nepřihlášený

přihlásit

registrovat

FAB: Golan '73

Počet hráčů: 2 - 2
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 200 min
Herní svět: neuvedeno
Herní kategorie: válečná
Čeština:
Vydavatelé: GMT Games
Autoři: Michael Gustavsson
Rick Young
Rok vydání: 2016
Sdílej: Facebook, Google+

Popis hry

Upravit

Staňte vrchními veliteli svých vojsk. Pohybujte obrněnými, motorizovanými či pěšími jednotkami a určete, kde se bude bojovat. Přiřaďte k bitvě bojové či nebojové útvary. Využijte rozličné události nebo zvláštní akce pro zvýšení svého úspěchu.

Hra FAB: Golan '73 je válečná hra, jejímž tématem je jomkipurská válka - střetnutí ozbrojených sil Sýrie a Izraele v roce 1973.


Příprava hry:

Oba hráči umístí své jednotky na určené herní pole a přesunou útvary z použitého inventáře spolu s novými útvary do inventáře výběru.


Průběh hry:

Základní hra trvá 9 kol, pokud není ukončena automatickým syrským vítězstvím nebo náhlou smrtí. Prvním (aktivním) hráčem na tahu je vždy hráč Sýrie, druhým (pasivním) je hráč Izraele. Na konci tahu prvního hráče se role obrátí a prvním (aktivním) hráčem se stává hráč Izraele, druhým (pasivním) je hráč Sýrie. Po skončení izraelského tahu následuje kontrola vítězných bodů a zkontroluje se vítězství náhlou smrtí. Pokud nenastalo vítězství náhlou smrtí, pokračuje další herní kolo.

  1. Kolo prvního hráče

    • Správní fáze (oba hráči): Oba hráči si náhodně vyberou z inventáře výběru určené množství útvarů/událostí.
    • Fáze operačního pohybu (aktivní hráč): Přiřazení záloh, přesun se do jiné oblasti, stavba polních opevnění, držení pozic.
    • Fáze strategického pohybu (aktivní hráč): Pohyb záloh.
    • Fáze boje: Přiřazení útvarů, určení čelních jednotek, odkrytí jednotek, dělostřelecká palba, pozemní palba.
    • Fáze reakce a průlomu (oba hráči): Pasivní hráč pohybuje se zálohami, aktivní hráč pohybuje záložními jednotkami, jednotkami označené možností využití, obrněnými jednotkami využitím zvláštní akce, průlomový boj.
    • Zásobovací fáze (oba hráči): Kontrola správy oblastí, kontrola zásobování, úprava špatného stavu a obnovy.

  2. Kolo druhého hráče

    • Probíhá stejně jako kolo prvního hráče, pouze role hráčů (akrtivní vs. pasivní) se vymění.

  3. Fáze kontroly vítězství

    • Pokud nikdo z hráčů nesplňuje podmínky vítězství, hra pokračuje dalším kolem.


Konec hry:

Na konci každého herního kola (ve fázikontroly vítězství) oba hráči sečtou své vítězné body, které získali za vlastní spravované a zásobené cílové oblasti, poté přičtou počet vyřazených nepřátelských velkých jednotek a tato skóre navzájem porovnají. Od 4. kola zobrazuje počítadlo kol rozdíl vítězných bodů nutných k ukončení hry vítězstvím náhlé smrti (pokud tedy jeden z hráčů vyhrává v danou chvíli alespoň o požadovaný rozdíl, hra okamžitě končí jeho vítězstvím).

Při standardním vítězství pak hráč Sýrie vyhraje na konci 9. kola automaticky (bez ohledu na aktuální počet vítězných bodů), pokud alespoň 1 syrská jednotka může na konci izraelského tahu vytyčit zásobovací cestu ze západního břehu Jordánu.

Autor: AJH

Vybíráme z aukcí

Alex - Buddel Company
Alex - Buddel Company
Akt. cena: 260 Kč
Končí za: 2 dny

Velké herní akce

Není zadaná žádná velká herní akce. Přidat novou.

Kalendář všech akcí >>