nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Karak

Počet hráčů: 2 - 6
Doporučený věk: od 7 let
Herní doba: 30 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Autoři: Petr Mikša
Roman Hladík
Rok vydání: 2017
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Kritický hit/miss

Další nápad z naší kuchyně hraní.

Pravidlo kritického zásahu a minutí. Jako to bývalo v starém DDr.

Pokud postava při útoku hodí 1-1, prostě se netrefila, zakopla, upadla, zmatlala kouzlo a pod. .... vedle - vedle - vedle .... Samozřejmě platí pravidlo šermířky (při 1 přehazuje, ta je prostě tak zběhlá v ovládání zbraní, že se jí to nestane). Válečník (přehoz kostek) stihne ještě jedou vytáhnout sekyru z podlahy a zaůtočit.

Pokud ale postava hodí na útok 6-6, je to kritický zásah ... rozmázne potvoru po místnosti jako malinu .... jediný veliký význam to má na 12 démona, kde bez vybavení nelze jinak vyhrát, takže taková změna to není. Protože drak, ten je přeci na kritiky imuní :)

Co vy na toto malé zpestření hry? My to budem testovat v pár hrách.

18.2.2018 12:39:31

Význam?

Chápu to tak, že pokud hráč hodí 1/1, tak bez ohledu na sebelepší vybavení prostě prohraje?

A hod 6/6 vlastně nemá vůbec význam s výjimkou té dvanáctkové potvory? Kde by v tom případě vyhrávala už remíza?

20.2.2018 09:01:32