Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 4 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 180 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, vývoj postavy |
Čeština: | není |
Vydavatelé: | Fantasy Flight Games REBEL.pl |
Autoři: | Kara Centell-Dunk Nathan I Hajek |
Rok vydání: | 2021 |
Sdílej: |
Dojmy ?
Tak po odehrání první hry celkem nadšení. Nová mechanika obracení karet je super, celkově souboje jsou super, rychlé a celkem taktické.
Postavy - odklon od povolání - každá postava má svoje skills. Zatím pocit, že to bude fungovat, uvidíme.
Vybavení - velká změna - zbraně jsou určeny charakterem. spousta možností vylepšení ala PC hry. suroviny pro crafting.
Aplikace - Luxusní záležitost. Už nemusíme mít milion karet pro monstra, žetonů stavů a životů.
Dialogy jsou fajn dávají hře ten správný RPG pocit.
Figurky - není co dodat TOP
Box - trochu zklamání, box došel s poškozenými rohy - zřejmě z výroby
3D terén - knihovna špatně vytisklá - moc dobře do sebe nepasuje, ale výsledek luxusní podívaná na stole. 3D terén celkem funguje a dodává hře zajímavost.
Zatím velkà spokojenost
Vzumm
Zatím jsem se k hraní nedostal, ale dojem na mě udělala kvalita figurek. Až takto detailní jsem snad ještě neviděl u žádné hry, i materiál na figurky je jiný, takový lehčí - možná novinka jak dělat lehčí a zároveň velmi detailní figurky. Jinak jsem moc nepochopil proč si musím složit draka z kartonu a vlastně i to kartonové prostředí mi na první dojem moc nesedí, ale to jsou vše jen asi kosmetické věci. Podstatné je, jaké je to herně a to jsem zatim neměl čas zkusit, ale těším se.
Zeptám se, máš-li povědomí či ukazuje-li tento údaj přímo apka, kolik času jsi ve hře napoprvé strávil? A jak hodnotíš atraktivitu či variabilitu pro případné opakované hraní základní kampaně?
Po dohrání scénáře se ukáže odehraný čas. Celkový čas hraní nevím, applikaci má usebe kamarád kouknu až budeme zas hrát.
Máme odehraný jen jeden scénář, ale už v něm bylo celkem dost rozhodnutí. Zatím nevíme jaké tyto rozhodnutí budou mít vliv na hru. Co se týče předmětů, tak jsme to zkoušeli a ty jsou náhodné, stejně tak i suroviny. Proto si myslíme, že druhé hraní bude celkem v pohodě. Obtížnost je i na standard celkem vysoká, takže vyšší obtížnosti budou celkem výzva.
Vzumm
@Derecho Ten materiál není žádná novinka - jedná se o HIPS, běžně ho používá Games Workshop, v deskovkách asi poprvé Kingdom Death Monster. Vyniká většími detaily (nepletu-li se, dochází k minimální kontrakci při chladnutí), ale je výrazně dražší než PVC, ABS.
A tak, já měl za to, že už hlásíš dohranou celou hru. To jsem tě špatně pochopil :)
Každopádně děkuji za info!
@mart
Cas straveny u hry se zobrazuje v aplikaci u kazde kampane kdyz ji loadujes.
Cas straveny u konkretniho scenare se ti ukaze na konci scenare ale nenase jsem zpusob jak ho pak treba dohledat dodatecne.
Jinak cas na scenar se nam s tim, jak se clovek nauci lip pravidla zkracuje. Prvni scenar nam trval tusim prez dve a pul hodiny, paty temer o hodinu mene, ale porad je to samozrejme hra, u ktere kazdy scenar nejaky ten cas sebere.
Tak jsem se konečně sám dostal k tomu, abych si nový Descent zahrál. Mám na kontě nějakých 10 hodin a musím říci, že se mi zatím hodně líbí. Na druhou stranu tu jsou i věci, jež vnímám poněkud rozporuplně.
Na prvním místě figurky. Jsou sice nádherné, ale ve finále by mi býval bohatě stačil jednodušší sculpt (tak trochu ve stylu 2.edice), kde bych neměl permanentně obavu, kdy už něco ulomím. Navíc z herní perspektivy ohromující míru detailů stejnak nedocením. Barevný plast zasazovaný do podstavce nepřátelských figurek pro rozlišení je fajn, ale díky malé výseči podstavce se u stolu s větším počtem hráčů někteří dostávají do mrtvého úhlu.
Á propos, větší počet hráčů. Motiv výroby a modifikace vybavení je na papíře prima, ale nejde o vhodný koncept pro práci v jinak skvěle vyvedené aplikaci. Zde to totiž zabírá čas na úkor každého z hráčů. Tito se zkrátka musí postavit do fronty a počkat, až na ně přijde řada. Nejenom z tohoto důvodu bych celou ideu “craftingu” ve finále hodil zcela přes palubu a vrátil se k tradičnímu nakupování za nasbírané peníze.
Nelíbí se mi grafika. Aspoň tedy u některých herních momentů, jako je nasazování nepřátel na mapu, kde se především ze začátku mohou hráči lehce ztrácet v tom, koho že to mají na herní plán vlastně umístit. S čímž souvisí též soubojová obrazovka, jakkoliv praktická, kterou bych uvítal výraznější. Nebudu zmiňovat některé artworky, co mi prostě přijdou hrozné.
Na rozdíl od Pána prstenů nebo ještě lépe Gloomhavenu jsem nezaznamenal, že by se děj či dění nějak odklonilo od tvůrci navrženého běhu. Tady myslím i události mezi misemi, kdy pasivně sledujete pohyb družiny po mapě a přijímáte příchozí situace. Na druhou stranu zatím jsem absolutně nerozklíčoval, co představují volby jednotlivých hrdinů v rámci určitých dialogů.
Nicméně jak jsem výše nastínil, Descent se mi navzdory mým kritickým poznámkám tuze moc zamlouvá. A jsem vážně zvědav na další acty, ve kterých se hrdinové zřejmě posunou ve svém vývoji dále. Přičemž je-li řeč o vývoji, určitě bych v dohledné době uvítal FAQ. A ještě na úplný závěr, těším se na již ohlášené rozšíření s podtitulem Ghosts of Greyhaven:)
Právě mám za sebou odehranou asi hodinku a půl, sólo za čtyři postavy.. A přátelé, je to paráda. Nechápu ten hejt, který Descent schytal. Je to svěží, chytlavé, přehledné, hezké na pohled.. S fungujícími souboji a prací s kartami…
Navíc ono se to nezdá, ale i ta hudba z app tomu dodává takovou dobrou náladu.
Trošku hůř se odhadují nestvůry co se mají setupovat.. Možná zkusím app na počítači a ne mobil. Jenže vlastně asi nepřenesu tu uloženou pozici.. a jsme u toho, LOL.
edit: takže přenést to jde
https://steamcommunity.com/app/1611070/discussions/0/3042732434752500799/
Obsah alebo náplň by ste ako opísali? Taktické súboje a la Gloomhaven? Čo všetko sa dá v hre robiť a v akých pomeroch?
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Captains of the Gulf
Akt. cena: 200 Kč
Končí za: 5 dnů