Reef Encounter

xxxxxxxxoo hodnoceno 9x (Seznam vlastníků)

Reef Encounter - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Současnost
Herní kategorie: strategická
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Quined Games
R&D Games
Whats Your Game?
Z-Man Games
Autoři: Richard Breese
Rok vydání: 2004
Sdílej: Facebook

Popis hry

Upravit

Reef Encounter patří mezi hry, u kterých se vám tak trochu zavaří mozek. Cílem hry je vybudovat nejsilnější a největší korály a následně jimi nakrmit svého papušíka. Zmíněná síla korálů (nebo také hierarchie, tzn. který korál žere který) se totiž v průběhu hry mění a právě v tom, jak hierarchii výhodně změnit, spočívá ono „vaření mozku“.


Příprava hry:

Podle počtu hráčů se náhodně vylosuje příslušný počet útesový desek (na těch se korály budují), každý hráč si vybere barvu a vezme si 4 krevetky (v originále „shrimps“, v českých pravidlech ovšem „krabíci“), kartonovou clonu a papušíka (malá krabička) příslušné barvy. Dále se na stůl položí mořská deska a vedle ní larví kostičky a řasové válečky, které se používají na změnu hierarchií korálů. Nakonec si každý hráč podle pořadí vylosuje příslušný počet polypových kartiček ze sáčku a k tomu si vybere dvě larví kostičky. Ostatní polypové kartičky v 5 barvách zůstávají celou hru skryté v sáčku a postupně se losují na mořskou desku. Nakonec si každý hráč tajně umístí jednu polypovou kartičku do svého papušíka a může se začít hrát.


Průběh hry:

Při hře se hráči střídají a každý má na výběr 10 různých akcí, kterých může hrát v libovolném pořadí libovolný počet, pokud není uvedeno jinak. Mezi akce patří například zahrání larví kostičky určité barvy a následné umístění až 4 kartiček polypů jedné barvy na kartu útesu. Nebo umístění krevetky na svůj korál zpoza clony (krevetky chrání korál před napadením jiným korálem), změna hierarchie korálů pomocí řasových válečků nebo dobrání kartiček polypů z mořské desky.


Konec hry:

Hra končí v okamžiku, kdy jeden hráč svým papušíkem zkonzumuje čtvrtý korál (krmení papušíka je jednou z akcí), a to tak, že 4 kartičky polypů hodí zpátky do pytlíku a zbytek hodí do svého papušíka. Ostatní hráči mají ještě jedno kolo na nakrmení svých papušíků, ale s tím postihem, že do pytlíku nehážou 4, ale 5 polypových kartiček.

Vítězem nemusí být ten hráč, jehož papušík snědl nejvíc polypových kartiček, neboť bodová hodnota bývá u každé barvy korálu jiná (bodovou hodnotu ovlivňuje to, kolikrát je daný korál nadřazený jinému korálu). Vyhrává hráč, který dosáhne nejvíce bodů.

Autor: Fenrir

Rozšíření hry (1)

Reef Encounter of the Second Kind (2006)

Popis ještě nebyl vložen.

rozšíření 2 - 4 hráči

Celkové hodnocení: xxxxxxxooo (hodnoceno 1x)

Vybíráme z Bazaru

Cestovatelé jižního Tigridu ve fólii CZ verze
Cestovatelé jižního Tigridu ve fólii CZ verze
Akt. cena: 600 Kč
Končí za: 4 dny

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas