Gloomhaven - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 4
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Albi - logo
Autoři: Isaac Childres
Rok vydání: 2017
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

wlk

Neviditelnost vs prehrazeni mistnosti

 

Dvere se nesmi blokovat prekazkami,ale muze se postava zneviditelnit ve dverich? Pokud ano,tak tim vlastne vznikne prekazka a monstra v mistnosti ktere utoci na blizko pak nemaji cestu k dalsim postavam tudiz se nehybou protoze nikoho nezacili?Tato situace muze nastat i uprostred mistnosti kdyz se nekdo zneviditelni mezi prekazkami a tim prehradi mistnost.

Procetl jsem hodne komentaru,ale primou odpoved jsem bohuzel nenasel a pokud lze takto zatarasit cestu,tak jak se pak monstra pohybuji. Predem diky za odpovedi.

3.10.2021 10:12:49

Tady je to v tom kvízu na konci, někde okolo stránky 60, Monster reactions to invisible characters in doorways:

https://github.com/Sadgit-HL/Gloomhaven-2nd-printing-assets/raw/master/rules/GH_basic_questions.pdf

3.10.2021 10:29:23

Udělat to můžeš a je to dost silný, protože tím většinou vyřadíš  celou místnost z toho, aby měli akci po otevření. Většinou tam je i pár potvor s útokem na dálku, ale ty jsou často vzadu a nedostřelí přes dveře. Je to easy způsob jak na hlavně nižších levelech otevírat místnosti. 

4.10.2021 06:11:12

Ano, pravidla to nezakazují, za mě důvod, proč již tuto hru nehraji, protože toho lidi hrozně zneužívají a je mi to proti srsti :)

4.10.2021 09:20:52

Áno, presne tak to funguje. Avšak vo Frosthavene to bude zmenené tak, že enemies môžu cez neviditeľných hráčov chodiť, iba na nich nemôžu skončiť. Toto pravidlo som prijal aj do base Gloomhavenu, keďže originálne mi príde príliš zneužiteľné.

4.10.2021 12:02:44

A není v pravidlech napsáno, že pokud si neviditelný, považujeme se za překážku? Tím pádem bys do dveří takhle blokovat neměl ne? 

6.4.2022 12:06:43

Myslím, že na redditu byla k nalezení errata, která i tohle pravidlo upravovala, právě dle Frosthaven (zde můj malý skromný překlad pro naši herní skupinu):

- přitáhnou a odstrčit není povinné a je to “až do vzdálenosti X”, stejné jako ve Lvím Chřtánu 

- věc co vyndáte z pokladu si můžete hned obléct/nasadit i když je přes limit. V příštím scénáři už zase dodržujete limit předmětů 

- LoS - linie výhledu je z libovolného bodu obou hexů, ne pouze z rohů 

- pokud Vámi vyvolaný pomocník nemá žádný focus, nepohnul by se, může se pohnout směrem k Vám “Pohyb+0” 

- Výhoda pro tažení modifikátoru - Pokud vytáhnete “rolling modifier” (karta se šipkou) taháte dál a dál dokud nemáte dvě karty bez šipky a ty se vyhodnotí plus celý ten řetěz těch se šipkou 

 - všichni mohou procházet neviditelnými postavami, už to nadále nejsou překážky v pohybu, nemohou na nich zastavit 

- všechny příšery, i přivolané, dropnou money 

- hexy pouze s penězi jsou považovány za prázdné hexy 

- a poslední - pravidla pro domlouvání před začátkem kola byla opět utažena, pro zvýšení obtížnosti hry, tedy: - domlouvat by se mělo pouze: - činnost - tedy, pohnu se, zaútočím, ale velmi obecně - obecná rychlost - nic víc se ve víru bitvy dohodnout nedá - toto utažení šroubů má návaznost na celkovou plynulost hry

5.5.2022 08:40:39

Vybíráme z Bazaru

Jambo - jako nové, nesehnatelné!
Jambo - jako nové, nesehnatelné!
Akt. cena: 599 Kč
Končí za: 4 dny

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas