) Skupina - bloky na jednom území.
V podstatě potvrzuji co napsal Doudee přede mnou.
pohyb jednotek (bloků)
Ahoj, prosím zkušenější hráče o vyjasnění pravidel ohledně pohybu jednotek (bloků).
I přes prostudování si nejsem zcela jist, zda jsem dobře pochopil výklad.
1) za 1 AP se můžu pohnout z jednoho území (kde mám např. 4 boky) se 2 bloky do jiného území a s dalšími 2 bloky zase do úplně jiného? Nebo je to již považováno jako akce za 2 AP ?
2) Budu-li mít např. kartu se 3 AP a všechny si využít pro pohyb - můžu s jednou jednotkou (nebo skupinou) uskutečnit pohyb 3x za sebou nebo se může blok pohnout pouze jednou a další pohyb může uskutečnit až v dalším kole (s novou kartou)?
Děkuji všem, kteří mi pomohou:-)
pohyb jednotek (bloků)
Ahoj,
k tvym dotazum:
1) tvuj pripad by stal pouze jeden AP. Pravidla to presne rikaji v bode (5.2). Ve zkratce hrac muze aktivovat vsechny nebo nektere bloky z jednoho uzemi a posunout je do stejneho uzemi nebo klidne bloky rozdelit a posunout cast na jedno uzemi a cast na druhe uzemi. Pozor vsak na hranicni omezeni (5.2.1).
2) Bloky se mohou pohybovat jednou za tah. Viz posledni veta v odstavci (5.1).
to Jumbo
díky moc za upřesnění:-) Já si to tak myslel, ale nebyl jsem 100% přesvědčen!
Ještě jednou díky!
rebelové
Začal jsem studovat pravidla této hry a budu mít pár dotazů na zkušené hráče.
V pravidlech se píše, že uchazeč může umístit černý blok-rebelové do prázdného území. Ale již jsem se nikde nedočetl, jestli pak mohu včleňovat rebely do své armády, či blokují toto území i uchazeči a pokud bych tam chtěl vztoupit, tak bych s nimi musel bojovat?
Jak to tedy je?
Klopik
Rebelové fungujou, jako normální uchazečův blok...akorát je pro soupeře trochu lehčí je rozeznat, když jsou v černý barvě. :)
Bořivoj
...ty to umíš? tak to mně musíš v Želivě naučit a porazit :-))))
král se vrací domů
V kapitole 8.4. se píše, že král a jeho dědici se musí vrátit na území s jejich vlastním erbem nebo jakékoliv území s korunou.
Nevím ale, jestli když už na takovém území stojí, jestli si mohu vybrat jiné území dle pravidel nebo už musí zůstat tam, kde je?
Klopik
ad Želiv: není problém. Hra je to dost jednoduchá.
ad král: nemusí tam zůstat. Prostě ho dáš na jakýkoliv území s korunou nebo vlastním erbem. Tuhle část je potřeba chápat, jako delší období (několik let), kdy se nebojuje a obě strany znovu berou síly na další období bojů....takže je dost času na návrat na vlastní državy.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Noctiluca IT verzia s CZ návodom
Akt. cena: 930 Kč
Končí za: 1 den