Peloponnesian War

xxxxxxxxxx hodnoceno 3x (Seznam vlastníků)

Peloponnesian War - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 2
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Starověk
Herní kategorie: válečná
Čeština: není
Vydavatelé: GMT Games
Autoři: Mark Herman
Rok vydání: 2019
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Dojmy

Zdravim,ma to niekto a podeli sa o dojmy? Prip. nechysta sa to niekto prelozit?
3.4.2020 19:45:44

IN

Re
Ano, mam... je to zajimave. Poprve jsem se setkal s mechanikou, ze hrajes za toho, kdo je na tom zrovna hur :-))). Coz je pomerne vycurane... dari se ti? Jasne, tak pristi tah pomuzes souperi...:-)
----------------------
Majitel liščí krabice

3.4.2020 20:01:20

Princip střídání
No mě právě tenhle princip tak trochu odradil. :) Přitom normálně hraju solitérně válečný hry pro dva tím, že střídám "lavičky". Ale to se snažím optimalizovat za tu jednu stranu co nejlépe. Tady si nejsem jistej, jeslli bych podvědomě se jako naešetřil aby nehrál ten "druhej" :)

3.4.2020 20:41:49

IN

Re
Taky mi to tak podvedome prijde :-)
Mimochodem, nechal jsem se od tebe nalakat na Enemy Action: Ardennes :-)
----------------------
Majitel liščí krabice

3.4.2020 20:44:18

Re: EA:A
Fakt? Jako taky kvůli solitéru? Já o tom přečetl spousty názorů, skouknu videa a ono to asi bude pro mě úplnej skvost, Ty pravidla jsou psaný úplně skvěle (študuju rovnou solitér za Němce), žetonky jsou sice tenčí, ale tak mám tu "pinzetu" :)
Omlouvám se za OT...
Jinak Peloponés mám pořád na radaru, jen čekám na takový to potvrzení, že to bude hratelný i pro mě :)

3.4.2020 21:05:14

Systém
Ahoj,

o tom systému jsem také někde četl.
Myslím, že neoficiálně se jmenuje Alcibiades system.
Dobrý je, že se dá naroubovat na řadu her, které nejsou primárně solitérní.
Sice to chce nějaké úpravy, ale v zásadě je to to nejjednodušší a velmi funkční řešení.
Já ho teď zkouším na takový hybrid mezi Pax Romana a AI Imperium Romanum. Takový hardcore historical mišmaš.