nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Eldritch Horror

Počet hráčů: 1 - 8
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 180 min
Herní svět: Horror
Herní kategorie: desková hra, kooperativní
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: ADC Blackfire Entertainment
Fantasy Flight Games
Autoři: Corey Konieczka
Nikki Valens
Richard Launius
Rok vydání: 2013
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Kouzla

Kouzla jsou pro mě trochu zklamání této hry. Tak například kozlo Mlhy Relehu - dobrá kartu mám a nesmím se koukat, co je za překvapení na její druhé straně. Takže dobrovolně i když nemusím a nechci se střetnu s místem. Má představa byla ta, že se střetnu s místem - ale, vůbec není lehké uspět na zkoušku (kniha). Neuspěl jsem a otočil jsem kartu a tam samé nevýhody místo nějakých super schopností! Zklamání....a to jsem měl u sebe beztvarou masku... :-)
Další kouzlo vysušení - opravdu radši dobrovolně půjdu bojovat než abych se nechal zabít touto kartou, je úplně k ničemu.
Budu rád, pokud napíšete své dojmy, protože kozla mě dost zklamala...

24.3.2016 19:46:34

VitekS + celyl

+1 uspensy vyledek? Pokud vim tak je to +1 kostka na hod.

Kazdopadne kouzla a obecne oboustranne karty mi prijdou super. Nemuzes ocekavat, ze se ti u kouzel vsechno vzdycky podari, to by byla moc silna. Tuplem s takovymi vedomostmi, jake Samanka ma v zakladu.

25.3.2016 18:19:25

kouzla

Na kouzlení pro začátečníky doporučuji Dianu( ta bývalí kultistka) její Magický grimoár přidá +1 úspěšný výsledek

25.3.2016 17:54:10

kouzla

Tak jsem teď dohrál jednu partii - předčasně ukončenou - abych se netrápil. Šmanka měla kouzla Zhmotnění a Jasnozřivost.
Zhmotnění - zkoušel jsem 3x - dvakrát jsem si nemohl nic vzít + 2 příčetnosti v háji
Jasnozřivost - zkoušel jsem 4x - dvakrát neúspěch - vzalo to z plánu 2 stopy, dvakrát úspěch - ztráta 2 příčetností a stejně jsem ve finále stopu nezískal...

25.3.2016 17:38:41

oboustranné karty

Kouzla i ostatní oboustranné karty v EH jsou super, hlavně proto že existuje víc kopíí od jedné karty (kouzla) a tak například každá kopie Vysušení může mít na zadní straně jiný efekt. Existují tak silnější i slabší kopie jedné karty, a v tom je ta krása, když při prvním použití nevíte, co vás čeká...

25.3.2016 10:22:46

celyl

Chce je to používat u toho, kdo je zaměřený na kouzlení a pokud možno mu nakoupit nebo dát od jiných vyšetřovatelů věci, které umožňují přehazování kostek při testu vědomostí.
Jinak obecně doporučuju používat i akci soustředění, kterou přinesla rozšíření, tj. kromě normálních akcí, má vyšetřovatel jako svou akci na libovolném políčku možnost získat žeton soustředění (maximálně může mít u sebe 2), pokud rozšíření nemáš, dá se prostě nahradit nějakým specifickým žetonkem. Při jakékoli zkoušce má pak vyšetřovatel možnost odhodit žeton soustředění a přehodit tak jednu kostku, žetonů soustředění takhle může odhodit víc (ale samozřejmě nikdy nebude mít víc jak dva).

24.3.2016 22:37:01

Kouzla

Tak si čtu ty dvě kouzla a přijdou mi hodně dobré. Ono taky je musíš hrát z vyšetřovatelem co je zaměřený na kouzlení. Kouzlo vysušení dokáže dát při dobrém hodu 3 a více úspěchu dá minimálně 5 zranění. Konečně kouzla jsou tady k něčemu :D

24.3.2016 20:56:07