Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 5 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Grace Holdinghaus Nathan I Hajek |
Rok vydání: | 2019 |
Sdílej: |
Potomek Lhůn
moznost neutocit
Nie je v aplikacii na vyber, ci nepriatel moze alebo nemoze utocit? Viem ze v pripade protiutoku takato moznost je. Dalsie riesenie, co mi aktulne napadne je, utok vyhodnotit ale naplikovat ziadne zranenia ani strachy.
Interakce
OK, starší dotaz, ale třeba to pomůže někomu jinému.
S nepřáteli je možno v aplikaci interagovat – tj. klikat na jejich ikonky – nejenom ve fázi akcí, ale i ve fázi stínu.
Pokud mám tedy například připravenou kartu, jež po přesunu nepřítele do oblasti aplikuje omráčení, můžu ji ve fázi stínu odhodit a sekvence kroků pak může vypadat nějak takto:
1) Aplikace zadá pohyb nepřítele, např.: „Pohyb 3: Cíl útoku Bilbo (nebo nejbližší hrdina). Útok / Žádný cíl“.
2) Bilbo je v dosahu útoku, ale má připravenou kartu, jež po přesunu nepřítele do oblasti aplikuje omráčení. Neklikám ani na možnost „Útok“, ani na možnost „Žádný cíl“, ale klikám na ikonku nepřítele a aplikuji modifikátor omráčení. Potvrzuji.
3) Aplikace sama zruší aktivaci nepřítele ve fázi stínu a vypíše: „Nepřítel byl omráčen; jeho aktivace ihned končí.“
Není pak již potřeba na nic klikat, něco si domýšlet nebo něco ignorovat.
Stejný postup platí i pro aplikování zranění, aplikování jiných modifikátorů atd. Pokud nepřítel ve fázi stínu zemře, aplikace s tím též počítá.
Přijde mi, že mnoho lidí o této možnosti neví.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Deep Vents
Akt. cena: 650 Kč
Končí za: 6 dnů