nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Forbidden Stars

Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Sci-fi
Herní kategorie: neuvedeno
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Fantasy Flight Games
Autoři: Corey Konieczka
James Kniffen
Samuel Bailey
Rok vydání: 2015
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Výklad karet - pokračuje:

Potřeboval bych upřesnit efekty různých bojových karet:

Mek Boyz / Technorváči

Protivník musí odhodit vrchní kartu ze svého balíčku boje - A teď otázka z balíčku těch 5ti vylosovaných pro aktuální boj? A poté všechny bojové symboly můžu použít pro aktuální probíhající střetnuti . Ty symboly jsou brané ty vlevo nahoře nebo i symboly z hlavního efektu karty? Pro další střetnutí kartu vracím opět protihráči a ten jí může dále použít?

Weirdboyz / Obdaření Divorváči

kdykoliv protivník získává žetony boje tak je získávám i já. Tohle platí jen pro to jedno aktuální střetnutí nebo až do konce celého boje kde proběhnou ještě další střetnutí?

Fury of the Utramar / Hněv Ultramaru

Tvůj protivník musí přehodit kostku štítu/obrany poté smím přehodit jednu i já. Pokud protihráč kostku obrany nemá můžu i tak využit efekt aspoň pro sebe a přehodit tu svou?



Upraveno autorem (porovnej)

12.3.2018 00:27:53

GeneralX

Holofield - karty co držíš v ruce už sis vzal, nemůžeš si je vzít z ruky znova do ruky, takže táhneš kartu z balíčku svých zbylých bojových karet

Armoured ADvance - prostě znovu provedeš krok přidělení ztrát, nejdív klasicky jako při normálním boji útočník i obránce si sečtou kolik mají útok, kolik obranu, porovnají si to navzájem a přidělí svým jednotkám případné zranění a pak provedou znovu to samé, tj. týká se to obou hráčů daném kole, kdy jsi kartu zahrál. FAQ jen upozorňuje na to, že to děláš ve dvou krocích, aby to někoho nenapadlo sčítat, takže například v prvním přidělení zranění způsobíš protivníkovy 2 zranění, která si musí nějak přidělit svým jednotkám a v druhém zase 2 zranění, což je rozdíl proti tomu, kdyby se udělila rovnou 4 zranění.

Upraveno autorem (porovnej)

0 | 27.3.2018 22:28:56

Další karty


Holofield emitor / Holograficky emitor
efekt karty - Vezmi si 1 bojovou kartu. - Z nevyložených v ruce nebo z těch na stole?

Armoured Advance/Obrněný předvoj
Proveďte ještě jednou přidělení ztrát
Tady mě trošku matou erata. Chápu to dobře že tohle střetnutí skončí dejme tomu 3 útokama proti spoluhráči. Spoluhráč přidělí ztráty a poté si udělí další 3 útoky.

Já ztráty sobě uděluji jen jednou.
díky

Upraveno autorem (porovnej)

0 | 27.3.2018 18:28:21

Dalsi karty

Warboss - pokud tam neni uvedeno ze mas neco odhodit, nic neodhazujes.

Letz get fightinn - na kartu jsem teda nekoukal, ale myslim ze to je spravne, ze tam je kvuli lepsimu efektu potreba mit lepsi jednotku.

Psychic Lance - nevylozena karta je jedna z tech co sis liznul do ruky pro boj, ale zatim jsi ji jeste nevylozil na stul.
Vylozena karta = byla pri boji vylozena na stul

0 | 24.3.2018 08:41:23

Další karty -


Orci - doktrína

Warboss / Válečnej náčelní
snižuji cenu pořizované jednotky za každý žeton posil o 1 - Ty žetony posil musím odhodit abych měl slevu?

Orci - manévr

Letz get fightinn / do boje!
Tam se mě to zdá zvláštní v tom že když mám v kontrolovaným světě Hrdlořezi/Nobz tak tam můžu umístit až 2 Rváče/Ork boyz. a pokud je nikde nemám tak jen 1 Ork boyz. Nemělo by to být naopak?

Eldra bojová karta

Psychic lance/Mentální kopí

odhodím 1 nevyloženou kartu (ta z 5ti co zůstává na stole? dalších pět vyložených mám v ruce do boje)

speciální karta jednotek - musím odhodit jednu vyloženou nebo..

asi si pořád pletem pojmy nevyložená a vyložená..

vyložená karta je jedna z 5 co jsem si vylosoval do bojů nebo jedna ze tří co pokládám při střetu?

0 | 24.3.2018 03:24:37

karty

1. podla BBG beries z balicka ktory ostal na stole a pouzitelne su symboly LEN nalavo, ostatne nie su symboly ani.
2. pocas celeho boja, nie len jeho kola
3. MUSI = on musi, ty aj tak MOZES, aj ked on neprehodi, nie je to podmienene navzajom, to by tam bolo slovo IF, alebo WHEN (ako na inych podmienenych kartach) :-)

0 | 12.3.2018 03:37:54

jo> ano ten, co je na stole. - Wuuduu

Re> Co nepozije - paladin91

Add 1.> Jen pro úplný pochopení.. jsem asi lama :-D

Balíček co zůstal na stole je těch 5 do hry.. nebo těch 5 co se nepoužijí?

Díky - GeneralX