Descent: Výpravy do temnot (2.edice)

xxxxxxxxxo hodnoceno 498x (Seznam vlastníků)

Descent: Výpravy do temnot (2.edice) - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 5
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
ADC Blackfire Entertainment - logo
Autoři: Adam Sadler
Corey Konieczka
Daniel Clark
Kevin Wilson
Rok vydání: 2012
Sdílej: Facebook

Dědicové krve, 2. sezení. Obléhání nebeské věže

Autor: afro-0 | 2 hodiny 45 minut | 7.4.2019 | 1

Hra: Descent: Výpravy do temnot (2.edice)

Hráči: afro-0 a 3 neregistrovaní

Den po úvodní hře se scházíme znovu, což je neobvyklé, ale je to fajn, neboť další sezení je bohužel v nedohlednu.

Minulé kolo jsem vyhrál, tudíž mi náleží právo výběru dalšího scénáře. Strategicky si vybírám tento :-) (proč? Bo získám minimálně jeden, možná dva artefakty :-) ).

Pravidlo o "domlouvání se" jen vedle sebe funguje spíše sporadicky (bo my tu hubu prostě nezavřem :-D ) a tak nakonec končí zahozené v soudku špatných nápadů.

Scénář je to náročný a má jen jedno střetnutí. Tedy hurá na něj.



"Vyspali jste se ?" Zeptala se Helena. Kněžka zahalená do zlodějské kápě.

"Ani ne" zamumlal Grisban pod vousy, majíce těžkou kocovinu. Helena jej neslyšela a pokračuje: Pošlu Vás do Bašty. Do nebeské věže. Tamní správkyně je má přítelkyně. Bude Vás očekávat. Dostala jsem zprávu od zvědů, že síly zla chystají útok na věž. Jistě chtějí mimo výhodné strategické pozice věže, získat i cenné artefakty, které ve věži střeží.

"To tam nemáš vlastní obranu?" Odsekla Jaina. "jistě že mám, avšak jen zlomek vojska, které by tam být mělo. Zbytek jsem musela poslat na východ, kde zuří bitva s nepřítelem. Budu ráda když pomůžete s obranou věže" odpověděla Helena Jaině.

"Dobrá tedy, Heleno. Vyrazíme ihned." Zakončil rozhovor Avric a pobídl Grisbana a Jainu k odchodu.

Hrdinové se vydali na cestu, jen co pobrali výzbroj a zásoby na cestu. A že cesta nebyla vůbec jednoduchá.
Po cestě potkávají zvláštního goblina, který je chvíli otravoval. Nakonec je opustil, avšak hrdinové zjistili, že se mu podařilo je okrást o část zásob (VZ +1 karta :-) ).

Pokračovali v cestě skrz hluboký les, v kterém se zamotali do pavoučích sítí. Avrica pokousal jeden z pavouků a způsobil mu otravu. "Zatracení muchožrouti" zaklel grisban, když ho také jeden z pavouků pokousal. Rozlítil se a všechny sítě rozerval. Pavouci se rozutekli.

Konečně hrdinové dorazili k věži. Správkyně je již čekala před branami. Nestihla je ani přivítat když se ozval poplašný zvuk signálního rohu. Ryhle se vydali do věže.
Po příchodu viděli v okně postavu podobnou drakovi. "Belthir, syn draka Gryvorna" Vyřkl s obavami v hlase Avric. "Musíte je udržet, než se nám podaří uzavřít bránu" Rozkázala správkyně. Bitva o věž začala.

 

 

"Ty dveře. Musíme je uzavřít." Zavelela Jaina a vyslala šíp na Etina. Dvouhlavého obra, jenž chránil zavírací mechanismy všech tří dveří. Grisban následoval Jainu a rozběhl se na obra. Zasadil mu strašlivý úder svou sekerou a sťal obrovy jednu ze dvou hlav. Etin vydal hrůzostrašný zvuk ze zbývající hlavy. Poté Hrdinským činem se pokusil Grisban Etina dorazit, jenže etin v ukrutných bolestech dokázal Grisbanův druhý útok odrazit.

Avric měl v plánu Etinův život ukončit svou palicí, jenže jeho útok se mu vůbec nepovedl a etin jeho údery bez problému kryje. (2x křížek :-/ ).

Etin zaútočil svým ostnatým kyjem. Tvrdý úder drtí Avricovy žebra. Poté Etin ošklivě raněn s obavami ustupuje směrem k chodbě pod vodopádem.

Mezitím se odkudsi rojí odporní mágové, nazývaní "měnivci", společně s vůdcem skřetích lučištníků.
Dračí syn Belthir bere Lorda měnivců do svých pařátů a letí s ním na druhou stranu věže. Co nejblíže východu. Sir Alric, mocný a nebezpečný upíří válečník se pomalu pohybuje věží vstříc východu a tím i naproti hrdinům.

Avricovy se podaří dostat se k mechanismu dveří a zavírá dveře. Bohužel se uzavírají dveře vpravo, ty co se teď hodí nejméně. Grisbanovy rudne obličej a s řevem se pouští do Etina. Trpaslíkův další úder sekerou oddělil Etinovy nohu od těla. Ten za ohromné duny dopadá na podlahu věže a trpasličí sekera ukončuje jeho život.

Z místnosti sousedící s tou, kterou hrdinové vstoupili, je celou dobu sledují šestinohé bestie s několika páry očí. "Odporní pavouci. Nesnáším je". Jen to Jaina dořekla, vyslala přesný šíp a už se jeden z pavouků svíjí do klubíčka ve smrtelných křečích. Ostatní pavouci se vrhli na Jainu která úspěšně odskakuje z pavoučího dosahu.

Dračí syn Belthir letí zpět na jeho původní místo, odkud se jako lavina řítí další a další nepřátelé. Tentokrát vlna skřetích lučištníků. Odtud přenáší upířího válečníka k zavřeným dveřím. Ten se k nim později staví a vyčkává na svou chvíli, až se dveře otevřou. Lord měnivec se mezitím skrze levé dveře řítí směr východ. Ostatní měnivci a skřeti si to pasírují směr průchod tunelem pod vodopádem skrze který vysílají první šípy a magické výstřely směrem k hrdinům. Grisban zasažen jedním z měnivcových výstřelů temné magie se rozesmál. "Tohle mě má jako zranit?" Rozesmál se, a podrbal si lehkou spáleninu po zásahu měnivcem.

Hrdinové se rozhodují, že nechají pravé dveře zavřené, aby upír Alric Farrow nemohl projít. Už tak zde mají nepřátel dostatek i bez upíra.

Hrdinům zbývá odebrat 5 žetonů únavy. "Tohle neudržíme, je jich strašně moc!" Křičí Avric a schytává skřetí šípy, zatímco se snaží bránit dotírajícím pavoukům, oslaben pavoučím jedem brzy padá vyčerpán k zemi.

"Vydrž Avricu !" Trpaslík mu běží na pomoc a zvedá ho ze země, jenže tím dává prostor dvěma měnivcům, dvěma skřetům a jednomu pavouku. Vládce Zla posiluje jejich útoky zákeřnými kartami a zesiluje účinek. Surový trpaslík ztrácí vědomí.

Jaina mezitím ve zbrojnici čelí zbývajícím třem pavoukům, jenže jí postupně dochází síly a dotěrným pavoukům podléhá.

Situace začíná být kritická. Další a další nepřátelé se ženou ze vchodu nad vodopádem, když v tom se objeví i další Etin. "Tohle nemůžeme vyhrát" pomyslí si Grisban, když jej Avric zvedá ze země.

Jaina se snaží vstát, jenže pavouci ji nenechají na pokoji a znovu a znovu jí sráží k zemi. Když už se jí podaří útokům odolat a sama se dostane k útoku, je již natolik zesláblá že není schopna pořádně zamířit (2x křížek na útok).

Hráčům zbývají ještě 3 žetony únavy, zatímco Vladce Zla ve svém příštím tahu získá poslední do potřebných osmi a vyhraje.

Hrdinové se pouští na poslední zteč. Jaina dělá z jednoho pavouka špíz, když jej protíná svým šípem.

Avric posílá do věčných lovišť dalšího pavouka a prohledává truhlici (opět křížek, tady už uznávám, že hráči dnes mají opravdu pech :-D )

Grisban jde prohledat divně vzhlížející hromádku. V cestě mu stojí skřet. O chvíli později se jeho hlava válí v rohu chodby a grisban nalézá flakónek s červeným vínem (lektvar života).

 

"Křáááp, prááásk" Ozvalo se směrem od brány. Další dvouhlavý obr nadělal z brány třísky a vrhá se dovnitř. "Na něěěěj" Křičí Grisban. Vtom přichází správkyně věže: "Ne Grisbane, to je jistá sebevražda.  Je jich až příliš. Rychle musíme se stáhnout. Věž je již ztracena".

Avric podpírajíc kamarádku Jainu už míří ke schodům do jedné z komnat. Grisban neochotně uznává, že má pravdu a následuje své kamarády.
Správkyně odkrývá ve zdi tajný průchod. "Rychle, tudy"

V jeskyních na konci chodby se sbíhají zbývající vojáci z věže a přichází na pomoc i obránci nedalekého kláštera. Společně byste již měli pozice udržet.

 

--------------------------------------------------------------------------------------

 

Vyhrává vládce zla (tedy já :-) ). Získávám relikvii Hůl stínů, Štít přízně Zoreka a dva body k tomu :-)

Grisban bere skill protiútok a Avric skill Bouře. Nakupují předměty kožené brnění pro Jainu a sekeru pro Grisbana.

 

Další hru opět vybírám já a věřím, že to bude čím dál tím víc zajímavé, jak nám budou hrdinové postupně sílit :-)
Tak zas příště napočtenou :-)

Odehráno v: neuvedeno

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Kemet: Krev a písek - Kniha mrtvých CZ
Kemet: Krev a písek - Kniha mrtvých CZ
Akt. cena: 900 Kč
Končí za: 5 dnů

Offcanvas