God of War: Karetní hra

xxxxxxxooo hodnoceno 38x (Seznam vlastníků)

God of War: Karetní hra - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 4
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: karetní hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
ADC Blackfire Entertainment - logo
Autoři: Alex Olteanu
Fel Barros
Rok vydání: 2019
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Jaké to je?


Ahoj, hra už je k dostání v češtině. Hrál už někdo? Stojí to za ty peníze?
30.11.2019 08:06:18

Překvapení
Mě to docela mile překvapilo. Čekal jsem málo, ale je to fajn. Mechanismus té scény z karet různých úkolů a bossů je super. Je potřeba v každém úkolu měnit taktiku. Jinak souboj je celkem jednoduchý. V týdnu vydám video s představením.
____________________________________________________
Natáčím deskoherní videa na Youtube na kanále Bartyx Gaming!

1.12.2019 16:05:07

Pravidla

Hra jako taková je dobrá a jako solo se mi líbí.Ale pravidla apoň pro mě nejhorší co jsem kdy měl. Nebýt viodea na internetu nešlo by to hrát. Jetam na jedné kartě zásadní chyba v pokynu otočení takže jsem to nemohl dohrát.Mám s toho smíšené pocity nyní když jsem konečně pochopil jak co se hraje tak ji rád hraji ale první dojem hrozný

4.12.2019 15:49:53

rpuh424
O jakou kartu (z jakého scénáře) se jedná?
Mrknu na to kdyžtak s lidma z CMON, ale nezdá se mi, že by jim to prošlo testováním s nějakou výraznou chybou. Já sem hrál asi 5 různých scénářů, 4 bez problémů, ale jeden nám dal teda ve 4 slušně zabrat, než jsme pochopili, jak tam přesně mechanika otáčení funguje. Protože pravidla jsou v tomto ohledu opravdu dost strohá. Člověk se prostě musí sžít se symboly a u jednotlivých scénářů to nějak dát dohromady, co se po něm vlastně chce.

Michal Ekrt | Board Games Brand Manager
ADC Blackfire Entertainment s.r.o.

4.12.2019 16:15:08

Hra
A tak já už chápu proč BF nezveřejňuje pravidla.....
Oni se bojí ,že by pak prodávali ještě míň :+)

4.12.2019 16:40:13

chyba na kartě
jde o scénář 4 karta ohně umístění v práci dole
Po otočení je znak po odhození karty útoku na blízko nebo na dálku proč druhou kartu s práva ale má to být krajní protože dle této značky nemohu si již vrátit oheň. Na levé kartě obnova hranice je to Ok

4.12.2019 17:08:44 | Upraveno autorem (porovnej)

Bastacka
Drahý vrchní trolle. CMON nespadá do skupiny Asmodee, pravidla jsou nahraná a čekají na schválení adminy.

Michal Ekrt | Board Games Brand Manager
ADC Blackfire Entertainment s.r.o.

5.12.2019 08:22:16

rpuh424
vypadá to tak, zkusíme to s CMON nějak vyřešit. Podle BGG to taky vypadá, že ten scénář 4 je nějaký zakletý, pravá horní karta nemá aktivační runu, takže ta potvora prostě neútočí. Řeší to tam u německé verze.
Michal Ekrt | Board Games Brand Manager
ADC Blackfire Entertainment s.r.o.

5.12.2019 08:40:15

dojmy?
Vrátil bych téma k dojmům ze hry - jaké to je s ohledem na počet hráčů 1 - max?

5.12.2019 11:12:27

dojmy

Hra hodně mate tělem. Ačkoli je to papírově karetka, jde vlastně o maskovanou deskovku s deseti menšími, ale velmi pěkně propracovanými interaktivními scénami (boardy), která bude dobře a nenásilně rozšiřitelná dalšími expanzemi. I když obsahu v základu je minimálně oproti tradičním LCG celkem dost, je jeho "naučení" otázka dvou zahrání každého scénáře, takže se asi ohraje v konečném čase, ale na dnešní dobu určitě nevybočuje ze standardního poměru cena výkon. Ačkoli jsou herní mechanismy poměrně jednoduché, hra poskytuje široké možnosti v taktizování a má velmi nenásilně zapracovaný deck building jehož karetní řešení náhody je podobné jako v Gloomhavenu. Kostka je tu použitá jediná a to pro obranu nepřátel, čili hru z větší části řídí hráč a ne náhoda.

Pět a půl postavy ve hře pro maximálně čtyři hráče je zajímavé osvěžení. Postavy ale ve finále fungují celkem dost podobně a prožitkem je vlastně skoro jedno za koho hrajete. Až na to, že jsou charaktery trochu nevyvážené, takže i jejich volba musí být součástí herní strategie a jistou nevyváženost cítím i ve scénářích samotných. Kosmetickým detailem je, že postavy mají zcela nesmyslně obrovské karty zbytečně zabírající místo na stole, zatímco graficky nádherná scéna nad níž většinu času bloumáte je naopak trestuhodně malá.

Hra obsahuje funkční a dobře hratelný sólo mód, který mi subjektivně přišel přístupnější a trochu lehčí, než hra dvou (špatně) zvolených hráčů. Mechanismy hry jsou jednoduché, ale efektivní a funkční. O to víc překvapí nedotažená pravidla, která by možná stačila jako letmý úvod do hry, ale jimž chybí referenční knížečka popisující pravidlové detaily včetně podrobnějšího rozebrání mechanismů jednotlivých scén, které jsou při první hraních spíše malým IQ testem.

Tvůrci hry evidentně veškerý intelekt vyplýtvali na design hry a už nezbyla síla hodit vše co mají v hlavě i na papír, jinak by nemohla v pravidlech chybět třeba modifikace obtížnosti, která se ale v mechanismech hry vyloženě nabízí. Hra je postavená na ikonografii, takže jí po naučení snadno zvládnou i děti a je v ní minimum textu. Nepotřebuje aplikaci a pokud si šikovně "uložíte" decky do krabice, dá se každá ze tří fází hry trvající cca 30-40 min hrát i odděleně, což z ní dělá ideální páku pro odtržení adolescentů od skutečné konzole. Dobrá moderní volba pro nenáročné až středně náročné hráče, kteří si rádi užijí hru s odérem pop kulturního odkazu.

16.12.2019 23:46:32

WTF??
Tak první hru ve dvou (Kratos + Atreus) jsme prohráli po pár kolech úvodní scény (č.1). Nestačím se divit, že na zahraničních fórech lidi píšou, že je to moc snadné. Mě to přijde celkem těžké a to si nemyslím, že bych něco dělal vysloveně blbě... (edit: no asi dělal, měli jsme omezení na pohyb o jedno pole, ne na libovolné, což by pravda znamenalo mnohem lepší možnosti krytí). To, že pravidla jsou strohá mě taky děsně štve, chybí tam plno detailů (namátkou - zda-li se zranění udělené scénou dá nebo nedá blokovat -- útok dle textu ve fialovém rámečku --, popřípadě jestli zranění utrpí i hráč krytý postavou v popředí? Nemluvě o chybách na kartách. Zatím jsem v rozpacích a na YT chybí klasickej jednoznačnej gameplay, tak asi nezbývá než pročítat zahraniční fóra, což je zábavný jak Člověče nezlob se.
Nejvíce mi asi vrtá hlavou, jak mám dopr... vytvořit útok o síle 15 a pak ještě 10, kterej je potřeba v úvodním scénáři. Mě to na začátek přijde krutě moc.

17.1.2020 13:05:32 | Upraveno autorem (porovnej)

subroofer
Pravidla se CMONu tentokrát skutečně moc nepovedla. Damage daný scénou jsme hráli tak, že se zablokovat nedá (pokud není řečeno, že je to zranění jako z útoku, ale máš si odhodit nějaké - pokud to tématicky bylo jako útok, tak jsme blokovali, stejně tak jsme se snažili tematicky rozeznat, jestli platí na všechny nebo jen na postavu vpředu). V pravidlech se to prostě neřeší, což je škoda.

Útok 15 je opravdu docela hardcore a bez Krata se to dává těžko. Nejsnazší je to ve skupině s Mimirem, který umí sílu přidávat, jinak to chce do balíčku dostat nějaké karty, které ti umožní nalízat více karet a tím lze dostat dost plusových karet v jednom tahu. Prozradím, že ve scéně 1 by mělo být prioritou odemčení bedny, protože tam čeká bonus, který vám toto výrazně usnadní.
---
Autor hry Velryby ničí svět

17.1.2020 14:49:05

re: Bedikk
Díky za reakci, právě jsme dohráli 2 kola... poté, co jsme opravili pravidlo omezení pohybu na jeden dílek (má být 1 pohyb kamkoli) je to celkem EASY. Nyní již chápu nářky na BGG, že hra je nevyvážená, respektive někdy příliš snadná. Sakra, je to škoda, ten nápad je moc fajn. Obtížnost se určitě dá regulovat počtem karet na ruce, uvidíme...

17.1.2020 22:07:34 | Upraveno autorem (porovnej)

Pravidla
Téma hry je hezké, ale za poslední dobu jsem neviděl hru s hůře napsanými pravidly. Dost věcí jsme dohledávali. A vůbec jsme nenašli, jak kdy má hrát Mimir (zda kdykoliv či s postavou, která ho nese).

20.1.2020 10:19:32

pravidla
Vzhledem k solo modu, kde přídavné postavy fungují defakto jako zásobník speciálních schopností bych tipoval, že bude navázaný na postavu která ho nese.

Hře určitě ublížila křečovitá snaha dostat jí na předvánoční trh. Chtělo to ještě trochu času navíc. Pravidel, kde je pár zásadních věcí chybí je vážně škoda, ale není to nic co by se nedalo doplnit erraty. Chyby na kartách jsou horší, není to ale první hra, kde se někdo spletl. Rozhodně bych kvůli tomu hru nezatracoval. Jako vizuálně figurkovému spíš deskově než karetně nakloněnému hráči by mi nevadilo, kdyby takhle vypadaly všechny karetky. Vzhledem k tomu, že jde o konverzi mě DOST překvapilo jak pěkně je to vymyšlené a dobře se to hraje. Ke hře se i celkem vracíme a sem tam si jí střihnu i v sólo modu, když je chuť. Příjemná semikaretní mlátička. Dle mého o dost lepší, než třeba srovnatelný Warhammer Quest.

20.1.2020 12:24:08

Kterou?

Ahoj, chtěl bych pořídit menší sólovku. Pokukuji po této hře God of war a taky po Maximálním warpu. Jasně, jiné téma, jiná mechanika, ale co herní zážitek? Kterou hru byste mi poradili? Děkuji, s pozdravem Petr. 

27.3.2024 20:14:07 | Upraveno autorem (porovnej)

Vybíráme z Bazaru

Insert: Ztracený ostrov Arnak + Velitelé expedic
Insert: Ztracený ostrov Arnak + Velitelé expedic
Akt. cena: 250 Kč
Končí za: 1 den

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas