Modrá Kráva - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 8
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 30 min
Herní svět: Zvířátka
Herní kategorie: párty hra
Čeština: undefined
Vydavatelé: Albi
Autoři: David Rozsíval
Rok vydání: 2020
Sdílej: Facebook

Popis hry

Upravit

III. technik: „Tak, co je tohleto?“

Android: „To je jab... jab... jab...“

III. technik: „Ne, ne, ne! Co je to?“

Android: „É, je to marné, jsem naprogramovaný, abych vždycky mluvil jenom pravdu.“

III. technik: „Neboj se, je to snadný!“

                  (Drží jablko) „Koukni: pomeranč!“

                  (Popadne pomeranč) „Meloun!“

                  (Vezme banán) „Samice hrabáče!“

Android: „Oh! Vy máte úžasné schopnosti! A ta fantazie! Zvlášť když banán nazvete hrabáčem kapským. Hrabáč dokonce není ovoce. Ach, to je naprosto geniální!“

Modrá kráva je postřehová párty hra, kde není všechno takové, jaké se zdá být. Hráči se střídají v otáčení karet barevných zvířat v balíčku a po otočení musí bez prodlení pojmenovat zvíře na kartě a určit jeho barvu. Avšak ve hře jsou od začátku pravidla, která mění, co je třeba říct při otočení určitých zvířat či barev. Pokud hráč udělá chybu, přichází o život. Hráči, kterým došly životy, postupně vypadávají a kdo zůstane ve hře poslední, je vítěz.

Příprava hry:

Doprostřed stolu se umístí 3 žetony kol. Následně se zamíchá balíček zvířat a umístí doprostřed hrací plochy. Každý hráč dostane 5 žetonů životů a připraví se počáteční dvě pravidla.

Průběh hry:

Každý hráč, který se dostane na tah, otočí kartu zvířete a řekne, jaké zvíře je na kartě zobrazeno a jakou má barvu, ovšem s ohledem na všechna pravidla ve hře – tedy například:

Pokud jsou ve hře následující pravidla a hráč vytáhne kartu s modrým psem, musí říct červená kráva:

  • pes -> kráva
  • modrá -> červená

V případě, že má někdo z ostatních pocit, že hráč na tahu udělal chybu, oznámí to a přejde se ke kontrole pravidel. Pokud hráč skutečně chybu udělal, ztrácí život. Pokud bylo vše správně, život ztrácí hráč, který chybu oznamoval. Poté je na tahu další hráč.

Kromě čtyř různých zvířat o čtyřech různých barvách obsahuje balíček také dvě karty pro změnu pravidel ve hře a dvě karty pro přidání nového pravidla. Pravidla obsahují také 4 speciální případy, které při tažení určitého zvířete nebo barvy upravují směr hry nebo vyžadují po všech hráčích něco udělat. Kdo splete směr hry nebo udělá úkon poslední, opět přichází o život.

Konec hry:

Jakmile se dobere všech 52 karet balíčku, otočí se jeden z žetonů kol, balíček se znovu zamíchá a pokračuje se ve hře. Hra končí, pokud zůstal pouze jeden hráč – ten se stává vítězem. Případně nastane konec po čtyřech kolech a vítězí hráč s nejvíce životy. Ke konci hry by tedy mělo být ve hře deset pravidel.

V základní verzi se mezi sebou pravidla neřetězí (používá se první pravidlo daného typu). Je ale možnost hrát pokročilou verzi s řetězením pravidel.

Autor: Ellenar

Vybíráme z Bazaru

Warhammer 40.000 : Typhus
Akt. cena: 500 Kč
Končí za: 4 dny

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas