Descent: Výpravy do temnot (2.edice)

xxxxxxxxxo hodnoceno 498x (Seznam vlastníků)

Descent: Výpravy do temnot (2.edice) - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 5
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
ADC Blackfire Entertainment - logo
Autoři: Adam Sadler
Corey Konieczka
Daniel Clark
Kevin Wilson
Rok vydání: 2012
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Nejasnosti a úprava pravidel

Ahoj,
chtěl bych se zepat na nejasnoti s pravidlech s výhledem hráčů a monster vůči sobě. Jde mi o ověření toho jestli pravdila správně chápeme a hrajeme tedy dobře.

1) Vidí spřátelené postavy přes sebe a mohou tedy útočit na nestvůry i když jiný hrdina stojí v přímém výhledu?
Hrajeme tak že nelze pokud není přímá viditelnost (třeba volný průstřel mezi hráči nebo specializace postavy jako je třeba u Lovce kdy může střílet přes spřátelené postavy).

2) Vidí spřátelené nestvůry přes sebe? Hrajeme stejně jako výhled u hrdinů. Tedy pokud je přímý výhled tak lze použít kouzlo nebo střílet. Pokud však není přímý výhled tak nelze.

3) Lze střílet přes velká monstra? Pokud např drak blokuje chotbu a tedy včechny políčka, tak není přímá viditelnost hrdinů na monstra za drakem (nelze střílet) a stejně tak monstra nemají přímou viditelnost na hráče (taky nelze střílet nebo jiným způsobem útočit na hrdiny).

PS.: Co říkáte na návrh a úpravu pravidel hry kdy se drak nebo jiná velká nestvůra během pohybu v úzké uličce (2 políčka) musí prosmýknout okolo hrdiny a tím pádem by jej reálně měla přitlačit na zeď. Jde o postih, který je dobře použitelný v RtL aplikaci a ztěžuje hráčům hru.

Jedná se o toto:
1) Pohyb monstra okolo hráče v úzké uličce kdy je jedno pole volné a velká nestvůra (2políčka) se okolo hráče musí pohnout směrem vpřed.
2) Hráč, okolo kterého nestvůra prochází, musí otestovat svou všímavost (tedy háže černou a šedou kostkou) a pokud neuspěje, tak je nestvůrou natlačen na zeď a ztrácí jeden bod života. Pokud uspěje, tak nestvůře uhýbá a nic se nestalo.
3) Po testu atributů nestvůra dále pokračuje v pohybu.


17.12.2018 13:13:15 | Upraveno autorem (porovnej)

Kf4st
Hrajete to správně.

17.12.2018 13:18:37

poděkování> Díky za potvrzení. - Kf4st

Úprava pravidel
S úpravou pravidel bych byl u této hry maximálně obezřetný. Každá "malá" úprava může mít, v některých scénářích, které se opírají o originální pravidla, významný vliv na vyváženost jednotlivých střetnutí.

17.12.2018 14:17:51 | Upraveno autorem (porovnej)

Děkuji za názor.> Ano to opravdu chápu, ale tuto úpravu jsem chtěl zakomponovat pouze při hře RtL aplikace kdy jsme se dostali do fáze že všechny questy jsou příliš jednoduché v důsledku téměř maximální vybavenosti postav a toho že hrajeme na jednoduchou obtížnost. Navíc mi přijde tato změna realistická a může být jakkoliv upravena (nemusí hráči přicházet o životy, ale mohou být třeba znehybněni v důsledku nárazu).

Jde mi o větší zážitek a zvraty ve hře, protože v posledních questech jsme aplikaci RtL nedali vůbec šanci a přišlo mi to velmi jednoznačné. Jediné kdy jsme měli tzv. "na kahánku" bylo když jsme hodili při hodu na útok nestvůry maximální možný počet srdcí na všech 3 kostkách (s minimálním vykrytím) a postava dostala zásah téměř do plných a tudíž skoro umřela po jednom útoku. Ale chápu že při jakékoliv úpravě a při malém štěstí (opakovaně špatné hody kostkou) lze hru úplně otočit a bude nehratelná.

- Kf4st

Kf4st
Když se ti to už zdá moc lehké je nejvyšší čas přejít na těžkou obtížnost. Tam kolikrát nevíš co dřív a ani nemáš čas na léčení...
Taky bych byl opatrný s novými pravidly. Nemá cenu zavádět něco jen do Rtl a zkušený VZ okolo tebe bude neustále a několikrát procházet, takže postovu se špatnou všímavostí utepe jen pohybem...

20.12.2018 07:34:36

Vybíráme z Bazaru

Válka v říši divů (EN)
Válka v říši divů (EN)
Akt. cena: 1500 Kč
Končí za: 4 dny

Offcanvas