Pax Romana - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 4
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 600 min
Herní svět: Starověk
Herní kategorie: desková hra, strategická, válečná, diplomacie
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: GMT Games
Autoři: neuvedeno
Rok vydání: 2006
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Scénáře

Chtěl jsem se zeptat zdejších odborníků (asi Syda):

1) Jak vypadají ty kratší scénáře a scénáře pro 2 lidi a jiné scénáře celkově.
2) Jakým způsobem se hraje solo hra (to si nedovedu dost dobře představit).
3) Které scénáře, ze kterých čísel C3i jsou nejlepší.

Chtěl bych srovnání s plnou hrou, kterou jsem hrál. Jak se liší jednotlivé scénáře vzhledem k plné hře a pak taky jestli ke každému scénáři jsou nutné nové žetonky (z C3i) a nebo lze některé scénáře hrát i se žetonky ze základní hry.

Objednal jsem si z GMT 21. číslo C3i a tak mne zajímají i scénáře z předešlých čísel. Myslím, že tam byly scénáře v číslech 19 a 20. Jestli ještě někde jinde nevím.
6.5.2011 15:17:36

kren
Vsechna C3i neznam, tu 21 chci taky kvuli Spartakovi. Mam scenare z C3i 19, kde jsou dva scenare pro tri hrace, pricemz potrebuji specialni zetony, ale neni jich moc. Ten Spartakus na tom bude asi podobne.

1) Scenare v jsou takove - jeden velmi kratky, pouze k uceni se zakladu, herne zajimavy neni. Pak jeden scenar na par kol, vyuzivajici pouze standardni pravidla, spise koncipovan jako delsi trenazer scenare prvniho, tentokrat i s vyuzitim pohybu po mori. Pak je tam jeho varianta s advanced rules a na hodne kol - plnohodnotna hra pro dva s tematem punske valky. No a pak varianty toho naseho scenare - jedna kratsi a se standardnimi pravidly a druha ultrahistoricka s pravidlz navic, ktera ilustruji tehdejsi situaci ve svete - rozhadany Egypt atd.

2) solo hru jsem hral jen k nauceni pravidel, proste schizofrenne hrajes za obe strany, ale jelikoz Pax neni CDG a tolik skrytych informac v nem neni, tak je to v pohode.