Herní kategorie: desková hra, závodní
Vydavatelé: Ravensburger
Rok vydání: 1986

Labyrinth-recenze

Autor: kosaja3 | 10.3.2011 | 1

Již předem se omlouvám za nedostatky v recenzi je to má první.

Labyrinth byla má první "lepší" hra, kterou jsem hrál již v dětství protože ji vlastnila sestra mam ji rád ale mezi ty nejlepší bych ji nezařadil. Měla by obsahovat kartičky s obrázky, malé destičky na hrací plán,figurky a hrací plán s přilepenými destičkami. Co se mi na této hře vůbec nelíbí je uspořádání věcí v krabici. Přesuňme se o pár století dříve na nějaký pomyslný hrad či  zámek.

Příprava

Na začátku se každému rozdají kartičky které si položí před sebe rubem nahoru. Destičky se umístí libovolně na hracím plánu - na destičkách jsou vyznačené uličky a zdi, po kterých se nesmí chodit! A rozestaví se figurky dle barev. 1 destička zbude.

Průběh

1. hráč si vezme svrchní kartu ze svého balíčku tak, aby ji ostatní neviděli a dá si ji do ruky na kartičce je nakreslen symbol, který je i na hracím plánu, hráč jej musí najít a co nejrychleji se k němu dostat může použít zbylou destičku a vertikálně nebo horizontálně ji vložit na okraj hracího plánu k jiné destičce kde je nakreslena šipka směrem dovnitř.Když ji přiloží může posunout celým sloupcem/řadou a tím někomu zablokovat cestu nebo ji sobě uvolnit. Když se k symbolu dostane hraje v tomto kole ještě jednou něco jako když hodíte 6. Pořadí je podle směru hodinových ručiček začíná nejstarší. Po dosažení symbolů se jejich kartičky dávají na odhazovací balíček. Vítěz je ten kdo se jako první zbaví všech karet.Hráč se pohybuje dokud může u může zůstat kde chce a destičku může použít jen jednou.

Doufám že se recenze povedla pokud si to také myslíte tak mi můžete dát paleček děkuji za pozornost váš kosaja 3.