nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Plánovaná odstávka Zatrolených her - 2. pokus o přestěhování

Ve čtvrtek v časnýchg ranních hodinách (= od 5:30) bude probíhat stěhování webu na jiné servery. Z toho důvodu nebou Zatrolené hry dostupné a doporučujeme od cca 5:20 (ráno) raději nic nedělat, abyste nepřišli o svá data.

Držte nám palce, snad to již tentokrát dopadne... Předpoklad dokončení prací je cca 7:30 (opět ráno).

Zeus

Karak

Počet hráčů: 2 - 6
Doporučený věk: od 7 let
Herní doba: 30 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Autoři: Petr Mikša
Roman Hladík
Rok vydání: 2017
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Dojmy

Ahoj, obligatni otazka. Jake to je ? Albi i tvurci na internetu hru velice kladne masirujou, ale zajimal by me nazor neutralnich hracu co to hrali. Vhodnost pro prilezitostne hrace, deti, apod... ? Diky za kazdy komentar.

26.11.2017 14:20:49

super pro pět let.


Koupil jsem pro pětiletého syna a splnila očekávání. Krásně se na tom učí počítat body na kostkách. Perfektní na učení počítání do dvaceti. Už při třetí hře bylo znát jak se zrychluje v počítání. Nahradíme tím člověče nezlob se. Roztomilé dětské provedení. Hra je do třiceti minut dohraná. Je to skvělá rodinná hra, doporučil bych tak 5-8 let. Náhoda super pro malé děti, já nacházel jen vysoké hodnoty příšer a syn (5 let) poklady a lepší štěstí na kostkách:)
Takže za mne fajn hra.

17.3.2018 19:12:04

@Rukavička

Založil som na tie úpravy samostatné vlákno:
http://www.zatrolene-hry.cz/spolecenska-hra/karak-7162/diskuse/herna-a-graficka-uprava-dielikov-podzemia-16314/

Inak aby to nevyzeralo, ze hra nemá pozitíva:
Ja vidím veľký posun u syna Jurka (5,5 roka) v tom, ze sa jednak učí počítať (zrátava, porovnáva čísla, učí sa ich vizuálne), ale hlavne je tam detská zvadavosť "idem objavovať, dúfam, že tam nebude drak", ďalej je tam rozhodovanie "idem bojovať s príšerou alebo objaviť nový dielik, kde možno bude poklad", ďalej plánovanie "hm, na poklad potrebujem kľúč, je na mape kostlivec-kľúčiar? áno, idem naňho, lebo potrebujem kľúč na truhlicu", idem sa liečiť/nejdem sa liečiť?

No a v neposlednom rade, je tam popri radosti (pozri akú mám sekeru) aj troška vyrovnávanie s neúspechom (prehratý súboj, zase rovnaké kúzlo, nenašiel som poklad).

Upraveno autorem (porovnej)

29.1.2018 23:03:39

acedrac

Díky Acedrac. Dnes jsem přemýšlel, jestli s tím podzemím něco dělat, nebo to nechat být. Pokud budeš mít nějaký konkrétní nápad, jestli mohu poprosit, poděl se. Rád se nechám inspirovat.

29.1.2018 22:11:00

@Rukavicka a dojmy

Pred vložením svojich dojmov, som si ešte prečítal Tvoje a úplne súhlasím. Tá hra je funkčná, graficky a jednoduchosťou deťom prístupná, ale vidím tam nevyužitý potenciál - napr. rôznych záverečných bosov, nielen draka, troška rozmanitejšie príšerky a hlavne na dielikoch mohli byt aj nejaké pasce a podobne (lávová rieka, ktorú treba preskočiť, prepadnutie do jamy, prepadnutá dlažba, ktorá ukončí ťah - na tieto veci sa dali robiť obyčajné skill checky na hod X+. Keby si tvorcovia zahrali nejaký dungeon crawl podľa mňa by pochopili, že pestrosť a variabilita je základ tohto žánru.

Ešte sa teším na špeciálne schopnosti hrdinov, ktoré sme zatiaľ nehrali, ale fádnosť dielikov podzemia to nemení.
---
Asi to budem tie dieliky upgradovať po domácky. Nejakých bosov viem zobrať pre variabilitu z DnD kooperatíviek, nejaké prelepky s pascami by som tiež vedel dorobiť, tak uvidíme kedy to synovi začne pripadať jednotvárne.

Upraveno autorem (porovnej)

29.1.2018 20:47:36

Rukavička

Tak třeba je to dobrý tip na případné rozšíření ;-)

29.1.2018 15:58:49

Dojmy

Po odehrání už několika partií bych chtěl drze říct, že mi tam chybí více propracované podzemí. Vedle vymazleného vizuálu hrdinů, působí podzemí tak nějak chudě. Pak si říkám, proč tam nemohlo být něco ve smyslu: Past, tohle kolo nehraješ,odhoď kouzlo, ztrácíš život apod. Stačila by jedna dvě věci znázorněné nějakým symbolem a hned by v tom bylo o chlup víc adrenalinu. Nemyslím, že by to hru prodražilo, nebo to zvedlo věkový limit.

29.1.2018 15:12:48

První hra

Dali jsme to ve dvou. Dítě v předškolním věku a já. Šance na vítězství jsou vyrovnané díky velkému, převažujícímu podílu náhody. U nás je to jasné, já neumím házet kostkami, takže když jsem na dvě 6-ky porazil krále kostlivců a získal jakože Válečnou sekeru, řval jsem radostí. Do té doby jsem všem sloužil jen jako boxovací pytel. Dost jsme zapomínali na schopnosti hrdinů. Závěrečný boj s drakem byl těsný a pro mě znamenal prohru o půl bodu. O to v téhle hře ale úplně nejde. Vítězství si nelze nijak zajistit. Cesta k němu je příjemné dobrodružství.

Jen vlezu do podzemí už zakopávám o truhlu zlata vedle kterého stojí kostlivec s klíčema. Jdu slušně ho poprosím a on do mě kousne. Vrhnu se na něj a jsem rád, že žiju. Nechávám truhlu kde je a jdu se kouknout jinam. Kam vlezu tam mě něco kousne, bouchne a já nevím co dalšího. Občas prolezu něčím, co mě uzdraví a jde se dál. Po chvíli už souboje tolik nebolí a nakonec krysy zdrhají, jen co zaslechnou mé kroky. Když mě potká klíčník spadne mu brada až to zacinká o dlažbu a já nevím, kam všechny ty zlaťáky cpát. Takže asi tak nějak..

16.1.2018 21:38:52

Dojem

Dárek dětem k Vánocům - za mne docela dobré, je to krásně ilustrovaná hra, ale zasloužila by si ještě něco přidat nebo dotáhnout.
Nabyl jsem během hraní několika her dojmu, že jakmile získáte meč a sekeru, což je +2 a +3 do síly, tak to zkrátka "OP" a nic vás nezastaví, ikdyž hodite na první pokus např dvě čtyřky, máte svitek a je vyhráno. Postupem času jsou slabí neřátelé jen obtížný hmyz a to mne celkově mrzí, dostavuje se nuda. Proto jsem zkusil do vlastních pravidel zavést, že pouze je povoleno vybavit hrdinou jednou hlavní zbraní (meč/sekera) a dýky. Sice je to malá úprava, ale bylo to o něco lepší. I tak bych zavedl i kousnutí (i při remize) pavoukem jako zásah jedem, a to -1 do života za kolo. Aspon hrndinu nutí vyhledat fontánu života. našlo by se víc. Co myslí ostatní? Dík za feedback.

12.1.2018 23:41:23

Dojem


Koupili jsme k vánocům, hrajeme s dětmi i jen dospělí a hodnotíme velice dobře. Rychlá hra, zábavná, jednoduchá pravidla. I trocha taktizování je potřeba - dá se i trochu škodit soupeřům a je nutné využívat vlastnosti hrdiny. Za nás příjemné překvapení

4.1.2018 10:36:57

Dojem


Od Vánoc odehráno asi 10 her. Většinou ve 3, ale i v 2 a 4 hráčích. Pravidla lze vysvětlit za minutku, příprava hry je rychlá a hra taky rychle odcípá. Náhoda (kostky, los kartičky pokladu/monstra) je většinou rozhodující pro vítězství, není třeba taktizovat :) Udělování žetonu prokletí je velice povedená mechanika, s lehkým dopadem na hru a velkým na aktuální přátelství :) Doporučuju pro menší děti a příležitostné hráče nebo nehráče.

2.1.2018 14:03:38

Dojem

Poprvé od Koumese představeno na Festivalu v Pardubicích. hned jsme koupili. na Silvestra se u nás sešlo 9 lidí včetně dětí a hráli jsme ji opakovaně od sedmi asi až do půl třetí ( občas proloženo piráty ). jednoduchý setting na dungeon, skilly hrdinů tak akorát, aby se daly využít, ale nezvrátily hru, lov klíčů a pokladů versus hon na draka. Za nás určitě super hra. Jsme zvědavi na rozšíření. ( případně přikoupíme ještě jednu a namícháme na víc lidí :D )

2.1.2018 12:58:15

Dojem

Předváděli jsme to teď dva dny na Festivalu her a hraček a byl o to velký zájem. Prostě hra pro kluky a pro příležitostný hráče, snadný pravidla. Splňuje to co jsem od toho očekával.

26.11.2017 17:44:09

Dojem

Dneska jsme s dětmi (8 let) odehráli jednu hru. Hra splnila co jsem od ní očekával - všichni jsme se dobře bavili. Dále heslovitě: příznivý poměr místností a chodeb, užitečné, ale ne rozhodující vlastnoti hrdinů, pravidla vysvětlena za 10 minut, prokletí i "úmrtí" hrdiny hru ovlivní, ale nijak dramaticky, hodně náhody (kostky, výběr dílku, výběr obsahu místnosti z pytlíku).
Po hře se mě děti zeptali, jestli si hru koupíme.

26.11.2017 14:49:03

Vybíráme z aukcí

Dětská: Monopoly Cars 2 (Blesk McQueen)
Dětská: Monopoly Cars 2 (Blesk McQueen)
Akt. cena: 340 Kč
Končí za: 3 dny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>