Dungeons & Dragons: Legend of Drizzt Board Game

xxxxxxxxoo hodnoceno 54x (Seznam vlastníků)

Dungeons & Dragons: Legend of Drizzt Board Game - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 5
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: kooperativní
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Wizards of the Coast
Autoři: neuvedeno
Rok vydání: 2011
Sdílej: Facebook

Druhý scénář, dva dobrodruzi

Autor: Micc | 1 hodina 15 minut | 8.11.2011 | 1

Hra: Dungeons & Dragons: Legend of Drizzt Board Game

Hráči: Micc a 1 neregistrovaný

Dnes u nás proběhla první hra dvou hráčů - já coby chrabrý Wulfgar a můj syn v roli Drizzte.

Do jeskynního komplexu nedaleko kýženého vstupu do Mitrilové síně vstoupili oba hrdinové s úsměvem v ošlehaných tvářích. Vždyť co by mohlo zastavit ďábelsky rychlého temného elfa a až nadlidsky silného barbara z Planin ledového větru? Zejména Wulfgar se dnes cítil neporazitelný - vždyť ho na rameni tížil mocný Aegisův tesák a v brašně nesl něco léčivých bylin (domníval se že je použije spíše pro subtilnějšího drowa než pro sebe). Ještě netušil, že více se mýlit nemohl. Prvních několik úseků jeskynního komplexu prošli ve znamení příjemné rutiny - prozkoumat novou část podzemí, poměrně snadno si poradit s několika prvními nepřátely, jimiž byli chabí gobliní pěšáci. Pak ale oba hrdinové šlápli do roje pavouků a i když se jim poprvé podařilo si s otravou snadno poradit, díky opakované aktivaci steného typu nepřítele v tazích obou hrdinů měli vzápětí jed v žilách znovu, tentokrát se jim nepodařilo vyléčit tak snadno. Kromě toho se objevilo několik nepříjemných encounterů a pár obtížnějších neprátel. Každé jednotlivé hrozbě by naši přátelé čelili snadno, ale znáte to mnoho lovců zajícova smrt. Kromě toho Temp odvrátil od Wulfgara svou tvář a já jsem pojal podezření ža na kostce přibylo více čísel s velmi nízkou hodnotou (2-5). Ač se mocný barbar oháněl kouzelným kladivem jako o život, zasahoval jen ošidné stíny místo svých nepřátel ale sám se stával snadným terčem agresicních monster. Když dobrodruzi konečně objevili rozbité dveře vedoucí do prastarého trůního sálu, nezbýval již žádný Healing surge a Wulfgar měl 6 zásahů. Z temnoty mitrilové síně na něho navíc vyřítil gobliní šampion, který ho ve dvou kolech připravil o další 4 životy. Další život mu ubrala nepříjemná kletba. Zároveň Drizzt vycítil, že se něco změnilo... do podzemí vstoupil Artemis Entereri ! Hrdinové zatím vyčistili trůní sál od monster, která se v něm za léta zabydlela a nalezli ztracenou korunu klanu Válečného kladiva. Pak bok po boku vyčkávali v temných koutech příchodu zručného zabijáka.

Události pak dostaly prudký spád a závěr hry jakoby vypadl přímo z knih o temném hraničáři. Wulfgar zaútočil jako první a zasadil Entererimu úspěšný úder. Jeho bojový zápal ho však přivedl příliš blízko záludného zabijáka, který mu v zápětí zasadil smrtící bodnutí kouzelnou dýkou (tím si vyléčil své zranění). Ve znovuztichlých prostorech Mitrilové síně tak proti sobě stanuli dva nesmiřitelní zkušení bojovníci - nezraněný a domýšlivý Artemis Entereri a klidný drow Drizzt Do´Urden. Temný elf zaútočil a oba jeho scimitary našly svůj cíl a nájemnému vrahovi přibyly dva šrámy. Pak opět přišla ke slovu zabijákova upíří dýka a on částečně zregeneroval. Naštěstí elfí čepel Twinkle uchránila drowa před plným zásahem. Následoval smrtící tanec, ve kterém Drizzt předvedl Entererimu své bojové schopnosti v plném rozsahu, Nejprve zavířil čepelemi ve dvojitém úderu a 4 body zranění narušily Artemisovo soustředění a při protiútoku minul (to jsem si trochu nadsadil, žádný takový efekt dostupné schopnosti nemají, prostě mu to nepadlo). Následně hraničář zahalil zabijáka koulí temnoty a získal tak o pohyb výhodu. A konečně drow předvedl své úžasné pohyby v Hadím tanci, kdy se vždy po seknutí čepelí bleskurychle vzdálil od krvácejícího vraha, který tak nemohl použít své obávané dýky a musel se spolehnout na dlouhou šavli. Drizzt sice musel v průběhu souboje díky nastřádaným zkušenostem odvrátit několik nepříjemných encounterů, ale v souboji na meče měl převahu. Artemis však bojoval zkušeně a ani on neminul při svých útocích cíl a Drizzte dělily od prohry pouhé dva zásahy (a zkušenosti došly, nevhodný encounter v dalším kole už mohl být osudný). Hod kostkou...oba jsme na ní viseli pohledem v napjatém očekávání a .... zasvištění kouzelné čepele Icingdeth s hodem 19 (+1 damage) zajistilo vítězství dobrodruhů nad hrou. Uff, ale ten konec byl fakt vo nervy. A o Wulfgara strach nemám, ten nezůstane mrtvý dlouho, již předvedl že se dokáže dostat zpět i z Propasti a tak bude na příští dobrodružství nachystán i se svými společníky.

Odehráno v: Praha (Okres: Praha)

Komentáře

Micc

sorry
ahoj, taky skousim tuhle hru bude tu ces0y prakladk

13.2.2012 21:28:03

Vybíráme z Bazaru

Kinghill CZ (Kickstarter Edice)
Kinghill CZ (Kickstarter Edice)
Akt. cena: 890 Kč
Končí za: 14 hodin

Offcanvas