nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Jambo

Počet hráčů: 2 - 2
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 45 min
Herní svět: Období kolonizace
Herní kategorie: karetní hra, ekonomická
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Filosofia Editions
Kosmos
MindOK
Rio Grande Games
Autoři: Rüdiger Dorn
Rok vydání: 2004
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

dotaz na pravidla

tak jsme dneska hráli poprvé Jambo a docela se mi to líbilo, ale k věci. Měl by dotazy (možná hloupé, ale nejsem si prostě jistý) na dvě karty.

Krokodýl - efekt vyhozené protihráčovy karty může ještě naposledy před vyhozením využít protihráč (vlastník té karty) nebo ten kdo krokodýla hraje.

Vyvolávač deště - můžu sebrat hráči kartu zboží, kterou hraje pomocí Tanečnice.

7.8.2009 00:10:06

to andik007

Zahrát kartu znamená se vším všudy - to znamená odhodit a vzít si zboží. Pak už tobě nic nebrání zahrát vyvolávače deště, díky kterému si tu soupeřem odhozenou kartu (PO JEJÍM ZAHRÁNÍ) vezmeš.

26.8.2009 12:34:36

Vyvolávač deště

Chtěl bych se zeptat. Vezmu si kartu zboží, kterou zahrál soupeř. Když mu jí vezmu, tak si on ještě vezme to zboží, nebo ne?

26.8.2009 12:25:56

To Kren

Tak jsem to pochopil dobře.. :D Díky..

11.8.2009 01:11:17

ad Ocasek

Ocasek nemá pravdu. Zahraju kartu tanečnice a tanečnice mi umožní zahrát kartu zboží způsobem podle textu na tanečnici. Takže tanečnice je postava, která mi umožňuje ZAHRÁT DALŠÍ kartu. A ta další karta je karta zboží. Na vyvolávači deště je napsáno, že ho lze zahrát poté, co soupeř zahrál JAKOUKOLIV kartu zboží. Nikde tam není napsáno, že lze vyvolávače deště zahrát pouze u karty zboží za kterou se odečte akce.

11.8.2009 00:46:01

To Ocásek

Já ti nevím, sice máš pravdu když říkáš, že hraješ kartu zboží přes taneřnici ale naní je napsáno že Zahrání karty zboží nestojí žádnou akci. A na Vyvolávači deště je napsáno,že jej máš zahrát po zahrání karty zboží. Takže by to mělo být i na tu kartu zboží. Ale třeba se opravdu pletu...
Možná se zeptat na hrajeme.cz...

10.8.2009 23:22:04

ocasek

jasně já si říkal, že by to bylo pak moc silné s ohledem na ostatní karty

10.8.2009 17:24:01

není to vyvolávač hurikánu, jen deště

pouze si vezmeš kartičku, kterou odkládá použitou na hřbitov.

a s tou Tanečnicí bych polemizoval, my to toiž hrajem jen na čistě zahrané karty zboží,za kterou přijdeš o jednu z pěti akcí. Tanečnice je postava a ta svým vlněním zadku oblbne nakupujícího, který pak vykupuje cokoliv. Hraješ postavu ne kartu zboží.

10.8.2009 17:16:37

možná další hloupý dotaz :)

zahráním vyvolávače deště zabráním i tomu aby si protihráč nakoupil/prodal zboží, nebo si jen tu kartu zboží vezmu (poté co on provedl nákup/prodej.

10.8.2009 16:24:24

SSZGSA

fajn, díky moc ;)

7.8.2009 00:29:36

To Beholder

1. efekt předmětu využije hráč, který zahrál krokodýla.
2. My to dama hrajeme, že ano. Protože se stále jedná o karu zboží.

Kdybych se pletl, prosím opravte mě... :D

7.8.2009 00:13:21