Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 4 |
Doporučený věk: | od 13 let |
Herní doba: | 120 min |
Herní svět: | Fantasy, Období kolonizace |
Herní kategorie: | kooperativní, strategická |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | Fox in the Box & REXhry Greater Than Games, LLC Lacerta |
Autoři: | R. Eric Reuss |
Rok vydání: | 2017 |
Sdílej: |
Objevitel skrytých cest
Ahojte, prosím osvětlení zvláštní schopnosti “CESTA SE OTEVÍRÁ” s promo 2 pravidly, kde se konkrétně píše: použitím této zvl. schopnosti pro propojení území s oceánem, se stane toto území pobřežím. Na kartě ducha je u tohoto pravidla psáno “kdykoliv v rámci kola, …, mezi jednotlivými akcemi můžete tuto volbu změnit, tj. zvolit jiná dvě území.“ možná hloupá otázka ale přesto: pokud propojím území s oceánem a stane se z něj mokřad, tak na jakou dobu? Pokud je zde má přítomnost? Nebo Dahani? Či kolonizatoři? trošku bych to potřeboval vysvětlit prosím. Stejně jako už jednodušší otázku. Fáze růst - poslední chlívek “+1 přidání přítomnosti kdekoli”. Je tím tedy míněn i oceán? Díky za odpověď. Krásný den
Martiner♾
Tady dyžtak na porovnání anglická karta: https://boardgamegeek.com/image/5907002/spirit-island-promo-pack-2. Změnu těch propojených území můžeš v tom tahu udělat jednou a týká se to myslím jen pro ten daný tah.
A na moře samozřejmě nemůžeš umístit přítomnost. V angličtině je jasně zmíněno slovo Land (viz ona karta). Bohužel překlad prom se až tak nepovedl, jsou tam i nějaké chyby, které se tu už řešily.
- - -
píšu o (nejen) sólohraní deskovek: www.instagram.com/solo_boardgaming
Ta území spolu sousedí, dokud máš v obou přítomnost a nerozhodneš se využít tento efekt k vytvoření jiných sousedních území, pokud by nějaká akce tvou přítomnost z nějakého z takto použitých území dostala pryč, tak po jejím vyhodnocení přestanou být ta území sousedící.
Ne, do oceánu takto přítomnost přidávat nemůžeš.
@Froggery Máš pravdu, jsem to zkoukl moc rychle.
- - -
píšu o (nejen) sólohraní deskovek: www.instagram.com/solo_boardgaming
Díky. Teď je mi to docela jasné. Musím teda ale říct, že věta z návodu: “použitím této zvl. schopnosti pro propojení území s oceánem, se stane toto území pobřežím.”, mi fakt zavařila mozek. Nechápu ani jak se tohle dostalo do překladu pravidel, když v originále nic o oceánu a mokřadech není. Ale ještě jednou díky. Jinak absolutní TOP duch.
Martiner♾
@Martinero tak pořád je možné dostat svou přítomnost při hře s duchem Oceánu do území oceánu efektem nějaké karty a pak pokud s ním vytvoříš svou schopností nějaké sousedící území, tak je bráno jako pobřežní i když je ve vnitrozemí. Toto je právě zmíněno jak v originálu pravidel tak v překladu.
@Froggery Aha…, jasně chápu. To dává smysl. Teď už mi to vše zapadá…
Martiner♾
U Nenasytného sevření vln je v růstu napsáno: “Přivolání 1 přítomnosti do každého oceánu”, můžu tedy přivolat přítomnost Objevitele skrytých cest? A následně to kombinovat s Objevitelem skrytých cest pomocí “Cesta se otevírá”, kdy prohlásí, že dané vnitrozemské území sousedí s právě s oceánem kde má díky předchozímu kroku přítomnost, stane se tedy pobřežním územím. Nenasytné sevření vln sem pak tedy může umístit svou přítomnost, protože je to pobřeží. Je to takto možné?
Růstem tam cizí přítomnost nedostaneš, oceán se stává mokřadem, (Neznam český překlad), pro moci, takže bys tam musel dostat tu přítomnost přes nějaký efekt moci a pak by to fungovalo.
Ono tuším, že je obecné pravidlo, že pokud není více upřesněno, tak pojem přítomnost se váže vždy na ducha, který danou akci vykonává.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Kočičí klub
Akt. cena: 303 Kč
Končí za: 4 dny