Descent: Výpravy do temnot (2.edice) - Labyrint zkázy

xxxxxxxxxo hodnoceno 81x (Seznam vlastníků)

Descent: Výpravy do temnot (2.edice) - Labyrint zkázy - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Rozšíření pro hru: Descent: Výpravy do temnot (2.edice)
Počet hráčů: 2 - 5
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
ADC Blackfire Entertainment - logo
Autoři: Adam Sadler
Rok vydání: 2013
Sdílej: Facebook

Megakampaň II 10

Autor: Lehino | 23 hodin 55 minut | 27.8.2018 | 0

Hra: Descent: Výpravy do temnot (2.edice) - Labyrint zkázy

Hráči: Lehino, NO_NORMAL, Rask a 2 neregistrovaní

Do 10. dobrodružství naší druhé MEGAKAMPANĚ byli vylosováni: zbrojíř-čaroděj Krutzbeck, opět Ispher, ale tentokrát bylinkář, který toužil očistit svou památku a své jméno, Arvel stínošlapka a mistr Thorn geomant. VZ krom základního balíčku č.2 nasadil karty intrik lorda Mericka.

Hrdinové se vypravili prozkoumat trosky města Sudanye. Hned v úvodu v ZRÁDNÉM ŠEPOTU se snažili zachránit zajatou ženu před gobliny. Zkušeně se snažili zablokovat cestu, když kromě sebe ještě na zablokování vyvolali žetony podoby (další trpaslíky) a kameny. Jenže při útoku Arvel na gobliny padly missy a goblinům slušné obrany, takže se podařilo zabít jen 5 goblinů a zbytek se prosmýkl a díky zvýšení rychlosti o 2 (Krutz se sice snažil a jednou nadvakrát uspěl) a zajatou ženu poponesli do půlky. A přicházejí další a další goblini, kteří ji následně pomocí dalšího zrychlení odnesli až k východu. Hrdinové vyhodnotili, že už nestihnou všechny gobliny pobít a tak sezbírali aspoň všechny poklady.

Družina chce vypátrat onu ženu, která má být místní mocnou kněžkou a tak se vypravila do questu HLEDÁNÍ PŘEDPOVĚDI. Berou poklady, pobíjejí šouravé kolose (Krutzbeck) i šamany a na konci 4 kola ji osvobodili – 8srdcí. Dosbírali zbytek pokladů a odešli, když měl VZ 9 srdcí.

Vzali poklad, který se snažil utéct (plenitel) a pak už se střetli s celou armádou nestvůr. Bojovali krom plenitelů a zombií i s posilami 2x krysí hejna a medůzy. Soustředěnými utoky padla nejdřív Serena, následně Krutzbeck a pak Arvel a ti už nevstali, protože u nich zbyly nestvůry. Nicméně Isper s Thornem proklouzli vpřed, cestou sbírají poklady a Splig před nimi nakonec úplně utekl a zajatkyni tam zanechal (VZ tím získal kartu Spligova pomsta). Když už nestvůry za nimi vyrazily, tak Isper popadl zajatou ženu a útěkem ji zachránili.

Dále hrdinové vyrazili do zvěsti STRÁŽCI DEEPHALLU. Postupují pomalu a rozvážně a raději hned pobili blízké zombíky, kteří se sice vrací, ale daleko. Pak už se soustředí na kněze. Sice padla Arvel a po ní dvakrát Isper, ale díky tomu, že dva průduchy byly opravdu nejdál, tak je VZ nestačil všechny obsadit. Krutzbeck sice stále háže missy, ale i přesto postupně pobili kněze a měnivce. Isper sice dostal výbušnou runou za 4zdraví, ale když pobrali poklady, z nichž jeden byla tajná chodba do zbrojnice, kam ani nešli, ještě pobili zombie a tím vyhráli.

Následovala další zvěst SlUŽEBNÍCI TAJEMSTVÍ. V obchodě si Isper vybrečel železnou válečnickou sekeru a čarodějnickej trpaslík ukázal svou hamižnost zkonfiskováním talismanu štěstí (proti testům VZ na získání bodů pohybu) a prstenu odolnosti prý na iluze. Rozhodli se rychle pobít ferroxe, takže se probili přes gobliny díky Isperovi, ale ferroxe dostali jen dva. Ti druzí dva se zrychlili a rozběhli se do stran extrahovat. Hrdinové je nejprve zkoušeli zastavit, ale brzy změnili plán a sbírali poklady a jeden museli zase chytat a zabít. Jakmile získali poklady, tak už ale na ně začaly chodit krvelačné opice a Isper 2x padnul. Až když navíc Arvel vyvolala kostěné hrůzy, tak se bez naděje na úspěch hrdinové vzdali a VZ si dobral karty a žetony.

Dalším dobrodružstvím bylo BĚSNĚNÍ BOUŘE. Ale ještě po cestě našla družina truhlu a v ní Plášť mlh, který si vzala Arvel. Všichni se hned u jezírka napili a stali se ocejchovanými, jenže pak nastal problém s únavou a tím pádem se zdravím. Běsové, kteří se všichni hned vrací, chrání ettiny a navíc Arvel 2x těsně nedostřelila a Isper minul. Nejprve tedy padnul Krutzbruck a po něm hned Arvel. Nato se konečně trpaslíkovi podařilo sejmout lorda ettina, jenže to se útoky zaměřily na Ispera a pak na Thorna a všichni ztratili cejch. Běsové jsou stále pod velením, takže vše trhaj a smlsli si nyní na Sereně. Hrdinové se pokouší vstát, ale jsou všichni k zemi zase sraženi a pak zas znovu. Splig si tak v poklidu došel otrávit jezírko. Arvel další kolo ustála a tak zkusila vzít poklad, jenže tam byl mimic. Následně všichni zas padli a Splig utekl.

VZ si prohlédl dva žetony, ale podle jeho reakce jsme usoudili, že nenarazil na žádný modrý žeton. Hrdinové tak zabili dva stíny, jenže pak díky kartám z 1. střetnutí nestvůry přiběhly a sesypaly se na polomrtvé hrdiny, kteří tak všicni lehli. Následně se to nestvůry snaží zopakovat, jenže tentokrát nepadl nikdo. Ovšem Krutzbruck se ale hned popravil zrcadlovým štítem a Arvel dostat mimic z pokladu. Chvilku předtím zrovna Arvel našla 1. modrý žeton a atak z ní vypadl. Na to číhal hyena Splig. Jenže Arvel našla hned další a poslední modrý žeton a pobili všechny stíny. Takže každá strana měla po 1 žetonu a nastala taktická bitva o každou píd chodby. Thorn se probil vpřed, jenže za ním chodbu uzavřely nestvůry, přes které se zbytek družijníků marně puší probít. Ještě jednou se hrdinové zkusili stáhnout a následně prorazit, jenže všichni při tomto pokusu padli a Splig získal i druhý žeton a tím pádem i Rukavice nenávisti.

Vyrazili tedy SKRZ MLHU. Rozhodují se, kudy může jít bludička a zabili dva bargesty. Jenže arachnytury další cestu zablokovaly. Trpaslík následně padl a ostatní se ztratili, protože se probili jen přes jednu arachnyturu.

Do dalšího střetnutí tedy všichni hrdinové vstupují ztracení a zezadu. Přesto rychle pobili jednoho elementála a gobliny lučišníky, ale ani na jeden ze dvou pokusů se Krutzovi nepodařilo rozhodit Spliga. Splig tak načerpal první místo moci. Poté měli ještě šanci u dalšího místa, ale ani tam se Spliga nepodařilo rozhodit a získal i druhé místo. Krutzbruck pak navíc bouchnul a padnul na výbušné runy. Poté při boji ještě padla Serena, znovu Krutz a Arvel, ale poté už Splig dočerpal třetí místo energie a tím VZ vyhrál. Jediným pozitivem bylo, že Arvel získala kuši.

To už ale hrdinové museli zamířit do mezihry ŠTĚSTÍ A SLÁVA. Tím, že nestačili zahrát quest Křížové tažení zapomenutých, tak VZ získal kartu Magie zapomenutých. Hrdinové nejdřív v poklidu sbírají všechny poklady a pobili ettiny. Teprve poté Arvekl zkusila ten nejvzdálenější a otočila bílý žeton a zabila impa. Nato Krutzbruck odhalil v téže chodbě modrý čiže poplach, jenže se podařilo ettina zabít, aby se nerodili hned další. Hrdinové se dobře připravili a poplach samotný po třech kolech odhalil zbývající žetony. U Ispera byl červený, tedy další imp a vězen byl prakticky hned u východu. Nebyl už problém vše pobít a Arvel vězně bez zranění odnést.

Hned se vrhli na temné kněze, které pobili. Arvel s Isperem sbírají poklady, zatímco odvržené duše se vrhly na Serenu a druhým útokem se ji už zbavily. Zatím skrytý průchod nenašli atak museli i na druhou stranu, kde pobili i odvržené duše. Thorn nakonec průchod objevil až nalevo vzadu. Šli tedy otvírat dveře. Arvel uspěla na testy všímavosti a znalostí a Thorn vůle. Tak otevřeli první dveře, Thorn šel s vězněm otevřít druhé a ostatní začali mlátit do posledních. Ačkoliv krutz na ně udělal hrdinák, tak je zranil jen za 3 zdraví. Nakonec jim ještě musel pomoci opět Thorn a poslední dveře dobil a rozbil právě on, když VZ měl už 7kapek, čili na poslední chvíli.

Družina tedy přešla do II. aktu a raději rychle zamířila do questu STÍNOVÁ HLÍDKA. Thorn šel pro první poklad a Arvel došla pro druhý za dveřmi. Mezitím VZ stáhl své síly k jámě a zablokoval cesty k ní. Družině se na poslední chvíly podařilo přes slabší část probojovat k poslednímu pokladu přes jednoho z golemů a obejít černokněžníky a gobliny, jenže na nějaké házení lucerny už nezbyl čas a tak VZ vyhrál na 9kapek a získal Stínovou lucernu. Nicméně družina si zde vydělala 125zl a mohla jít nakupovat už lepší zbraně a vybavení.

Dalším dobrodružstvím bylo NECHŤ JE PRAVDA POHŘBENA. Soustředili se na poklady a poté hned na zlobry. Zombiím se snaží utíkat a gobliny vykrývat. Splig natahoval řetěz, ale Thorn si ho stále tahal o 2 políčka zpět, takže mu to natahování řetězu dost znesnadnoval. Nakonec to těsně Splig nezvládl, když ho dostal Krutzbeck.

Nahoře u šikmé podlahy vyrazila první Arvel, ale hned spustila past a spadla společně s Isperem i Serenou až dolů, kde se totálně rozmlátili. Následně uklouzl i Krutz s mistrem Thornem, takže k Spligovi se vůbec nepřiblížili a byli všichni rozpláclí dole. Na zrakvené hrdiny se vrhly všechny nestvůry a Splig si vesele posbíral všechny tři žetony. Hrdinům se aspoň povedlo sesbírat dva poklady, než Splig odešel.

Družina dále musela čelit nástrahám SRDCE DIVOČINY. Dvě zombie hned začaly lézt díky zrychlení a hrdinové missují anebo zombíkům zbyl dvakrát poslední život. Následně dvě zraněné vylezly a začaly lézt dvě další. Hrdinové se je sice snaží zadržet, ale arachnytury i železnáci se starali o to, aby padali i hrdinové. A tak se k zemi poroučela dvakrát Arvel a pak i Krutz a Isper. Nakonec, když bylo jasné, že neshodí žádnou, protože jí kryli železnáci, tak aspoň pobrali tři poklady. Ale nesebrali ani jednu révu.

Hrdinové se připravují, léčí a pomalu postupují vpřed a odstranují liány. Všichni měnivci naskákali do vody a VZ tak získal 8, tak hrdinové posbírali poklady a přitahují kameny arachnytury a pobíjejí je, aby je nemohl VZ obětovat za 4kapky. Goblini se nemohli 2kola dostat přes kameny, ale vyběhli na hrdiny, když Arvel padla u posledního pokladu na kletbu démona Uthuka. Goblini dostali kartou VZ čarodejnictví a sejmuli Ispera a skoro zase Arvel, kteří se vydali vpřed na keř, zatímco Krutz a Thorn se snažili zaměstnat arachnytury. Jenže tentokrát museli proti goblinům pomoci. To využila arachnytura a také se hned u vody obětovala za 4kapky. Arvel našla v posledním pokladu truhlici s železnákovou halapartnou, kterou dostal Isper a novou zbraní začal slušně krájet a třemi útoky a Arvel dvěma sejmuli keř (32zdraví) a Krutzbeck sebral artefakt Živoucí srdce.

Vyrazili tedy do DEVISOVI VĚŽE. Po cestě Arvel neuhlídala bandity a ti vyděsili zbytek družiny. Arvel zabila první nágu a Thorn zbytek. Arvel vzala první bustu a otevřeli červedé dveře a vymlátili zombie. Nato Arvel zašla pro modrou a a vymlátili zase zombie. Mezitím Thorn si pohrával se stále přicházejícíma nágama. Počkali do 10kola a vrhli se na šéfika a ve 12kole ho zabili, když předtím dokázal porazit Arvel a Ispera.

Dalším dobrodružstvím byl zase volitelný quest, tentokrát IONINA KLETBA. Arvel a Thorn pobili wendiga a vyrazili ke dveřím, ty otevřela Arvel vůlí a jdou přes kněží, které pobili a ve 4kole (4zkaženosti) vzal Thorn náramek. Arvel s Krutzbeckem pobíjejí záhrobní draky. Trpaslík vzal poklad, sice uspěl na výbušné runy, ale sejmula ho kletba Uthuka. Zombie se ukryly v kapli za dveře, takže Arvel musela dveře otevřít, než je dostali. Thorn chtěl hrdině skočit do kaple, ale byl znehybněn pavučinou. A vrhl se na něj zombík a kněží se přesně probili přes kámen a neskutečnými hody na vzdálenost 6 přesně Thorna dostali a padl. A tak už z jasné výhry hrdinů se stala výhra VZ.

Hrdinové tedy dále vyrazili za FONTÁNOU POCHOPENÍ. Na cestě potkali rytíře na souboj, kterého zkusil vyzvat na souboj Krutz, ale dostal štípačkou za 8zdraví a prohrál. Vyběhli na plenitele a vyznavače smrti a Arvel bere poklady a hledá lék. Nejprve ho nenašla a nestvůry málem sejmuly zraněného Krutze a Ispera, kteří se snaží léčit. Pak už arvel šla najisto a připravila ho pro Thorna, který Serenu očistil. Nestvůry byly pobity a o přicházejícího plenitele bylo rychle postaráno. Cestu kryjí kopie trpaslíků a kameny. Isper se cestou ještě ukájí na kamenech, aby rychleji rozdával lektvary. Dolů už sešli naprosto zdráví a s připravenými lektvárky.

Arvel otevřela vzdálenější studánku, Krutz bližší a Thorn běžel přes celou mapu na koboldy, aby na konci předvedl nádherný miss. Šamani s Raythenem a rodícími se koboldy zkusili třikrát prorazit, protože Serena od začátku čerpala vědění u studánky, ale byli vždy odraženi. Nakonec se Thornovi podařilo koboldy utepat a zarazit jejich rozmnožování a vyřídili Raythena. Takticky ještě sbírali poklady, ale Arvel zase padla na kletbu Uthuka. Našli také tajnou chodbu do zbrojnice, kde našli jeden poklad, takže celkem nasbírali 300zl. Serena pak dokončila pod ochranou kamenů a iluzí vědění a tak hrdinové uspěli.

A přišlo finále NEKONEČNÁ NOC. Na začátku jsou nakažliví červi, které se hrdinové snažili ulovit, Arvel dostala jednoho, Krutz druhého a jen lord utekl. VZ začal za černou jámou hromadit svou armádu. Isper našel zelený a pak bílý žeton a Thorn přitáhl z armády první posilu lorda ettina, kterého rozstříleli. VZ dále povolal jeskyní pavouky,mrchožravého draka a arachnyturu. Nestvůry se stáhly okolo bossů, jenže když Thorn stále někoho přitahuje, kterého následně z kamenů a imagů party trpaslíků rozstříleji, VZ zavelel k hromadné ofenzivě. Jenže Krutz hned sejmul Mericka a Thorn se soustředil na pavouky a odpálil je. Dále ještě dostal i Raythena. Arvel sice na chvilku padla, ale hned vstala. Isper mezitím zabil jeskyního pavouka zeleným kamenem a mrchožravého draka dalším bílým kamenem. Pak už se Isper pustil do Ariad, kde mu jedním modrým kamenem pomohla Ariel. Spliga zabil Krutz, když ho za 11zdraví načal hromadným útokem. Zbyla už jen Ariad a tak na ní soustředili utoky a tak z 68zdraví ji brzy zbývalo jen 4. Pak si ji vzal do parády Thorn a kameny ji protáhl jámou za 5zdraví a tím ji totálně ponížil. A tak nakonec hrdinové oslavili ve finále celkem hladké vítězství.

A tak nad starodávným městem Sudanye se rozhořel v temné noci nápis: Hrdinové zvítězili a vedou už 7-3.

Odehráno v: Praha (Okres: Praha)

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Ve svitu půlměsíce - vynikající asymetrické euro
Ve svitu půlměsíce - vynikající asymetrické euro
Akt. cena: 1100 Kč
Končí za: 4 dny

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas