Nemesis - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 5
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 180 min
Herní svět: Sci-fi, Horror
Herní kategorie: desková hra, kooperativní
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
MindOK - logo
Autoři: Adam Kwapiński
Rok vydání: 2018
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Presun za votrelcom

Ahojte. 

Situácia 1 : 

Vplyvom udalosti sa votrelec presunie na novú pozíciu. Na tejto pozícii sú tokeny hluku.

A) tokeny sa odstránia

B) tokeny zostanú na daných poliach

Situácia 2 :

Hráč sa presunie na pole kde sa už votrelec nachádza (chce úmyselne bojovať s votrelcom) 

A) hráč si hodí kockou na hluk a na pole kde sa presunul za votrelcom zároveň pridá tokeny hluku 

B) hráč si nehodí kockou na hluk 

Ďakujem. 

 

 

30.8.2022 21:14:07

Situace 1 - žetony hluku neřešíš, zůstavají.

Situace 2 - jdeš do místnosti s vetřelcem, nehážeš na hluk (stejné jak kdyby tam byla další hráčská postava)

30.8.2022 21:28:49 | Upraveno autorem (porovnej)

No, ale ty zetony hluku jsou kvuli vetrelcum,ze?

Nemeli by se odstranit, kdyz se vetrelec dostane do místnosti?

Protoze pak by si musel hazet i on a co by se pak stalo kdyby tim doslo ke stretu? Prijde dalsi vetrelec se kouknout co se deje?

My to zas hrajeme, tak ze tam kde je vetrelec nebo se pohne do mistnosti kde jsou zetony hluku tak se odstrani.

Tk nam to prislo logicke, ale kazdy to muze mit jinak 😉

 

 

 
 

31.8.2022 18:01:33

FrankN - to není přeci o tom co ti přijde logicke,  ale co říkají pravidla,  navíc to co říkás moc logiku nedává. Pravidla určují náročnost samotné hry ,když se je budete upravovat dle libost ,  cela hra ztráci smysl. Žetony hluku, umisťuješ protože děláš hluk a vetřelci tě mohou slyšet:) . Proč by vetřeleci odstranoval zetony hluku, když žádný hluk třeba nedělaji  a dobře o sobe vědi, proto ani na hluk nehážou , což mi přijde více logicke. Držte se pravidel a když si nejste jistý,  tak jsem napište,  rádi poradíme. Uvidíte,  že si hru mnohem více užijete,  a bude Vam celý herní systém  dávat smysl:). My jsme odehráli více jak 30 her ve 4 hráčích a povedlo se nám dokončit úkol a přežít možná v 6 případech a to dělá Nemesis tím čím je 😀. Pravda stále jsme se učili a dělali chyby ale časem i díky za pomocí této stránky už víme jak správně postupovat. Žetony hluku odstranis jen v případě,  že vyvolas střet,  tedy prepadovy útok.

31.8.2022 19:10:46 | Upraveno autorem (porovnej)

FH85- ok, diky za info. Asi mas pravdu. Kdyz se na to podivam s nadhledem, by to davalo vetsi logiku. 🙂

1.9.2022 21:59:17

V pravidlech je i jasne napsano, ze pokud se postava presune do mistnosti s vetrelcem nebo k dalsimu hraci tak se na hluk nehazi. Tak jako u pohybu vetrelce neni, ze by se meli odstranovat zetony hluku.

Ja si behem hrani Nemesis delam poznamky (osobni lamakarta), protoze ty pravidla jsou obcas matouci.

2.9.2022 07:02:33

Neshi - na to se neptal, to je jasné. Ptal se na to , že když hrají vetřelci ve své hrací fázi a jsou v místnosti osamoceny, tedy nejsou v boji a lížou kartu událostí, a ta jim třeba říká, že dospělec půjde chodbou číslo 3 a dostane se do místnosti, kde rovněž nikdo není, tak jestli se mají odstranit žetony hluku, které do místnosti vedou :)

3.9.2022 11:15:09

Vybíráme z Bazaru

Tash Kalar
Tash Kalar
Akt. cena: 400 Kč
Končí za: 11 dnů

Offcanvas