Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–4 |
Doporučený věk: | od 8 let |
Herní doba: | 20 min (reálná data) |
Herní svět: | Abstraktní |
Herní kategorie: | strategická |
Herní mechanismy: | neuvedeno |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Tangi Tabuteau |
Rok vydání: | 2022 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Posun
Strana 4. Cituji:Žeton se nemůže posunovat přes symboly vašeho druhu nebo na nich skončit ani nemůže skončit na symbolu obsazeném jiným žetonem. To je mi vše jasné ale když se kouknu na obrazek na straně 4. Nevím proč bych s fialovým žetonem nemohl i na červený korál po pravé straně. Chápal bych, že nemohu kdybych nemohl přes jiný žeton (červený) ale tohle omezení v pravidlech neni. (viz citace z pravidel víše).
Ve videonavodech se ale Lazy Cat zmiňuje, že přes žetony soupeřů se nesmi. Pak by vše na obrázku dávalo už smysl.
Ano hrajeme to stejně i návod to tak ukazeje, jen to tam není napsané. Nemůžeš podle mě při přesunu jít přes žeton protihráče.
Ano, je to chyba v překladu v českých pravidlech. V anglických pravidlech je: “Your pawn can´t move through or finish its movement on an icon of your own species, nor on an icon occupied by another pawn.” Tedy je zřejmé, že k žetonu protihráče (resp. k symbolu obsazeném jiným žetonem) se váží stejná omezení jako k symbolům vlastního druhu (nesmí se “move through” ani “finish”).
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
TMB Ally pack - pouze mechy pro Tinka
Akt. cena: 3 Kč
Končí za: 9 dnů