Eldritch Horror - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 8
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 180 min
Herní svět: Horror
Herní kategorie: desková hra, kooperativní
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
ADC Blackfire Entertainment - logo
Autoři: Corey Konieczka
Nikki Valens
Richard Launius
Rok vydání: 2013
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Arkham vs. Eldritch vs. Temné znamení

Ahojky, předem říkám, ze jsme velcí fandové jak Arkhamu, tak Temného znamení. Uvažujeme o koupi české verze Eldritche. Jak moc jsou tyto tri hry podobne? Má to smysl, kdyz vlastníkem AH a TZ? Díky za názory
18.11.2015 13:01:30

nevím, jak s arkhamem,
ale s TZ si nejsou podobné téměř vůbec (co se mechaniky týče - samozřejmě, že téma je stejné, předměty, ilustrace...). Krom toho je EH nesrovnatelně obtížnější než TZ. Oproti arkhamu by prý měla být údajně odstraněna "hluchá" místa a zkrátila se hrací doba, el to nemohu posoudit, arkham neznám...

18.11.2015 13:14:36

ah vs eh
Za mě je Arkham mnohem lepší, nepřišlo mi že by měl hluchá místa, není tady ani moc karet hned se to protočí, to sice v AH taky, ale AH taky už má hodně rozšíření kde se to vykompenzuje. Po 1000 hrách AH se mi pořád neohrál ... eldrich mě nezaujal ani natolik abych měl zájem hru hrát vícekrát, hrál sem ji snad 2x. Hlavně mám dost velký odpor k mapě. Je fajn že se běhá po celé zemi ale mapa prakticky bez grafiky - to je dost velký krok zpátky proti AH kde je tolik obrázků na sobě že i když samotný podklad je ve stejném stylu docela snadno si člověk představí město (navíc OW lokace jsou také moc hezké, tady není kolem hracího plánu na desce nic na co by se dalo dívat). EH je to prostě jeden velký prázdný prostor s mapou země s několik málo lokacema. Z mého pohledu je to slabá kopie arkhamu. Ale FFG si asi řekli že do arkhamu je rozšíření už dost a chtěli začít něčím novým. Pokud máš arkham, tak to za novou hru nestojí. Je z toho vidět že to je kopie a jestli se jim kopie povedla se může lišit člověk od člověka. Dovedu si představit že se někomu líbí ale já když bych si měl vybrat tak hraju 1000x hraný arkham.

19.11.2015 16:08:01

Eldritch > Arkham
Mně se víc líbí Eldritch. Byl zamýšlen jako vychytanější Arkham, trošku jednodušší, ale s lepší hratelností a zábavností a to podle mě splňuje. Ale chápu, že když hrál někdo tisíckrát Arkham, tak se mu Eldritch může zdát jako takový "chudý" příbuzný. I když už existují dvě malá a jedno velké rozšíření a další je na cestě, takže karet i zábavy spousta.

19.11.2015 19:31:30 | Upraveno autorem (porovnej)

záleží
Arkham horror má nejlepší atmosféru a výbornou hratelnost, možnost pro hraní dokola je také výborná a je vychytaný. Nevýhodou je delší hrací doba a složitější pravidla. 100% nutností pro fanoušky HPL, pokud vásbaví AH, tak bych se rozhodně nesnižoval k Eldritch Horroru.

Eldritch Horror má hlavní výhdu vůči AH jenom v kratší době a jednodušších pravidlech pro nováčky, stejné výhody má i TZ, to je ale ještě kratší a může sloužit jako úvod do tématiky. Eldritch Horror se podle mého vyplatí kupovat, když nemáte TZ, hlavně jako naučná hra s úvodem do HPL vesmíru a kultu. Za AH zaostává v hratelnosti a komplexnosti. Na druhou stranu, pokud chcete kooperativku kterou lehce vysvětlíte, je to lepší varianta jak TZ (podle mého je TZ moc lehké a částečně mu schází herní deska, další mínus oproti arkhamu jsou TZ a EH založené více na náhodě a hodu kostek).

FINAL: pokud máte času dost a nikoho nemusíte zaučovat, tak volte AH a nezdržujte se s EH, a pokud máte možnost tak bych zkusil Mansions of madness - uchvacující

20.11.2015 11:02:15 | Upraveno autorem (porovnej)

EH že je více o náhodě než AH?
a prosim tebe...

20.11.2015 11:05:21

EH vs AH
Tak já jsem zase jednoznačně na straně EH. AH jsem hrál jen jednou a ta hrací doba byla skutečně peklo. EH mi přijde lepší po všech stránkách a hlavně je to zábavné. Málo karet řeší rozšíření a už jen s tím prvním je znovuhratelnost obrovská. Temné znamení je úplně jiná kategorie hry, nesrovnával bych to. Na tom mi výrazně vadí abstraktnost, atmosféry tam prostě zdaleka není tolik jako u AH nebo EH. Zase je to ale výrazně kratší a snadné na naučení.

20.11.2015 12:57:01

...
AH EH EH AH EH AH EH AH... koukám, že jsme se vrátili v komunikaci k opicím :-D

24.11.2015 23:45:34

Eldritch
Kolko hracov, tolko nazorov. Ja sa jednoznacne priklanam na stranu Eldritch. A to musim povedat ze Arkham bol u mna top hra nejake 2-3 roky. Mal som vsetky rozsirania (EN) a nahraty kopec hier.
Co sa mi viac paci na Eldritch je hlavne pribeh. Zbieranie Clue tokenov a pouzivanie specialnych encounterov v zavislosti na Ancient One, je genialna myslienka. Tak isto system ako funguju rozne conditions / kuzla sa mi zda byt zaujimavejsi. Arkham je stale super, ale uz sa k nam na stol nedostava ... K temnemu znameniu sa nechem vyjadrovat - sice je to to iste prostredie, ale uplne ina liga. Ten som po 2-3 partiach predal.

25.11.2015 09:07:50

takže
Elder Sign (nebo Temné znamení, jak chcete) nevlastním, ale dostkrát jsem ho hrál. je to rychlovka, ale nemá to takovou hloubku jako AH nebo EH. AH jsem hrál snad milionkrát (dobře trochu přeháním, ale je to u nás nejhranější deskovka) se všemi rozšířeními. EH mám ale mnohem radši. I když je Arkham vychytanej, je přehnaně složitej a když to učím někoho novýho, tak to trvá než pochopí boj. Arkham je podle mě o dost akčnější. Eldritch na druhou stranu je hodně příběhovej. Málo setkání? Ano, v základu je to mizerný, ale hned první malý rozšíření tam pakly karet zdvojnásobí. Když jsme u těch rozšíření, EH je má líp řešený. U Arkhamu se pořád museli zpatlávat karty do sebe a pak rozdělovat když jsme chtěli jiný, u EH to tak nefunguje. tam to nahážeš všechno a pak jen vytahuješ to co je potřeba. je tam mnohem víc atmosféry, když proti tobě stojí Yig a hledáš stopy tak se potkáváš s hadíma lidma, když Ithaca tak tě pořád pronásleduje zima a mrzneš. v AH taky něco takovýho bylo, ale spíš jen jako efekt kterej funguje celou hru až se na něj zapomene. když bylo v Arkhamu velký rozšíření tak buď se tam nic nedělo (Dunwich) nebo tam musel jeden vyšetřovatel furt běhat (Kingsport). v EH se bonusová deska vytáhne jen v tom případě, že je určitý prastarý (tomu se tam odehrávají záhady) nebo se hraje se scénářem a na desce se odehrává adventure, kterej není povinnej ale dost pomůže. takže za mě jednoznačně EH. je pravda, že brány tu jsou řešený hůř jak v AH, ale to je tak jediný

25.11.2015 21:41:34

Rinter
Srovnání ostatních a zvláště tvoje mi přijde spíše jako nadšení novou hrou - nových mechanismů než zhodnocení her jako takových. Chápu že po XYZ hrách arkhamu ti nepřijde tak dobrý jako kompletně nová neokoukaná hra plná nových upravených mechanismů a karet. Ale ber v potaz to že ten kdo se ptá nehrál arkham milionkrát jako ty.
Pro někoho kdo si koupí arkham je vše nové i tam a popravdě nerozumím tvrzením že má EH lehčí pravidla. Arkham v základu má pravidla složitá asi stejně jako eldrich, možná že dokonce i lehčí. Každé rozšíření ale přineslo několik nových pravidel a tak se hra stávala složitější a složitější si vše pamatovat. Ale když kupujete první jen základ, což určitě bude případ někoho kdo hru nehrál, tak se těžko dá mluvit o nějaké větší složitosti na straně arkhamu.
Stejně tak problémy s rozšířeníma, pro člověka co nemá všechno nebude mít problém s tím aby měnil 10 rozšíření mezi sebou, zase to vztahujete na sebe kdy máte skoupené všechno a hru ohranou.
Za mě eldrich není špatná hra ale přišla mi tak podobná arkhamu že jsem v tom viděl jen pár poupravených mechanismů z nichž některé se mi moc nelíbily. Zvláště ta mapa opravdu bije do očí ...


Nakonec asi takhle: když koupíš arkham, rozhodně vedle nešlápneš. Několik lidí ti tady napsalo že ji také hráli nejčastěji jak byla oblíbená. Jestli bude eldrich stejně zábavný to se ukáže časem po letech. U nás se taky hrál arkham skoro pořád a určitě to je nejhranější naše hra.

26.11.2015 11:37:38 | Upraveno autorem (porovnej)

Raziel
AH je rozhodně boží hra a nikdy nebudu tvrdit opak. to co jsem psal je čistě subjektivní a souhlasím, že mapa v AH je mnohem MNOHEM hezčí. já bych to osobně rozdělil tak, že EH je víc atmosferickej, AH je víc akční, možná bych i řekl, že je tam větší možnost takových těch "epických" momentů, když třeba za sestru Mary vyvraždím 7 monster na ulici bez škrábnutí a ES je takovej rychlej a lehkej. je to hodně o chuti. v naší skupině co hrajem se po EH 2 chcou pořád vracet k AH a další dva mají radši EH. takže ono to je fakt dost individuální

26.11.2015 13:20:48

E vs A
Pokud někdo píše, že je AH lepší, tak je to jen staromilství a nostalgie. (tím jen ad absurdum reaguji na reakci, že kdo má radši Eldritch, tak to žere, protože je to novinka). Cokoli nabízí AH atmosférického a přínosného, to má i EH. V EH se ti ale stane jen v minimu případů, že "nemáš co dělat". Což se v AH stává celkem často, když tě příšerky zablokují v jendé lokaci. Navíc je celý AH jen honičkou v pečetění bran, děláš furt to samé dokola s jinýma variacema. V Eldritchi bojuješ proti různým prastarým, kteří mají X záhad, které musíš řešit, navíc se losují a každá hra je jiná.B Balíček mýtů je také nastaven tak, aby vhodně dávkoval různé výzvy...

AH obsahuje spousty pravide a mechanismů, které tam jsou jen proto, aby se to nějak hýbalo, ale k hernímu zážitku přínosem nejsou - jde zejména o mechanismy příšer (pohyb, nebe, jejich limity apod. Jen to musí člověk hlídat, ale výsledný efekt by šel docílit i lépe - a to nemluvím o X výjimkách, kdy se co hýbe a kdy se co nehýbe). EH těží z toho, že je novější hrou, výše zmíněné drsnější hrany byly vybroušeny, podařilo se využít mechanismů z jiných atmosférických her i třeba v rámci Mythosu (Mansion of Madness) - například druhé strany karet s "překvapením". To je to, co dělá atmosféru... Ne to, že se nemůžu hnout, protože je v ulici silné monstrum a já musím čekat tři kola, než si budu moct pohnout statistiky hrdiny do alespoň nějaké šance na únik, nebo souboj. Nebo, že pokud jsem zraněný, tak prostě musím přes celou mapu do špitálu...

AH není ani náhodou špatná hra. Je výborná. Ale má své mouchy, a ty mouchy už holt byly po deseti letech vychytány. Každému bych proto při výběru poradil jít do Eldritche. Nabízí ten samý (velice podobný) zážitek a nabízí ho lépe, o dost lépe.

Srovnání s Elder Sign je uplně mimo, proto se k tomu nebudu vyjadřovat. To je jako srovnávat Zombie Dice a Dead of Winter. Jo, jsou tam zombíci. Ale tim to končí...

26.11.2015 14:54:34

:-)
Ve stejném duchu se vedla (možná ještě vede) diskuze Agricola vs Caverna (osvědčená klasika vs upravená novinka na léty prověřeném principu) :-)

Kurdt57: přesně jsi popsal to, co mi na AH nejvíc vadilo a jestli na tomhle EH zapracoval, tak mě to láká aspoň ho vyzkoušet. Dokonce jsem někde četl nebo slyšel, že někdo AH nemusí, ale EH má rád přesto, že jsou to dost podobné hry.

26.11.2015 15:39:48

nostalgie?
To není žádná nostalgie, já jsem nikdy nebral eldrich jako náhradu za arkham to jen vy to tady tak berete. Eldrich je prostě nová hra a podle toho ji hodnotím. S arkhamem má sice společné příběhy aodvozené mechanismy ale hraje se jinak. Já jsem taky nikdy neříkal, že je snad eldrich špatný, rád si hru zahraji znovu, ale pokud tady srovnáváme která z těch dvou je lepší jednoznačně hlasuju pro arkham.
Co se týká hluchých míst ty byly i v eldrichi, ani se mi nelíbilo jak málo se člověk může hýbat prakticky celou hru jsem strávil na snad dvou políčkách kde jsem zkošuel nějaký check a podobně a ukoly které byly někde dál jsem musel nechat na těch kdo byli blíž. Pokud byla v cestě potvora a já neměl na to ji sejmout tak to bylo o to horší. Dostat se třeba k expedici - mission impossible(sice to někdo nakonec jednou nebo sdvakrát vzal ale rozhodně to není tak že bych si tam chtěl zajít tak tam zajdu, protože ta cesta může zabrat půl hry). Taky to nekonečné vyhodnocování karet s těmi červenými symboly mi přišlo hrozně zdlouhavé a pořád dokola. A z toho točení conditionů dokola, nejdřív máš jeden, ten vyměníš za jiný, pak něco za to jiného dostaneš a pak tohle a tohle, prostě maras taky se občas na nějaký zapomnělo jak toho bylo tolik. Ze začátku to byla sranda jak se ti stávalo pořád něco horšího, ale jak už se odjelo pár kol a začalo to znova tak to bylo "panebože opruz".
Boje s monstrama skoro nebyly (tuším že jestli jsme za celou hru měli 5 bojů tak to bylo moc) většina se potvorám snažila vyhýbat protože jsou dost silné a hodně trvá nějakou zabít, v arkhamu je to easy bud ona zabije tebe nebo ty ji ... občas možnost utěku ale to byla spíš sebevražda.

Asi bych přidal více postřehů, kdybych si zahrál hru znovu je to přece jen už nějaký čas zpátky co jsem ji hrál a tak si na víc asi nevzpomenu.

Nakonec ano eldrich je dobrá hra, ale není tak jak FFG avizovali, a rozhodně není bez chyb. Prostě u mě je o bod za arkhamem, přestože je novější.

27.11.2015 10:44:37

2 Raziel
Z toho co píšeš mi vychází, že jste se na hraní Eldritche snažili pasovat osvědčené postupy z Arkhamu. Zkus to mu dát jeětě šanci ideálně v jiné herní skupině a uvidíš, že všechno co říkáš proti Eldritchi jsou věci, které řeší to, jakým způsobem hru hraješ. Viz stížnost na expedice. Expedici nepotřebuješ k vítězství. Je to něco navíc, co můžeš dělat a v důsledku ti může pomoct. Jsou na odlehlých místech, proto to jsou expedice. S novými rozšířeními se uplatnění expedic dramaticky zvedlo... U potvor je naprostá výhoda, že jim dáš zranění a to jim zůstane. Takže i slabší postava na boj má šanci během dvou kol s tím něco udělat/pomoct skupině. V Arkhamu šlo většinou o zbytečné sebeobětování a to nemělo žádný smysl, protože ani pokus nic neřešil.

Reckoning efektů je občas více, to je pravda, ale máš popsané v jakém pořadí se vyhodnocují a přeci není problém, aby si každý hráč ty svý 3-4 prošel. Nevim no, je to úkon, ale zase s jasným přínosem pro atmosféru. Jinak možnosti pohybu jsou IMHO lepší, než v Arkhamu. Tam stačí mít pomalou postavu a si rád, když přeběhneš ulici. Tady stačí dobře plánovat a během dvou tahů jsi skoro všude. Navíc je X efektů, které tě mohou kamkoli přepravit.

Jinak samozřejmě to nikomu neberu, někomu se Arkham může líbit pocitově víc. To ale nemění nic na tom, že sečteno a podtrženo, je Eldritch vývojově dál.

27.11.2015 12:13:47

Díky za názory
Děkuji všem za spoustu názorů. Rád bych se zeptal ještě na jednu věc. Když vlastníme AH (který je u nás doma jedním z favoritů) má smysl kupovat i E? Je to natolik rozdílné, aby se to vyplatilo?

27.11.2015 15:14:28

Jilut
Já měl Arkham. O Eldritchi jsem vůbec neuvažoval. Pak jsem udělal chybu, že jsem si Eldritch jednou zahrál a od té doby jsem Arkham nehrál...

Podle mě nemá moc smysl živit obě hry, protože jsou principiálně dost podobné. Ale i z níže uvedené diskuze je znát, že někomu je bližší Arkham a někomu spíš Eldritch.

Takže doporučuji vyzkoušet a uvidíš sám.

1.12.2015 09:34:24

Viz Kurdt57
Souhlasím, taky bych nechtěl mít obě. Kamarád má Arkham a občas ho zahrajem, ale sám za sebe jsem rád, že mám doma Eldritch, který je prostě lepší.

1.12.2015 10:48:38

Jilut
Myslím že eldrich se neztratí pořád je to propracováná atmosférická hra jako arkham a pro každého je změna vítaná, čím více her hraješ, tím více jsi člověkem... nebo to přísloví bylo jinak ? :) I když hry staví na podobných principech dá se říct že jsou rozdílné a alespoň se vám arkham neohraje. Ale záleží na povaze, já nikdy nepřestal hrát starou deskovku jen protože vyšla nějaká nová třebaže se mi zdála lepší než jiná, dost her má podobné principy, zvlášt eurovky. Pokud mě hra baví, hraji ji opakovaně. Problém u mě jsou hry které trvají krátkou dobu a hrají se často. To pak hraju každý týden třeba několikrát a za chvíli toho mám plné zuby a nevrátím se k tomu ani po delší době. To mě ted napadlo že je vlastně případ Elder Sign - rychlá jednoduchá hra, třebaže dobrá a zábavná hráli jsme ji hodně často, navíc je opravdu snadné ji vyhrát, myslím že z těch XYZ her jsme prohráli jen jednou a to tím že to přišlo tak prasácky, že se to nedalo zachránit.

2 kurdt57: Nesrovnávám hru s arkhamem, jen sem vyzdvihl co se mi na ní nelíbilo, přestože se mi jako arkham style deskovka líbí.

1.12.2015 11:10:00

....
Pokud hraješ často, tak obě asi uživíš. Je to změna... To je fakt. :)

Já se k tomu dostanu jednou za čas, takže mi stačí jedna a volba padla na Eldritch. Celkem jednoznačně... Temné znamení mě nikdy nechytlo.

1.12.2015 11:46:29

AH x EH
Máme AH i EH, ve zkratce: Nejprve jsme měli AH (+ DH a PTF), pak jsme dokupovali EH (+ MoM, FL, SR). AH hrajeme když si chceme pořádně zahrát, věnovat tomu čas a sílu, hrajeme třeba o víkendu od 6 do půlnoci, kalíme do toho škopky, nespícháme, užíváme si atmosféru. EH nevyžaduje tolik soustředění a času, takže ho rozehrajeme třeba v neděli odpoledne, jen tak, za 3 hoďky hotovo, spokojenost.

9.1.2016 21:12:18

EH - TZ
Neda mi, musim sa pochvalit. Na vcerajsom hernom vecierku 11 rocna vnucka odmietla hrat TZ- zahrajte nieco poriadne - vsetkych nabudila , musite hrat Eldritch ! Neuveritelne ju to bavi . Nakolko sme tu hru s novacikmi nedohrali do konca / poznate to, eurohraci.../, vnucka bola taka rozhorcena, ze som jej musel slubit, ze dnes s nou jednu kompletnu partiu odohram.

17.12.2016 08:43:38 | Upraveno autorem (porovnej)

A je to tu zas - AH nebo EH?
Ano, vím, že už jste to probírali, ale já jsem stále bezradný.

Jsem nakloněný EH, protože hru na 6 hodin (bohužel, já si je užívám) pro mě nemá cenu vlastnit. V Mythosu jsem nováček, ale zaujal mě. Už jsem pořídil Temná znamení, ale nesplnila má očekávání (a proto šla zas pryč). Vím, že záleží na konkrétních hráčích, ale pro mě to bylo jen yahtzee s obrázky, atmosféra skoro žádná.

Nehráli jsme ani jednu z her, já mám komplexní hry rád, ale v zájmu skupinky jsem nucen dělat ústupky, EH je přitažlivější délkou. A také mapou světa. (hry s pohybem po mapě světa z nějakého latentního důvodu zbožňuji) (Málem jsem kupoval Fortune and Glory...)

Dá se do EH (bez rozšíření) zažrat stejně jako do AH? (slyšel už jsem dost legendárních historek). Nebo mi doporučujete opravdu AH?

Jde mi o amerithrashový zážitek. Radši si budeme připomínat, jak nás poslední rituál všechny zabil, protože novinářka místo nalezení potřebného grimoáru zabloudila (byť to byly dva hody kostkou), než se vytahovat, jak naše promyšlené kalkulace při nákupu kartiček zajistily vítězství. (byť to byla směna okultních předmětů u tajemného obchodníka) - jestli mi rozumíte.

(mimo: Ač je to něco zcela jiného, líbí se mi Betrayal at House on the Hill. Přesně odtud mám zážitek, jak mí kamarádi zmizeli v pekelném ohni a já těsně doběhl k otci Reinhardtovi a stačil mu předat poslední součást k provedení zaříkávání, kterým peklo uzavřel a zachránil nás. Cheesy hláška: "It was a helluva trip, Father" included. Jenže to jsem hrál s cizinci. A moje skupinka angličtinu nerada.)

EDIT: překlep

12.1.2017 17:45:36 | Upraveno autorem (porovnej)

Wee Free Gamer
No nepřijde mi že by byl Arkham ve stejným počtu lidí delší než Eldritch, to spíš Eldritch se může táhnout, protože je tam víc možností co ve svém tahu provést navíc tam může být prvním hráčem kdokoli, takže se dá líp naplánovat nějaká souslednost akcí u víc lidí a to zas nějaký čas sežere než se to domluví. Eldritch je líp vymyšlený a je jednodušší na naučení pravidel, Arkham je má blbě napsaná a je tam spousta drobností, na který lidi zapomínají nebo je můžou hrát blbě a i herně tam jsou třeba lokace kam v podstatě nemá člověk během hry důvod chodit a zůstávají nevyužité, což není zrovna ukázka dobrého designu :). Eldritch je i lépe příběhově postavený, získávání stop je podložené příběhovými texty, které se liší podle Prastarého, tím má hra s každým Prastarým jinou atmosféru, což je fajn. Je tam i dobré využití oboustranných karet, celkově je tam nutnost ještě více spolupracovat a plánovat než u Arkhamu. Ale u mě to stejně vyhrává Arkham díky atmosféře, ta stísněnost města, to že přes nestvůry se člověk musí proplížit nebo probojovat jinak ho odříznou a celkově pro mě rychlejší odsýpání jednotlivých tahů, asi těžko to popsat ale má to pro mě lepší atmosféru zmaru a bezmoci :)
Jinak pokud jen základ, tak u Arkhamu dostaneš řekl bych víc karet střetnutí a dalších věcí, takže se to pomaleji ohraje, ale obojí bych nechtěl hrát bez rozšíření, u Eldritche je docela zásadní Forsaken Lore. U Arkhamu jsou fajn Dunwich a Innsmouth, z malých asi nejlepší Lurker at the Threshold.
U mě je to tak, že rozum říká Eldritch, ale srdce dává přednost Arkhamu i přes všechny jeho nedostatky :)

13.1.2017 08:24:57 | Upraveno autorem (porovnej)

...
Mám to podobně jako Froggery. Eldritch je bezesporu herně lepší a má i našlápnuto k lepší atmosféře (díky větší tematické sevřenosti), ale je to trochu Indiana Jones.... a o toho se přece nikdy nebojíme...
Já bych chtěl, aby FFG prostě udělalo nový Arkham s eldritchovskými mechanikami... Vím, že to neudělá, protože by to bylo zneuctění kultovní hry, ale na druhou stranu by na tom určitě zase vydělali...
Takže mám obě...

13.1.2017 11:57:08

Vybíráme z Bazaru

Dungeonology KS  - gameplay all in - megasleva
Dungeonology KS - gameplay all in - megasleva
Akt. cena: 4444 Kč
Končí za: 10 dnů

Offcanvas