nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Plyšová hlídka

Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 7 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: Fantasy, Zvířátka
Herní kategorie: desková hra
Čeština: undefined
Vydavatelé:
Autoři: Jerry Hawthorne
Rok vydání: 2017
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Omraceny plysak a kostka v zasobe

Jak je to s kostkami v zasobe u omraceneho plysaka?
1) Musi omraceny plysak odhodit kostku ve svoji zasobe?
2) Muze omraceny plysak dostat kostku do zasoby od jineho plysaka?

V ceskych pravidlech jsem k tomuto nic nenasel.

Upraveno autorem (porovnej)

15.9.2018 19:27:43

omráčený plyšák

Dobrá otázka. Není to v žádných pravidlech. Ani na BGG. Nás při překladu nenapadla, jinak bychom to dodali. Kolektivně si myslíme, že omráčený plyšák má kostku v zásobě odhodit a po dobu omráčení žádnou dostat nemůže. Uvidíme, jestli se někdy dozvíme, co si myslí autor či vydavatel originálu.

Překladatel pravidel nejen pro fu Mindok

| 0 | 24.9.2018 10:07:25

@ Karel

Díky za odezvu, zkoušel jsem ještě zapátrat na netu:)

EN pravidla:
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjV55a38dPdAhXTesAKHcGxAJcQFjAAegQICBAC&url=https%3A%2F%2Fwww.plaidhatgames.com%2Fimages%2Fgames%2Fstuffed-fables%2Frules.pdf&usg=AOvVaw3l6HxUaYYifA5BSGV97oFM

Zde se v sekci Collapsed na stránce mj. 13 píše, že "A collapsed stuffy cannot take any actions, have a die stored on it or use item cards."

Z toho my tedy vyplývá, že když na sobě omráčený plyšák nemůže mít žádné kostky, tak je za 1) musí odhodit, když je omráčen a za 2) nemůže dostat kostku do zásoby od jiného plyšáka.

Takže je to v plné shodě s tím, co píšeš Ty Karle.

Bylo to, prosím, možné doplnit do on-line verze pravidel?

Tato věc mě trkla do očí při čtení pravidel a rád bych to měl na jednom místě (= v pravidlech) v pořádku pro případné budoucí studování pravidel pro osvěžení.

0 | 24.9.2018 17:07:19

Omráčený plyšák

Na první otázku není v pravidlech odpověď, ale nedává smysl, aby se nechal plyšák omráčit, pokud má v zásobě kostku, dávalo by smysl s ní hodit, aby zabránil ztrátě vaty.
Druhá otázka je v pravidlech zodpovězena. Omráčenému plyšákovi není možné přidat kostku do zásoby.

0 | 24.9.2018 17:01:50

Ládík> Ano, máš pravdu, nevyjádřil jsem se přesně, omlouvám se. Na webu by se měla objevit pravidla poopravená. K - karel

Vybíráme z aukcí

Scotland Yard
Scotland Yard
Akt. cena: 250 Kč
Končí za: 4 dny

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>