Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 5 |
Doporučený věk: | od 7 let |
Herní doba: | 30 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Petr Mikša Roman Hladík |
Rok vydání: | 2017 |
Sdílej: |
Vlastní postavy
Zdravíme všechny,Jasi
Ahoj, za mě jsi vymslele zajímavé a výrazné postavy!
U trpaslíka mi přijde schopnost přesunout se na truhlu poměrně silná, ale dobře zapadá do učebnicového chování trpošů, takže i taková lehká roleplay. Dokážu si představit, že trpaslík by nebyl mezi ostatními hráči vůbec oblíbený...:-)
Ta druhá schopnost - jak by se vylepšení zbraní sledovalo? (žetonek na dýku?) To je komplikace. Jinak asi to je taky poměrně silné - kouzla jsou jednorázová, ale tahle vylepšení by platila napořád.
Nekromant super nápad - šlo by využít běžný inventář postavy a stávající žetonky nestvůr. Temná magie taky výborný nápad. Tu +1 by měl asi hlavně tehdy, kdyby se proklel sám, že?
Závěr IMHO: trpaslík přesílený, nekromant ok
JasiDragon
Dobré tipy :)
Ano, trpaslík je také podle mě přesílený - obě jeho schopnosti jsou hodně silné.
I když ten Runový kovář by se asi ještě dal vzít, že ok, protože na druhou stranu nesmí používat svitky (nemůže léčení a ani si nemůže kumulovat útočné svitky). Dal bych tam ale omezení, že jednu zbraň smí vylepšit nejvýše jednou.
Ovšem schopnost teleportace k pokladu je až moc silná. Omezil bych to například stylem "pokud má klíč, pohybuje se nejkratší volnou (není tam nestvůra, jiný hrdina může být) cestou k pokladu, může použít až 8(?) bodů pohybu".
Nekromant - to je zajímavá varianta. Pokud by šlo získat více mumií a navíc trvale, tak je to asi taky moc silné. Omezil bych to třeba na nejvýše 1 mumii.
Díky za reakce
To jsou přesně ty věci, které musím dořešit.
Trpaslík: to, že nemůže používat žádné svitky, je dost problém, navíc okouzlenou zbraň mu může kdokoliv po prohraném souboji sebrat. Okouzlení řeším položením svitku pod zbraň. A vylepšit může jednu zbraň jen jednou. To přesouvání na truhly musím domyslet, možná teleportace jen když má klíč, nebo víc kroků pokud jde pro truhlu.
Nekroman: mumii po použití odhazuje, podobně jako by to byl svitek. Jinak si myslím, že je OK.
mumie
Pokud musí Nekromant tu mumii po použití odhodit, tak jaké výhody mu ta schopnost dá oproti jiným povoláním? Funguje to úplně stejně, jen u Nekromanta se řekne, že s ním jde kostlivec/mumie místo toho, že má zbraň/svitek.
Mumie
Nenechává ostatním zbraně k sebrání, ale naopak překážky a při prohraném souboji mu je nikdo nemůže vzít.
Ty jsi to chtěl omezit na 1 mumii :-)
mumie
OK, beru, že u kostlivců po použití ponechá na místě příšeru místo zbraně.
Zatím nehrajeme s rozšířením Regent (děti teprve dostanou k narozeninám), takže se nenapadáme, tak variantu ne/sebrání zbraně/svitku/nemrtvého jsem neuvažoval.
Omezení na 1 mumii jsem myslel tak, že by ji u sebe mohl mít trvale.
Ono omezení na max. 3 ovládané potvory se mi zdá rozumné.
Případně varianta, že ovládnutá mumie je trvalá (ale pak by mohla být max. 1 ovládnutá mumie), dokud nenarazí na příšeru se silou třeba 9/10 a více, pak je mumie zničena (tzv. voják v první řadě).
Také bych zavedl pravidlo, že když nekromant mumii ovládne a nezabije, tak nemůže získat a přidělit žeton prokletí.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Hra o trůny LCG - rozšíření Králové ostrovů (CZ)
Akt. cena: 530 Kč
Končí za: 1 den