Pán prstenů: Karetní hra

xxxxxxxxxo hodnoceno 598x (Seznam vlastníků)

Pán prstenů: Karetní hra - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 2
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: karetní hra, kooperativní, sběratelská
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: ADC Blackfire Entertainment
Edge Entertainment
Fantasy Flight Games
Galakta
Heidelberger Spieleverlag
Stratelibri
Autoři: Nate French
Rok vydání: 2010
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Jak dlouho trvalo, než jste pronikli do hry?

Ahoj,
mám možná trochu hloupý dotaz (a nejspíš tu v nějaké obměně už byl). Koupil jsem si core set a zatím odehrál asi 7 her (zatím Stezku temným hvozdem a jednou Anduinu) s tím, že se mi zatím podařilo hru pokořit pouze jednou.

Vítám možnost stavět hrací balík, ale zatím se mi nepovedlo se úplně prokousat nabídkou karet a detailně pochopit možnosti jednotlivých sfér, takže to hraju pořád začátečnicky trochu od oka (navíc možnosti stavby balíku v core setu, jak se tu už psalo, nejsou valné - plánuji koupit první řadu rozšíření). Dnes jsem si dal "lehkou obtížnost" s tím, že jsem ze Stezky vyřadil karty se zlatým rámováním. Bohužel i tak jsem postupně přišel o všechny tři hrdiny.

Nejsem si jistý, jestli správně chápu pravidla, ale po pročtení pravidel na webech a zdejších fór zřejmě hraju správně. Mám pocit, že mě hra dostane vždycky víceméně na tom samém. Pokud pošlu všechny postavy putovat a nemám spojence a nepřijdou v kartách, sice přidám žetony postupu, ale pak přijde nepřítel, kterému se nemůžu bránit (postavy jsem vyčerpal putováním), tudíž si jen musím vybrat, komu dám zranění. Pokud nepošlu všechny a očekávám předem nepřítele, pak se mi buď v odhalení hromadí karty a zvýší mi ohrožení nebo se tedy dostanu k boji s nepřítelem, ale zpravidla přijde tak, že ho nezabiju v jednom kole. Pak přijde další a další nepřítel a najednou proti mně stojí tři a já se buď můžu bránit a i přes obranu zpravidla dostanu zranění, nebo dostanu plné zranění a můžu útočit, ale to se mi zas většinou nepovede dobít všechny nepřátele. To vše je často ještě znásobeno náhodným stínem, takže najednou přijdu o prvního hrdinu. A prohrávám. Pokud si tedy vyberu hrdiny, kteří jsou silní a můžou nepřátele zabít, pak zase začínám s dost vysokým ohrožením, které se mi během hry ještě zvýší a zase končím. Přijde mi, že ten prvek náhody, jak zamíchám balík setkání a jak zamíchám svůj balík (který nemůžu až tak moc ovlivnit), je strašně velký. Jasně, jsou tu karty jako Gandalf a různé fígle, jako že se můžu podívat na vrchní kartu balíku setkání nebo můžu ničit nepřátele v oblasti odhalení, když ještě neútočí, nebo můžu některému nepříteli zmrazit útok atd., ale tyto karty většinou nepřijdou, když je potřebuji nejvíc. Nemyslím si, že jsem, co se týče možností výběru momentální strategie lama, ale přijde mi, že dost často stačí jedna chyba (např. pošlu do putování o hrdinu navíc) a díky random zamíchanému balíku setkání mám najednou rychlou cestu na hřbitov.

V jednu chvíli jsem si říkal, že přece není možné, aby se hrdina vyčerpal jen jednou akcí za kolo (putování nebo obrana nebo útok nebo nějaká speciální akce atd.), ale v pravidlech to tak je, ne? Takže pokud nemám dobrou sféru, kde můžu postavu znovu připravit, tak mám smůlu.

Hraju to blbě? Nebo to jsou jen začátečnické hry? Mám si víc nastudovat obsah balíků a strávit o hodně víc času plánováním hry, než se do ní pustím? Nebo to mám vzdát? Jak jste na tom byli s touhle hrou vy, když jste začínali? A kdy se to zlomilo? Díky. :-) (sjíždím fóra, předpřipravené popsané balíky atd.)
6.3.2019 00:06:11

@DanPanda
Ahoj, nepřicházím sice s radou, ale jen s podporou!
Jsem na tom úplně stejně :-) Ale úplně!
Asi je to tak správně, že nováčci jsou tou hrou zpočátku drceni... tak nezbývá, než se nevzdat!

Hodně trpělivosti a štěstí v dalších bojích!

o()xxx[{::maneek:::>

6.3.2019 06:11:15

Vydržet a trochu si pomoct
Coreset je prostě záměrně špatně namíchaný co se týče poměrů kvalitních karet.

Doporučuji:
- naproxovat (vytisknout a vložit do obalu) silné karty, které tam jsou záměrně 1x, aby se zvýšil prodej coresetů.

- aby jsi snížil podíl náhody v dobírání karet držet se maximálního počtu karet v balíku na jeho minimální hranici tj. 50 karet.

- koupit si některé z přídavných dobrodružství a zvýšit tím množství karet k výběru (tady už každou kartu dostaneš 3x).

- připravit si balíček přímo na konkrétní dobrodružství a styl hry.

Ta hra za to stojí, ale coresetové dobrodružství jsou prostě obtížné. Hlavně to třetí z Dol Guldur, to je úplný random a těžší dobrodružství jsem v prvních dvou cyklech neviděl.

6.3.2019 06:52:35 | Upraveno autorem (porovnej)

...
Jaký hraješ scénář? Jaké máš expanze? Ze základní sady je rozumně hratelný snad jen první scénář. Abys proti těm dalším dvěma měl šanci něco ovlivnit a nespoléhat na haluz toho, že ti to třeba náhodou vyjde (tak v 1 z 20 her), tak už to chce mít i nějaké další karty a postavený balík...

Jde o to, zjednodušeně, že v každém scénáři je pro tebe největší průšvih něco jiného (extrémní náročnost lokací, extrémní náročnost nepřátel, extrémní množství stínů, extrémní potřeba putování, jeden extra silný nepřítel). Po pár neúspěšných hrách bys měl mít už nějakou představu o tom, co tě v daném scénáři nejvíc kosí a podle toho si upravit balíček. Dát si víc karet, které si poradí se stíny, silnější hrdiny, hrdiny, kteří lépe putují apod.

Je tam pár obecných pravidel, která když se dodržují, tak máš obecně lepší šanci uspět. Jde o poměr spojenců/událostí/doplňků. Sestavení barev, ceny karet apod. Pokud už máš X expanzí a Xtisíc karet, tak jdou stavět i univerzální balíčky, které mají dobrou šanci zvládnou více scénářů.

Já na tomhle Pána Prstenů vzdal. Den jsem stavěl balíček na jeden scénář a v dalším totálně pohořel a neškrtal jsem si. A to stavění balíčků mi zas tak nebavilo, abych každému hodinovému hraní obětoval cca den přípravou... Experti to mají asi rychleji a hned vědí, co tam házet. K tomu jsem ale měl opravdu hodně daleko. :D Navíc i s dobrým balíčkem tě může kosit špatný sled okolností, s kterým nic neuděláš. Takže i tak to hraješ třeba třikrát a doufáš, že to napotřetí vyjde.
...................................................................
Redaktor Deskofobie a blogu Kubrt vs Deskovky

6.3.2019 06:56:03

Video
Doporučuju shlídnou videa od Laca, pěkně popisuje jednotlivé karty a vysvětluje co a proč dělá.
Tady je odkaz na video k Passage Through Mirkwood¨
https://www.youtube.com/watch?v=y2tAJcab71U

6.3.2019 06:59:39

DanPanda a ostatní :-)
Takový příspěvek jsem tu už nějakou dobu čekal :-). Když jsem před lety poprvé rozehrál první scénář s absurdní úrovní obtížnosti 1 (k tomu ještě dále), byl jsem rozsekán tak během deseti minut. Na druhý pokus jsem vydržel minut dvanáct (ejhle, progres…). A takhle bych mohl pokračovat dál. LOTR LCG je hra s nejhorším vstupem pro začínající hráče, co znám, a to hned z několika důvodů:
1. špatně napsaná pravidla, která ponechávají spoustu nezodpovězených otázek a vyloženě vedou hráče k tomu, aby se často dopouštěl chyb (viz. nepřehledný systém pro hraní akčních karet ve vymezených "oknech", hraní karet z ruky vs. vložení do hry, rozdíly mezi termíny povinně, při odhalení, reakce, apod.)
2. základní sada hracích karet, z nichž začátečník nemá šanci složit fungující balíček. Navíc autoři hry nesmyslně radí zkoušet hrát s jednobarevným balíkem s hrdiny ze stejné sféry. Jednobarevné balíčky přitom lze doporučit až tak po dvou cyklech s dostatečných balíkem hracích karet, určitě ale ne jen se základem, protože pak se děje přesně to, co píše DanPanda…
3. tvrzená úroveň obtížnosti scénářů – „vážně je první scénář 1, to jako když ho nezvládnu napoprvé, tak se ke hře nemám ani přibližovat??? A co Podél břehů Anduiny, obtížnost tuším 4? A 4 z kolika???“ Tak by se dalo pokračovat dál. Přitom právě Podél Anduiny je scénář, na kterém se testují i balíky sestavené z hracích karet z výrazně pozdějších cyklů, prostě proto, že i po letech je to obtížný scénář. A hrát jej pouze se základní sadou prostě není jen tak, zvlášť pokud nemáš úplně rozmyšleno, jak si poradit s tím otravným obrem...
4. první cyklus – i když neodoláš a koupíš si k základu třeba Hon na Gluma a Střetnutí na Skalbalu, brzo zjistíš, že se tvůj rejstřík hracích karet příliš nerozrostl a že to stejně projíždíš (hlavně Skalbal je pro začínající hráče peklo – než přijdou jak na něj). Hrací karty v prvním cyklu nejsou nic moc a i když se tam pár dobrých najít dá, pro účely rychlého posílení balíku hracích karet je třeba se podívat jinde.

A co tedy dál? Obrnit se trpělivostí a připravit se na (i) pečlivé studim pramenů či (ii) metodu pokus-omyl-omyl-omyl. Dosti píle se bude též hodit, zvlášť když se FFG tak intenzivně snaží od své hry nováčky odradit. Pár tipů už tady zaznělo, Laco má vskutku výborná videa, česká stránka http://pan-prstenu-lcg.cz/ obsahuje spoustu tipů a návodů pro začínající, pokud vládneš angličtinou mrkni třeba na http://hallofbeorn.com/ nebo https://talesfromthecards.wordpress.com/.

Pokud do hry chceš DOOPRAVDY proniknout, můj ultimátní tip je investovat ne do prvního cyklu, ale do deluxe rozšíření Khazad-Dum a dobrodružství Pozorovatel ve vodě, Základy kamene a Oheň a plamen. Proč? Protože oproti prvnímu cyklu (snad až na Skalbal a Návrat do temného hvozdu) jsou tato dobrodružství o 200 % zábavnější, vyváženější, méně náhodná a hlavně v nich dostaneš dost silných hráčských karet, abys mohl začít experimentovat se sestavováním balíku. A pokud tě hra pak skutečně chytne, není problém se vrátit zpátky a doplnit sbírku ;-).

p.s. pokud to nebylo jasné z výše uvedeného, Pán prstenů je jedna z mých absolutně nejoblíbenějších her :-)
p.p.s. ještě jeden tip – balíček sestavený z jediné základní sady, který funguje překvapivě dobře  https://ringsdb.com/decklist/view/951/back-to-basics-a-killer-deck-using-cards-from-1-core-set-1.0

6.3.2019 09:46:49 | Upraveno autorem (porovnej)

... doplnění
Ještě dodatek - hra je doopravdy těžka a zpravidla i zkušení hráči když hrají neznámý scénář napoprvé či napodruhé prohrají, prostě proto, že každé dobrodružství je jiná výzva a jiné těžkosti, jak píše Kubrt, a prakticky není možné mít "Jeden balík", který by levou zadní zvládl všechna dobrodružství.

6.3.2019 09:53:40

Easy mode
Podle me nejlepsi je ze zacatku hrat v EasyModu, viz
http://www.fantasyflightgames.com/ffg_content/lotr-lcg/support/easy-mode/LOTR_Easy_Mode.pdf

Proste
1] mas na zacatku vic zdroju
2] vyhazis nektere karty z balicku stretnuti, cimz si zjednodusis zivot. A az se budes zlepsovat, muzes si je tam postupne zase vracet.

A delam to tak dodnes (i kdyz bez zdroju navic), kdyz hraju novy scenar, protoze nepotrebuju ze zacatku 10-krat prohrat :)



6.3.2019 10:34:44

ako na to...
Skús si prečítať môj článok "Ako zložiť svoj prvý hrací balík". Pod ním je odkaz na video prvého scenára s hrdinami Aragorn, Theodred,Eowyn. Túto zostavu odporúčam ako najľahšiu na zoznámenie sa s hrou. Na začiatok si kľudne daj do balíka len 40 kariet (drahé karty odober), aby si dôležité karty dostal skôr na ruku.

https://temnyhvozd.wordpress.com/2015/01/23/ako-zlozit-svoj-prvy-hraci-balik-kariet/

6.3.2019 11:20:44

Díky!
Díky všem za tipy. Easy mode budu asi sjíždět častěji, je to dobrá věc do začátku. A děkuji za tipy na úvodní sestavení balíku z core, vyzkouším a dám vědět. :-)

6.3.2019 21:26:17

Tak díky všem za rady
Narazil jsem na stejné problémy jako popisuje DanPanda, tak otestuju nabízené varianty řešení.

9.4.2019 14:37:13

Díky všem :)
Aktuálně jsem na tom přesně jako autor této diskuze @DanPanda a po pročtení příspěvků nejenom on, jsem tedy rád, že to není pouze mnou, ale i zčásti touto krásnou hrou.

Jsem začínající hráč (hodně nás bavil Boj o Bradavice, párkrát jsme hráli Putování po Středozemi, Marvel Champions, a dříve klasicky jako Bang!, Carcassonne, Cluedo, Poštovní kurýr atd.), tuto hru jsem vybral po delší době rozmýšlení (hrajeme převážně tématické hry), manželku bohužel tak nechytla (hodně fází tahu), tak hraju hlavně solo.

Prozatím vlastním pouze základní verzi, první scénář jsem hrál se všemi základními balíčky (nemíchanými), a pouze s Velení jsem měl párkrát úspěch. Viděl jsem všechny možné tutorial videa, pokusil jsem si balíček namíchat zcela dle sebe (Velení a Vědění), a musel jsem zkusit i Lehkou obtížnost (bez obtížných karet) nebo Základní hru (bez karet stínů), ale stále jsem nemohl do hry proniknout.

Nyní jsem zkusil balíček namíchat dle @Laco (@pbch), a hle, dvakrát po sobě úspěšně zvládnutý scénář Stezka temným hvozdem, aniž bych se s ohrožením dostal na 40, bez jakéhokoliv ulehčení, za to opět děkuji. Vyzkouším i další scénáře základní sady, už teď jsem zvědav.

Na závěr tedy využiji i doporučení nákupu nejprve rozšíření Khazad-Dum, co dál? :)

7.3.2021 14:21:21

Solo za dva hráče
Mně se osvědčilo hrát ve schizo - sólo módu, tj.hraju sám jakoby za dva. Baví mě to víc, protože dostanu do hry karty všech barev a 6 hrdinů najednou. Navíc se uplatní schopnosti střelec a stráž, které jsou jinak v solu k ničemu.

Doporučuju vyzkoušet i z toho důvodu, že si osaháš více karet.

7.3.2021 18:13:58

Ew

Tip

Len 4 dní som luskal pravidlá aby som ich pochopil PP lcg bola moja prvá hra (pred tým len dostihy a Bang ) :D ....ale na PP nedám dopustiť je to skvelá hra a otvorila mi svet spoločenských hier ...treba len skúšať a skúšať dost mi pomohlo tiež the tenth nazgul na YouTube ;) je to síce v AJ ale pomôže aj to

7.3.2021 18:43:10

DanPanda
S jedním zdrojem u každého hrdiny na začátku hraju většinu scénářů i teď. Je to podle mě ten správný začátek a nechápu proč FFG takhle tu hru standardně neudělalo. V Game of thrones lcg na začátku nasazuješ postavy v hodnotě tuším 8 zlaťáků, aby ten začátek nebyl tak pomalý a závislý na došlých kartách. Tematicky by to taky sedělo, než jdeš na výpravu tak se snad nějak připravíš, ne? :-).

První scénář po využití všech rad co tu zazněly bys měl tak vyhrávat skoro vždy. Druhý scénář je těžký a vyhrát jen s tvojí nabídkou karet je celkem umění. Třetí zatím vůbec nehraj.

Nevzdávej to. Využij co ti tu radí ostatní a kupuj další velká rozšíření a pak celé cykly. Ta hra za to stojí, jak při hře ve dvou tak i pro solo je skvělá.

7.3.2021 19:44:28 | Upraveno autorem (porovnej)

DanPanda
Takže ten svůj příspěvek shrnu, abys hru dobře rozjel:

a) začínej hru s jedním zdrojem u každého hrdiny, takže v prvním kole budeš mít k dispozici 6 zdrojů, což už na zahrání 2-3 karet stačí
b) v prvních pár hrách nedávej karty stínů (shadow karty) při střetnutí na enemáky. Až budeš souboje i hru lépe zvládat a až budeš mechaniky hry znát dobře, přidej shadow karty.
c) opakuj první scénář do doby, než budeš pohodlně vyhrávat, mezitím dokup karty, vylepši balíček/balíčky a pak začni zkoušet další scénáře
d) hra ve dvou je lehčí než solo, ale i solo je parádní zážitek a dá se vyhrávat

7.3.2021 20:07:13 | Upraveno autorem (porovnej)

re : Esorimmer
a) Absolutní souhlas. Jsem rád že to tu zaznělo. Snad všechny LCG dávají do začátku zdroje na rozjezd. Proč ne Lotr nechápu. Přitom ti to většinou hru vyhrát nepomůže, ale výrazně to zkrátí utrpení nebo nevyhnutelnou výhru. Pokud by to fakt někde ulehčilo hru, je spíš otázka, jestli tam není vadný design scénáře.

b) Tady bych byl opatrný. Hra bez stínů je sice předvídatelnější, ale ne nutně lehčí. Naopak stínové karty občas prohodí oknem dost hnusné potenciální situace.

c) Přesně tak. Hrát, přemýšlet, hrát...

d) No to kruciálně. Marno platné, ale i přes možnost jiného počtu jsou všechny LCG primárně navržené jako dvojkovky a až při dvou hráčích se ukáží všechny potenciální taktické možnosti. V solu je to často jen nějakým způsobem omezené demo.

7.3.2021 21:23:02

louza
Tak zas i to solo muzes hrat s dvema baliky, delam to bezne, je to zajimavejsi z hlediska nejake dalsi interakce a moznosti staveni baliku.

7.3.2021 21:30:01

re : Froggery
Ano já vím. Ale, upřímně přiznám, že to prostě u Lotra mentálně moc nezvládám... Celkem v pohodě dokážu hrát Eldritch za dva i tři. Arkham karetka mi taky nedělá problém i když jí moc two handed nehraju, ale tohle je prostě už nad mojí pohodlnou mentální kapacitu, abych měl ještě požitek ze hry a nepřipadal si jak živá kalkulačka. Uhlídat delší scénáře se stolem plným karet je pro mě u Lotra náročné. Vždycky se někde seknu. A nechce se mi nad tím sedět hodiny.

7.3.2021 22:11:43

rady v EN
K níže uvedeným věcem přidávám odkaz, který mně dost pomohl: https://talesfromthecards.wordpress.com/deck-building-101/. Má to hodně pěkně zpracované.

8.3.2021 08:19:45

double hand
Taktéž to hraju double handed, když není spoluhráče po ruce. Hrát to v solo mi to přišlo moc těžké, když člověk musí počítat s tím, že v balíku musí mít ideálně aspoň 3 sféry, aby měl nějakou odpověď na většinu hrozeb.
Herně mi to pak vychází na 1-2 hodiny.

8.3.2021 11:04:36

108

Ahoj, myslím, že to souvisí s tématem. Mám základ, zahrál jsem několikrát první scénář, dokoupil rozšíření. 4 - kopce…, 5 - močály…, 6- návrat…, 1,2,3 jsem nesehnal :(, posléze velké rozšíření Khazad Dum.

Po poskládání vlastního balíku, je úspěšnost prvního scénáře základu cca 80 procent, druhého (Anduina, s obrem od začátku) cca 10 procent, ale strašně mě baví ten zmar a snaha to dohrát :) třetí ze základu jsem zkusil jen jednou a nemám šanci.

Tak jsem si řekl, když zmar tak zmar a zkusil jsem 4 - kopce. A hle, 2x výhra bez jakékoli snahy, přitom číselná obtížnost stejná jako u po proudu Anduiny (2. základ) to samé 5 - močály… ani potom už nelížu a nevykládám karty.

Tudíž se chci zeptatat, jak pokračují další dobrodružství? Ještě jsem nehrál rozšíření z khazad dum, jen jsem použil karty do balíku. A má potom cenu kupovat další rozšíření, soupá nějak obtížnost? Nebo prostě jen vylepšuji balík a snažím se dát to druhé dobrodružství ze základu?

Díky.

8.5.2021 21:45:27

Oficiální číslování obtížnosti se nedá brát úplně vážně, zrovna kopce nejsou moc zajímavé dobrodružství, obecně v prvním cyklu je dost dobrodružství slabších,je znát že autoři se postupně při tvorbě zlepšovali už v Khazad Dum a navazujícím cyklu jsou zajímavější dobrodružství. U lcg her má vždy smysl brát další rozšíření na tom je to postavené, větší výběr dobrodružství, nové mechaniky třeba lodě v Dream-Chaser cyklu a větší možnosti při stavbě různých balíčků

8.5.2021 22:28:50 | Upraveno autorem (porovnej)

108 : Oficiální obtížnost nebrat na zřetel. První cyklus je velmi nevyvážený. Příčetnější hodnoty najdeš tady : http://hallofbeorn.com/LotR/Scenarios/

Pokud tě hra baví, nakoupil bych vše co ještě zbývá z cyklu Khazad Dum, což je výborný a docela zásadní cyklus, rozhodně lepší než to co jsi hrál doteď. Tam bych neváhal ani vteřinu. První dva balíky už asi nejsou, ale to nevadí, zásadní je koncentrace velmi silných hrdinů v balících 3, 5, 6. Pokud tě hra baví hodně, s Dědici a následným cyklem vyloženě chybu neuděláš, ale tam už je ta obtížnost vyšší. Minimálně kvůli hráčským kartám venkova (mají jedničkový staty, ale zdání klame) je nákup, ale velmi vhodný. 

8.5.2021 23:11:08 | Upraveno autorem (porovnej)

Ahoj, to že jsi dal Anduinu se základním balíkem je velký úspěch.

Myslím, že tato hra je právě tak úspěšná a oblíbená pro její náročnost dokázat splnit a přežít jednotlivé scénáře. S novými rozšířeními se zvětšují šance na úspěch. Jsou scénáře, které lze po několika pokusech jentaktak projít, jiné scénáře jsou natolik obtížné, že je třeba počkat na nové karty v dalších rozšíření a pak se k náročným scénářům, dobrodružstívm vrátit.  Určitě to ale neznamená, že je třeba hned otevřít všechna dostupná rozšíření a upravit si hned balíček.. Kouzlo té hry je mimo jiné v tom, že odhalujeme nové možnosti postupně a případně se pak ke scénářům vracíme.  Dobrodružství lze pak projít promyšleným sestavením herního balíčku a tomu pak odpovídající hrou. Na sestavení balíčku není universální návod, vše je odvozeno od stylu hry, chutí mít spíše balíček, který je schopný postavit se různým výzvám, nebo si přímo ušít balíček na dané dobrodružství, což ale zase vyžaduje znalost konkrétního dobrodtužství, tudíž ho nehraješ poprvé.. atd. 

Takže, mé osobní doporučení je balíčky rozšíření otevírat postupně, případně jen pár, nebo jen jeden blok balíčků dopředu, než otevřeš další, a zkusit nejprve projít scénáře s tím, co máš. O to víc pak oceníš a pochopíš nové karty.

Co se týká zdrojů na začátku hry, příliš diskuzi nerozumím, vždyť pravidla jasně definují začátek kola, tedy: Zdroje - na každého hrdinu dát odpovídající zdroj, pak si líznout jednu kartu atd.. Tzn., začínáme hru samozřejmě se zdroji.

Teedy, tato hra je z mého pohledu velmi dobře vymyšlená a není vůbec nutno pravidla jakkoliv upravovat.

Přeju spoustu zábavy, pevné nervy a pocity uspokojujících vítězství s touto skvělou hrou :)

 

9.5.2021 11:39:22

Pravda, ty zdroje jsem taky asi úplně nepochopil co s tím je za problém, do startu jsou snad takhle dostačující

9.5.2021 14:53:05

Vybíráme z Bazaru

Scythe: Wing Gambit
Scythe: Wing Gambit
Akt. cena: 800 Kč
Končí za: 16 hodin

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas