Descent: Výpravy do temnot (2.edice)

xxxxxxxxxo hodnoceno 494x (Seznam vlastníků)

Descent: Výpravy do temnot (2.edice) - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 5
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
ADC Blackfire Entertainment - logo
Autoři: Adam Sadler
Corey Konieczka
Daniel Clark
Kevin Wilson
Rok vydání: 2012
Sdílej: Facebook

Tvrz a nebožtík Koth

Autor: Sleepy | 3 hodiny 30 minut | 27.8.2015 | 6

Hra: Descent: Výpravy do temnot (2.edice)

Hráči: Sleepy a 3 neregistrovaní

Při posledním sezení jsme navázali na přerušenou partii kampaně a k původním dvěma hrdinům se přidal i třetí. Nyní již proti mě stáli lučistnice, nekromant spolu s příchozím knězem. Kněz se ukázal jako vítaná pomoc hrdinům a já jsem zjistil, že už není tak jednoduché je zabíjet. Mých děsivých minionů sice přibylo, ale jejich kněz se dokázal palcátem ohánět tak zkušeně, že z toho byly mí hroziví služebníci zla většinu času ochromeni.

Navázali jsme Daeneriovou tvrzí, druhým střetnutím. Hrdinové se spolu s dvěma členy domobrany vydali rovnou vpřed, ale zdrželi se dvě kola zabíjením lečívších se měnivců. Když se jim už už podařilo vyběhnout schody do trunního sálu, tak jim cestu mezi barikádami zastoupil můj věrný Ettin a podařilo se mu zdržet hrdiny dostatečně dlouho na to, aby legie nemrtvých spolu se Sirem Alrice Farrowem upižlali Sira Palamona, který se tak zuřivě bránil. Hrdinové zase jednou prohráli a na nebesích se rozžhnul ohnivý nápis: "Vládce Zla zvítězil!"

Ovšem po návratu hrdinů do města jsem znejistěl. Během prvních tří dobrodružství (pozn. z první krve a tlustého goblina bohužel není zápis) se hrdinům podařilo i přes většinové neúspěchy nasyslit alespoň slušná suma a jeden z mých zvědů zahlédl, jak jim obchodník projíždějící městem prodal runu obětování. To tedy znamenalo, že nekromant je mnohem silnější a začíná představoval větší problém.

Hrdinové zašli vzdát poctu bohům a doslechli se od kněze, že jeho starý přítel, kardinál Koth, se mu již dlouho neozval. Hrdinové se tedy s knězem rozloučili s příslibem pomoci.

Během cesty se hrdinům povedlo připravit mě o několik příležitostí léčky (vzali mi některé karty) a také se jim podařilo najít u cesty flakonek s osvěžujícím nápojem zahánějícím únavu. Neměli o mých zvědech v okolí ani ponětí a vykračovali si velmi neobezřetně.

Avšak ve chvíli kdy uviděli ruiny kostela, tasili zbraně a rozhlíželi se kolem. Mí krvežízniví bargheisti přestali hodovat na mrtvolách věřících a rozběhli se jim v ústrety. Bohužel to byl rychlý boj a měnivci u karavany opodál slyšeli jen svist šípů, řinčení ocele a kňučení. Hrdinové zjistili, že cesta do podzemí kostela vede přes hřbitov chráněný mystickým portálem. Lord Merric na ně v přestávkách mezi vyvoláváním umrlců z hrobů stihl několikrát vystřelit, ale bylo to marné. Hrdinové se kolem něj prohnali jen s několika škrábnutími, které kněz v mžiku vyléčil. Měňavci také nevydrželi nápor hněvu hrdinů a byli běhěm několika okamžiků pobiti. Nebudu lhát. Začal jsem si myslet, že situaci nezvládnu. Když hrdinové zničili mystický portál, hrob opouštěl teprve druhý vyvolaný umrlec. Než se však dostali k Merickovi, tak se mu podařilo dostat do podzemí třetího, jemuž trčel šíp z ramene. Hrdinům se podařilo Mericka zahnat, úspěšně vyvolal a vyslal do podzemí třetího umrlce.

Hrdinové sestoupili do podzemí. Zde mě čekal oříšek v podobě kardinála samotného. Jeho motlitby jej chránily moc dobře. Avšak se třemi umrlci ze hřbitova a jedním střežícím vchod se mi pomalu ale jistě dařilo jej nahlodávat, zatímco hrdinové káceli k zemi další skupinu bargheistů. Jakmile se navíc lučistnici povedlo vystřelit a proběhnout téměř celé podzemí během jedné akce, tvrdě jsem se do toho opřel a povedlo se mi dočasně ovládnout její tělo. Tolik plánů co s ní dělat o samotě, ale v této situaci jsem se musel spokojit s tím abych ji donutil vrátit se kus zpátky. Služebníci navíc rozprostřeli řadu pastí a tak jednou spadl kněz do jámy, podruhé zase nekromancerka zavrávorala pod náporem jedu v otrávené šipce. Opravdu se mi povedlo je zdržet a než se dostali k oltáři, aby kněz provedl rituál, tak byl Koth již těžce raněn. Povedlo se jim pomocí motliteb a sice zastavit některá krvácení, ale i tak stihli ve snaze najít runový klíč prozkoumat jen starobylé schodiště. Příběh skončil pro většinu šťastně. Já dostal svou Hůl stínů, umrlci dostali oběd v podobě kardinálova mozku a měnivci v kobce, střežící pravý runový klíč se dloubali v nose. Zase se jednou na nebesích rozžhnul ohnivý nápis: "Vládce Zla zvítězil!"

Příště nás čeká mezihra.

Odehráno v: Frýdek-Místek (Okres: Frýdek-Místek)

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Seas of Havoc Captain Pledge Kickstarter + Playmat
Seas of Havoc Captain Pledge Kickstarter + Playmat
Akt. cena: 2490 Kč
Končí za: 9 dnů

Offcanvas