Dorn - Výprava za Bránu Osudu

xxxxxxxxoo hodnoceno 240x (Seznam vlastníků)

Dorn - Výprava za Bránu Osudu - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 6
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: ALTAR
Autoři: Filip Kozák
Jan Drevikovský
Kryštof Kozák
Rok vydání: 2006
Sdílej: Facebook

Dva dny a dva různé scénáře. Den druhý

Autor: Dave_Jame | 2 hodiny 0 minut | 11.8.2012 | 1

Hra: Dorn - Výprava za Bránu Osudu + Dorn - Kostějův věčný návrat

Hráči: Dave_Jame a 3 neregistrovaní

Druhý den se náš nový hráč opět dožadoval Dornu, že ho hra baví a chce si ji vyzkoušet. Tentokrát jsem si ale prosadil že pána Dornu hrát nechci. Tím pádem tento úkol padl na jediného dalšího člena naší čtveřice, který s touto rolí měl alespoň nějaké zkušenosti.

 

 

 

Los zvolil za Pán Dornu opět Zorkala

 

 

 

Na straně hrdinů se tentokrát setkaly

 

Eleanor, Cedrik, Kaerdrak, Riel a Ragnar. 

 

 

 

Pán Dornu nezačal svou hru vyloženě špatně. během druhého tahu si splnil úkol Mstivý přesun, a tím si v bažinách udělal celkem solidní útočný potenciál, navíc se jeho upír začal rychle blížit k této oblasti z jedné z dalších stran strany. Pod Ragnarovím vedením se však hrdinové nezalekli a v úzké uličce zvolili obrané postavení, V čele stál Ragnar, který byl díky své schopnosti šerm schopný během jednoho kola zabít upíra bez pomoci dalších hrdinů. Za něj se postavila Riel aby mohla podporovat obě fronty. Celou formaci uzavíral Kaerdrak s Cedrikem. Cedrik připravený se svými dvěma bloky a Kaerdrak se schopností se léčit.

 

Příští dva tahy se strhla krvavá bitva, Hodně hrdinů krvácelo, a nejvíce z nich Kaerdrak, který si ve prospěch cedrika zvolil méně výhodné postavení. Ragnar se musel krom upíra vypořádat navíc ještě s kultistkou, kterou si Pán Dornu vyvolal. 

 

Na konci druhého tahu boje však proti hrdinům zůstal stát jeden osamělý stín a kultistka, která nemohla sesílat oblak smrti. Pán Dornu však vytáhl svou první tajnou zbraň a zahrál Posily ze Zásvětí. Los mu přál a vytáhl si mumii. Chudák Riel skončila po tomto tahu s posledním životem a neschopná útočit. Situaci však bezproblému vyřešil Ragnar svým požehnáním. Donutil Mumii a Kultistku zaútočit na jejich pohůnky, a pak se sám vrhnul na osamocenou kultistku. Cestou se mu navíc podařilo získat svitek ohnivého dechu, a k nevoli Pána Dornu, postoupil o jednu úroveň.

 

Kaerdrak s Cedrikem si mezitím poradily s Mumii, Cedrik sice kvůli tomu musel odevzdat jednu kapku Pánovi Dornu, kvůli vyvolání přítele, ale vydělal si tím 2 zkušenosti. Reil mezitím šla navštívit vědmu.

 

V tuto chvíli se do hry konečně zapojila Eleanor, která si ze začátku hry plnila úkol Výzva samoty, a pak se přes opuštěné doly a portál vydala do útrob Dornu. 

 

Pán Dornu však nenechal hrdiny si oddychnout příliš dlouho. Postavil si v kryptě vyvolávací totem, a hrdinům bylo jasné, že musí zasáhnout rychle, nebo jim v té oblasti vznikne nepřekonatelná překážka.

 

Ragnar se opět rozhodl trošku zariskovat a spolu obětovat jeden svůj život a jeden život Eleanor. Použil svůj svitek ohnivého dechu, i když jím zranil i Eleanor. Přesto se to ve výsledku vyplatilo. Společnými silami pak zabily Kýl lodi smíchů a jediný nebezpečím zůstala flétna tisíce mladých. 

 

Pán Dornu si sice vyvolal díky flétně jednu silnou nestvůru, ale na začátku tahu hrdinů použila své požehnání Eleanot, a veškeré jeho snahy poslala zpět na začátek. Díky štěstí v kartě pokladů se navíc Cedrikovi podařilo dostat včas k flétně a zabít ji. Navíc se díky tomuto činu Cedrik dostal na druhou úroveň. To způsobilo nevídanou euforii, protože toto se nám v našich hrách ještě nepovedlo. 

 

Pád obou totemů byl zlomový bod, od kterého hra pro Pána Dornu skončila. Sice se ještě pokusil vyvolat pár démonů a poslední totem (tentokrát na opačné straně mapy). Ale obranný potenciál který měla kombinace Cedrika a Ragnara se mu nepodařila překonat. 

 

Čtveřice hrdinů se spolu s jedním artefaktem vydala k Temnému chrámu. Kde si takticky odchytávali silné nestvůry, ať si je vyvolal pán Dornu dobrovolně, nebo musel kvůli zvednutým artefaktům. Eleanor mezitím vzala Sekeru a dala Pánovi Dornu najevo, že jeho totem nemá budoucnost. Sice se jí nepodařilo zabít totem samotný, ale v jeho okolí už toho po jejím zásahu moc nezbilo.

 

V tuto chvíli měl už Ragnar, Cedrik a Eleanor 3tí úroveň. Riel se dokázala posunout na druhou, a jediný Kaerdrak byl stále na první. Pán Dornu si dal noví cíl, že nesmí nechat Kaerdraka za jakoukoliv cenu postoupit. Na což se hrdinové rozhodly, že když je tedy ubohý Kaedrak tak na nic, bude to právě on kdo dá Zorkalovi poslední ráno. Dva tahy se spekulovalo s útoky než nakonec Pán Dornu utekl do jednoho z koutů svého trůnního sálu, kde svedl poslední souboj s Kaerdrakem vybavený všemi artefakty. Nutno říct že všichni svůj malý soukromí úkol splnily. Kaerdrak jako jediný zůstal na první úrovni zatím co všichni ostatní už měli 3tí, přesto se právě on mohl pyšnit titulem Zorkalobijec.

 

Ikonou celé hry se pak stal Cedrik. Protože to byla naše první možnost ho vidět v jeho plné síle.

 

 

 

Hra tedy skončila vítězstvím hrdinů, když zabili Pána Dornu, navíc bez ztráty jediného člena, ale několikrát mělo hodně z nich namále.

 

Odehráno v: Zlín (Okres: Zlín)

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Pán prstenů: Karetní hra - Návrat do Temného hvozd
Pán prstenů: Karetní hra - Návrat do Temného hvozd
Akt. cena: 400 Kč
Končí za: 10 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas