Descent: Výpravy do temnot (2.edice)

xxxxxxxxxo hodnoceno 494x (Seznam vlastníků)

Descent: Výpravy do temnot (2.edice) - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 5
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
ADC Blackfire Entertainment - logo
Autoři: Adam Sadler
Corey Konieczka
Daniel Clark
Kevin Wilson
Rok vydání: 2012
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

OP appka nebo jsme mimo my?

Ahoj,

při hraní s appkou se nám teď děje takový nemilá věc. Podle pravidel je hraní na Normální obtížnost relativně v pohodě, člověk nemusí řešit moc vhodné složení skupiny a efekty Nebezpečí jsou vcelku mírné. Když jsme dostali na frak ve Výokové misi, tak jsme si řekli - fajn, teprve jsme si to osahávali. Na kampaň Nerekhall - Seeds of Corruption jsme se ale trochu více připravovali. Ale ouha, už v první misi jsme dostávali solidní čočku, dokonce jsme museli po nějaké době začít ignorovat efekty Nebezpečí, protože "Rozděl hrdinům dohromady 20 zranění" je na nás fakt moc. Nejvíc nám zavařují právě tyto efekty a pak ještě doplňkové efekty k monstrům (horní panel, např. "Při této aktivaci všechny nestvůry z této skupiny získají +2 k útoku). Při první vedlejší misi se hned při první aktivaci na našeho lovce sesypala halda zombíků a okamžitě ho utloukla.

Myslel jsem, že minimálně úvodní 1 - 2 mise by měly být vždy trochu normální, než dostaneme lepší schopnosti a můžeme začít taktizovat lépe. Nemůže se stát, že mám bug v appce a ona jede rovnou na Těžkou obtížnost? (Minimálně o jednom bugu už teď vím, protože v cestovní události byla konverzační možnost pro Zaklínače, ale byla zašedlá a nešla použít, přestože jsem Zaklínače v partě měl - už jsem to hlásil FFG) Nebo jsme vážně taková dřeva?

Moc díky za radu
12.4.2020 09:29:16

Reithal
S tím zaklínačem to nebude bug jen oficiální překlad má zaklínače myslím u hexera a já ho měl ještě předtím než byl oficiální překlad použitý ve svém překladu pro Conjurer v Nerekhallu, když jsem na to přišel,tak jsem udělal aktualizaci viz poznámka u souboru k Nerekhallu Povolání zaklínač změněno na čaroděje, aby se předešlo konfliktu se stejně použitým termínem pro jiné povolání v oficiálním překladu rozšíření Labyrint zkázy.

Ad obtížnost: Spíš neumíte hrát efektivně,efekty které vás trestají jsou za pomalý postup,hra vás tlačí abyste neměli čas procházet všechny poklady a moc si odpočívat a léčit se taky se snaží zdržovat váš postup respawny některých potvor,chce to holt umět využívat dobře vaše možnosti a práci s únavou a nezasekat se někde na moc dlouho, všechny kampaně jsou vyhratelne,ano některá dobrodružství jsou těžšía občas vás hra oddělá ale celkově není problém ty kampaně vyhrát (mám několikrát úspěšně projite všechny)
Ad Zombie, nezapomínat že se pohnou jen jednou za aktivaci,sice mají občas+2 rychlost ale dá se udržet si od odstup nebo naběhnout za únavu a ty běžné kosit,moc nevydrží,taky si hlídat co bylo aktivováno a co teprve za skupinu nestvůr bude hrát,tomu přizpůsobovat na co útočit nebo před čím si držet odstup, většinou není dobrý nápad se moc rozdělit,no časem určitě zjistíte sami co a jak.

12.4.2020 10:20:49 | Upraveno autorem (porovnej)

re
JJ, je to v pomalosti , taky jsme s tím ze začátku zápasili, ale ta apka tomá fakt načasované tip top, jakmile se někde zdržíš, už tě začně kosit. Prostě musíš jasně plnit cíl, nikoliv vykosit všechny potvory, nebo prohledat všechny žetony hledání. Výukovou kampaň jsme taky nedali právě kvůli tomu, že jsme to nestihli a hra už nás postupně potrstala až zabila, ale Nerekhall jsme dali.

13.4.2020 08:35:29

Vybíráme z Bazaru

ISS Vanguard Commander´s Pledge
ISS Vanguard Commander´s Pledge
Akt. cena: 4900 Kč
Končí za: 1 den

Offcanvas