Mage Wars Arena

xxxxxxxxxo hodnoceno 46x (Seznam vlastníků)

Mage Wars Arena - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 2
Doporučený věk: od 8 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: karetní hra
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Arcane Wonders
Pegasus Spiele
Autoři: Benjamin Pope
Bryan Pope
Rok vydání: 2012
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Pravidla

Nepřesnosti v pravidlech:

Seznam karet ve "startovních" balících byl upraven (podle toho v pravidlech např. chyběla karta "Geyser", když jste chtěli postavit Beastmastera proti Priestess) http://www.magewars.com/jsite/detailed-overview/rules/item/download/16_73f7b8a3501c67617ee3cdf9daef8909

Pravidla počítají s 3 červenými, 3 modrými a 2 černými statusovými kostkami, do balení se však dostalo 6 černých a dvě červené, červené použijte na označení Damage, ostatní statistiky označte černými.
17.10.2012 13:11:32

re
První dotaz, můžu mít životů nebo many, než je poslední číslo na přehledové tabulce?

17.10.2012 13:12:09

gev

Eyron:
Nikde není zmíněno nějaké omezení, takže podle mě lze z tabulky na hráčské desce v klidu "vytéct".

Ale po těch pár hrách, co mám za sebou, bych rád viděl smělce, kterému přeteče mana, aniž by mu rapidně nepřibývalo zranění! :-)

17.10.2012 13:24:11

Eyron
There is no limit to the amount of mana a Mage or object can have. Rulebook str. 11, kapitola Phase 3: Channel, řádek 8 :)

U životů nic takového není, ale předpokládám, že maximum životů, které mág má nejde zvýšit.

20.10.2012 22:32:51

re
Životy určitě zvýšit jdou, např. abilitou Priestess (+ některá kouzla). Life +1 znamená, že se ti tvyšuje maximum životů, zatímco Heal odebírá damage. Podle odpovědi na Geeku není omezené ani maximum životů.

21.10.2012 10:06:52

léčení objektů typu conjuration...
V pravidlech v kodexu u hesla "heal" je uvedeno, že odebírá poškození/zranění bytostem i conjurations.

Nicméně na kouzlech typu "* heal" je uvedeno, že léčí pouze "target creature". Nijak podrobně jsem kouzla neprocházel, takže nevím, jestli existují jiná, která cílí obojí, ale zajímá mě to :-).

21.10.2012 20:43:31

Nejasnosti: LoS a enchant., týmová hra...
a) LoS a enchant.

Musí mít kouzelník (resp. sesílatel kouzla) výhled na cílový objekt, pokud odkrývá (reveal) svůj enchantment? U sesílání kouzel je to jasný, ale ohledně odkrývání enchant. jsem o tom nic v pravidlech nenašel.

b) Týmová hra (2 vs. 2).

Chápu, že členové týmu sedí napřeskáčku a iniciativa postupně obíhá dokolečka. Stejně tak se střídají v provádění akcí.

V pravidlech je uvedeno, že v týmovce se tým považuje za jednoho hráče s dvěma mágy (a více bytostmi). Takže mě zajímá:

1) Ohledně možnosti pasování rozhoduje součet neaktivovaných bytostí týmu,
nebo jen toho dotyčného hráče a některého ze soupeřů?

2) Počítají se v rámci týmu i spoluhráčovy jednotky (patřičného typu) za spřátelené (friendly) - kvůli bonusům z enchantmentů a conjurations.

3) U spawnpoints nebo familiars platí případný zbytek many vždy jeho majitel. Spoluhráč ho nemůže zaskočit, že?

PS. ad můj předchozí dotaz. V pravidlech je to vysvětleno. Záleží, zda má conjuration vlastnost living nebo ne. Prosté :-)

9.12.2012 19:23:22

Vybíráme z Bazaru

Schotten Totten
Schotten Totten
Akt. cena: 65 Kč
Končí za: 3 dny

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas